hitokiri Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det som skal være et offisielt bilde fra Nokia har lekket ut. Les mer Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dette så jo veldig lovende ut! Gleder meg til mer info/bilder kommer!! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Likte ikke designet på den. Tror heller jeg går for HTC touch HD Lenke til kommentar
karakas Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Likte det langt bedre enn de tidligere "prototypene" som flydd rundt omkring på nettet. Fikk noen asosiasjoner til Samsungs TVer Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg likte bedre det designet som har lekket ut tidligere, den var mer clean, denne er litt for rundt og chunky, noe de nye knappene på bunnen bidrar til ytterligere. Denne har hakket for mange designelementer for min smak, men kommer nok til å kjøpe den uansett:) Endret 25. september 2008 av PapaDon Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Bare de kunne lagt til et 5 mp kamera og ekte blits... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er det "Xpress music"? Lenke til kommentar
Mobile Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 For å være helt ærlig så syns jeg ingen telefoner har klart å veie seg opp mot iPhone enda. Alle produsentene prøver veldig hard, og mange kopierer flere av iPhone sine funksjoner men ingen blir like vellykket, mener jeg da. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Med tanke på hvor lang tid det har tatt for denne å komme (man kan vel ikke unngå å se det som et svar på iphone?) så tror jeg den kan bli bra, veldig bra (også er det jo nokia). Har mye mer tro på denne enn de fleste andre halvferdige iphone-svarene som andre har kommet med så fort som mulig for å kunne tilby noe som ligner. Har ikke hatt nokia siden 3330, men skal ikke se bort ifra at dette blir min første nokia på en stund. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Får egentlig mer og mer sansen for denne, men det blir litt avhengig av pris. Spec-messig ligger den vel sånn middels N-serie? sånn N78 kanskje og burde derfor koste noe ala den. Etter nedturen med Android og tjukt av nye monstermobiler til 6k+ kr, så håper jeg det er litt mer fornuft i denne. Men så var det den E75 da... Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 dette skal vel være en mellomklassemobil? Jeg har hørt rundt 2500-3000 kr, men det er vel basert på spekulering "lekkede" $ priser. Jeg tror denne kan ende opp med å bli riktig så populær, om de klarer å holde prisen i det leiet. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 dette skal vel være en mellomklassemobil? Jeg har hørt rundt 2500-3000 kr, men det er vel basert på spekulering "lekkede" $ priser. Jeg tror denne kan ende opp med å bli riktig så populær, om de klarer å holde prisen i det leiet. Prisen er anstendig,(ca 300E) og ja, Nokia har gjort et klokt valg med denne modellen, langt billigre en Iphone, og mer innhold selvsagt. Nå er dette første forsøket ikke den endelige Touch versjonen, bare en slags beta på hva som kommer.Nokia er trege med nye trender, se bare på klapptelefoner, de sa de aldri skulle lage noe slikt, men når de først kaster seg ut i det, blir det som regel alltid gjennomført. Skulle ønske jeg kunne si det om byggekvaliteten også. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Bare de kunne lagt til et 5 mp kamera og ekte blits... hvis forbrukerne venner seg til 5 mp, ville ikke produsentene gitt bedre sensorer for det. for en kort stund kunne du fått et noe bedre sensor og optikk med 5 mp kameraet, men med litt støy og et litt tregere kamera.. og "tube'en" din ville bli tjukk. venter fortsatt på den ordningen hvor bransjen skullle bli enig om en felles standard om klassifisering av bildekvalitet, som skulle ta over for mp, men de fleste produsenter er vel ikke interessert i å få på plass den. Endret 30. september 2008 av megaloman Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noen som vet hvilken tid på dagen lanseringen/eventen foregår? Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tydeligvis ikke, men det er jo bare å holde gluggene åpen i dag Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tydeligvis ikke, men det er jo bare å holde gluggene åpen i dag Ifølge mobil.se så er det kl. 1800 så vi må nok vente en stund til desverre.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ser at man forvnter en slippdato i november i Storbritannia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg