HellandB Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei! Jeg har en texas Tl-84 plus. Jeg satt og trykte litt på kalkulatoren min, og så gjorde jeg visst noe jeg ikke burde ha gjort. På (Y=) menyen (der du skriver inn funskjoner) kan jeg ikke merke flere grafer på likt. Jeg kan kun vise en og en graf i koordinatsystemet. Normalt får = tegnet en mørk bakgrunn når jeg skriver en ny funksjon i listen på (Y=) men nå er det kun èn funksjon som får mørk bakgrunn på = tegnet om gangen. Jeg ser også at tegnene helt til venstre er endret det skulle vært (/) men nå er det andre tegn (eks. >, >| og >>). Dersom jeg trykker på tegnet og enter, endres det, men (/) tegnet dukker ikke opp. Noen som har peiling på texas som kan hjelpe meg? Trenger dette siden vi har om linjer i matten nå, og det er ganske frustrerende når det ikke er mulig å tegne to på likt. Endret 25. september 2008 av KlikkaMongo Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvis du ikke har lagret noe viktig i minnet på kalkisen kan du resette den med å ta ut alle batteriene inkludert det lille backup batteriet. Hvis du har lagret noen programmer etc. i minnet kan du vel uansett får kopiert dem av noen i klassen etterpå. Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Ahh. Det er jo en mulighet. Det får være siste utvei! Men jeg tipper det bare er å trykke på en eller annen knapp så er innstillingene slik jeg hadde dem igjen.. Ingen som har vært borti dette problemet? Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du kan jo prøve å resette defaults, det resetter noen av instillingene på kalkulatoren, men ikke lagrede programmer og applikasjoner. Trykk 2nd [Mem] Velg 7:Reset Velg 2:Defaults... Velg 2:Reset Trykk Enter Er også beskrevet på side 529-531 i TI-84 Plus TI-84 Plus Silver Edition Guidebook. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ser ut som om du har ulikheter funksjonen aktivert. Gå på Apps-->Inequalz og se om det er aktivert (hvis ikke trykk på "off" inni der). Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Ser ut som om du har ulikheter funksjonen aktivert. Gå på Apps-->Inequalz og se om det er aktivert (hvis ikke trykk på "off" inni der). Åh! Tusen takk!! Det va det som var aktivert ja... Trykte på quit, så blei d normalt igjen:) Lenke til kommentar
Lalaaaa Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Noen som vet hvordan man sletter programmer på denne? Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Mener å huske at du må inn på 2nd --> Mem. Let litt der Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Sliter med det sammme problemet! Har gjort som "heanwi" og "kongen av lassa" har forklart uten hell. Andre løsninger på problemet? Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Noen som har peiling? Eksamen imorgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå