achmed123 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) jeg har en yamaha dtr 1993 modell.... har problemer med å få kickstarten til å fungere, tror det har noe med hvordan fjeren skal sitte.. Sjønner det kan være vanskelig for andre som ikkje har sett hvordan det ser ut å si noe om dette, men hvis du har en tanke er det bare å komme med det. =) Endret 24. september 2008 av achmed123 Lenke til kommentar
think2ce Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 jeg har en yamaha dtr 1993 modell....har problemer med å få kickstarten til å fungere, tror det har noe med hvordan fjeren skal sitte.. Sjønner det kan være vanskelig for andre som ikkje har sett hvordan det ser ut å si noe om dette, men hvis du har en tanke er det bare å komme med det. =) jeg anbefaler deg å kjøpe en Haynes håndbok for dtr'en din, der står ALT du trenger å vite pluss litt til... det er viktig at du trekker opp fjæren riktig, for ellers vil ikke kicken løse ut etter at du har fått start, eller den vil ikke koble inn når du skal starte... problemet med kickstart er også at hvis den ikke er montert riktig så kan den delene inni gearkassen bli ødelagt pga sluring osv. Lenke til kommentar
achmed123 Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 hmm, okay... takk for svar=) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...icle&id=107 Se om ikke dette hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå