gnaling94 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Emnetittel =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Går kurs, så vidt jeg vet, men vet ikke om Jeanette fortsatte med det etter at Troll flyttet. I så tilfelle er de på Voss nå. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Går kurs, så vidt jeg vet, men vet ikke om Jeanette fortsatte med det etter at Troll flyttet. I så tilfelle er de på Voss nå. Jeanette? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ja-a.. Hun er lett å få øye på i byen. Latterlig langt brunt hår, ganske lav, bruker som oftest en dongerijakke... Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Ja-a.. Hun er lett å få øye på i byen. Latterlig langt brunt hår, ganske lav, bruker som oftest en dongerijakke... Du mener da at jeg skal gå rundt i byn å lete etter en dame med langt brunt hår, som bruker dongerijakke? Nice. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 På elvetun.. Over vestkanten. De hadde i hvert fall kurs der før. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Går kurs, så vidt jeg vet, men vet ikke om Jeanette fortsatte med det etter at Troll flyttet. I så tilfelle er de på Voss nå. Ja-a.. Hun er lett å få øye på i byen. Latterlig langt brunt hår, ganske lav, bruker som oftest en dongerijakke... Fylleposting uten skrivefeil, woohoo! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Lurte på det samme for en stund siden, og endte opp med å maile rundt til mange forskjellige musikkskoler for å høre om det samme spørsmålet. (i bergen ja) Det viste seg at det bare er privattimer, som ikke er billige. men det du kan gjøre er å skaffe deg filmen "Zen of Screaming". fra å ikke ha noe grunnlag på hvordan man skal screame, lærte jeg det på en helg dessuten følger det med mange øvelsesteknikker etc. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 På elvetun.. Over vestkanten. De hadde i hvert fall kurs der før. Det stemmer, vokalisten i PoZe og Betatt og vokalisten i... et eller annet band som har virret rundt i bergen som hadde det. Men tviler på at det er up and running forsatt. I sin tid gikk de hvertfall gjennom hardcore, skrik og growling. Er jo muligens verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Lurte på det samme for en stund siden, og endte opp med å maile rundt til mange forskjellige musikkskoler for å høre om det samme spørsmålet. (i bergen ja)Det viste seg at det bare er privattimer, som ikke er billige. men det du kan gjøre er å skaffe deg filmen "Zen of Screaming". fra å ikke ha noe grunnlag på hvordan man skal screame, lærte jeg det på en helg dessuten følger det med mange øvelsesteknikker etc. Er den dere Zen of Screaming serrøs? har hørt litt om at den bare er tull og slikt. altså at den ikkje er til noe nytte. hadde vert litt gøy og `lært` growling. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg lærte det hvartfall med den uansett er den verd å sjekke ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Artig, gå og stalke ei lite dame med dongerijakke og kjempelangt hår, så bare gå opp til henne når hu kommer ut av en butikk og rope "LÆR MEG Å SCREAME, PLEASE" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå