mtnine FURY Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Skaffet meg nylig Xbox360, og har allerede skaffet meg følgende spill; Pure Forza 2 Gears of War Star Wars: Force Unleashed Guitar Hero 3 Battlefield: Bad Company Jeg er ikke kresen på spillsjanger og liker det meste. Favorittene er vel FPS, RPG (spilt oblivion på ps3, så det er uaktuelt) og racing, både realisme og arcade. Trenger litt hjelp til å velge blant stortitler som allerede er ute (har gta IV allerede på ps3) og så er det jo så mye nytt som kommer nå frem til jul. Blir nesten stressa av å tenke på det:P Har vanskelig med å holde følge Har litt lyst å skaffe meg blant annet lost odessy, bioshock, nhl 09. Men der stopper det. Tar gledelig imot tips! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Grand Theft Auto 4 Call of Duty 4 2 helt fantastiske spill Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 24. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 nevnte at jeg hadde gta 4 på ps3, men cod 4 var et genialt tips. takk for det. bare å kjøre på flere hvis dere har Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. september 2008 Rapporter Del Skrevet 24. september 2008 Du burde vel prøve Mass Effect. Skal visst være veldig bra. Har det selv, men har rett og slett ikke hatt tid til å begynne på det enda. Og kjøp Bioshock, det er knallbra. Jeg har det til pc, men er like bra på 360 vil jeg tro. Timeshift er også veldig bra. Frem til jul kommer også Gears of War 2, Fallout 3, Fable 2, Far Cry 2, Just Cause 2 (Just Cause er også veldig bra), Left 4 dead, Call of Duty 5, Prince of Persia som er verdt å se nærmere på. Er enig i at det er vanskelig å holde følge. Det ene storspillet etter det andre kommer jo etter hverandre nå på denne tiden og frem til jul. Lenke til kommentar
kehax Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Mitt tips er Crackdown Det koster nesten ikke noe og det er fortsatt det spillet jeg har hatt det mest morro med :!: Ikke noe er som å være en overbola superpurk som kan hoppe fra skyskraper til skyskraper, løpe fortere enn bilene og drepe skurker Endret 25. september 2008 av kehax Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Halo 3 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Og Halo 1 og 2 dersom han ikke har spilt de :O Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Call of Duty 4 Mass Effect Bioshock Da er du rimelig i mål for en liten stund. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Trenger kanskje ikke COD 4 når du har Bad Company.. Nhl 09? Kjøp heller NHL 2K9 Annet enn det MÅ jeg annbefale Oblivion! Mass Effect er også must buy.. Sjekk spill på play-asia.com Kjøpte Mass Effect, Bioshock og Gears of War der for ca 800 ink. frakt. Bare husk å sende dem mail på forhånd, slik at de setter halv pris på pakke(da må du ikke betale toll) Endret 25. september 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Utenom alt som er blitt nevnt her så vil jeg anbefale Dead Rising, synes fortsatt det er det beste spillet som er kommet på X360. Man kommer til å slite mye i begynnelsen av spillet, men etter du har bygd opp gubben din litt, så anbefaler jeg deg å starte spillet på nytt med samme gubben. Spillet blir da relativt lettere og bannskapen blir mindre. Bedre Action adventure/rollespill/splatter skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 25. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Tusen millioner takk. Gått til innkjøp av Mass Effect, COD4, halo 3, bioshock, lost odessy. Vurderer crackdown kjøp i helga, da det så utrolig morro ut. Har også forhåndsbestilt, gow2, fable 2, fallout 3 i første omgang. Fordi alle disse spillkjøpene svei godt i lommeboka Gleder meg til masse timer med spilling i helga. TAkk igjen! PS: takk til tips om dead rising, skal sjekk det ut i morgen Endret 25. september 2008 av mtnine FURY Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 25. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Nhl 09? Kjøp heller NHL 2K9 Etter å spilt de, og lest reviews, syntes ihvertfall jeg at NHL09 er et hestehode foran NHL 2K9, men det er jo selvfølgelig smak og behag. Har satt sport spill litt på vent, da jeg trives skikkelig godt med spill med god historie. SÅnn at man blir litt fengt av hovedpersonene. Har en følelse på at blant annet halo 3 (har spillt 1 og 2 selvf), bioshock og mass effect kan gi meg Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Mine to beste spillopplevelser på Xboxen er: Lost Odyssey og Blue Dragon! Foruten de sikre kortene som allerede er nevnt (Mass Effekt, Gears, Bioshock osv) Så kan jeg anbefale følgende spill som man ofte får tak til rundt hundringsen: CoD 2 CoD 3 Condemned Noe av det beste med xboxen er at spillene kan fåes veldig billig, har nå over 30 spill i hylla, skaffet på under 1 år, og 90% av de har kostet under kr 200,- . Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 25. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Mine to beste spillopplevelser på Xboxen er: Lost Odyssey og Blue Dragon! GOdt å høre noen nevne Lost Odyssey. Har store forventinger til dette spillet, og håper det ikke skuffer. Haha, sliter bare litt nå med å velge hvem jeg skal begynne med. Liker å spille et spill ferdig før jeg fortsetter med et annet. Hm, får vel bare ta den gode gamle elle melle Endret 25. september 2008 av mtnine FURY Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. september 2008 Rapporter Del Skrevet 25. september 2008 Mine to beste spillopplevelser på Xboxen er: Lost Odyssey og Blue Dragon! GOdt å høre noen nevne Lost Odyssey. Har store forventinger til dette spillet, og håper det ikke skuffer. Haha, sliter bare litt nå med å velge hvem jeg skal begynne med. Liker å spille et spill ferdig før jeg fortsetter med et annet. Hm, får vel bare ta den gode gamle elle melle Hehe, da kan du slite litt Tror jeg havnet på rundt 100t spilletid på både Lost Odyssey og Blue Dragon - men jeg liker å få med meg det meste, haster ikke gjenom den type spill. Ble vel nærmere 50 timer på Mass Effect også Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Bra valg av spill! Jeg ville kjøpt GTA IV, Call of duty 4 og Halo 3! Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 ikke glem å kjøpe FIFA 09 da:) og assassins creed er jo rett og slett genialt... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Saint's Row er verdt et kjøp nå som du finner det til rundt hundrelappen. Ellers må det sies at det er en himla god spillsamling du sitter med så langt! Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Anbefaler oblivion. Et gammelt spill, men helt sykt bra. Haugevis av timer underholdning for lite penger. Hvordan synes du pure var forresten? Vurderer innkjøp av det selv Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Utenom alt som er blitt nevnt her så vil jeg anbefale Dead Rising, synes fortsatt det er det beste spillet som er kommet på X360. Man kommer til å slite mye i begynnelsen av spillet, men etter du har bygd opp gubben din litt, så anbefaler jeg deg å starte spillet på nytt med samme gubben. Spillet blir da relativt lettere og bannskapen blir mindre. Bedre Action adventure/rollespill/splatter skal man lete lenge etter! Enig med denne karen. En klassiker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå