mac1334 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 takker for svar. tenkte å ihvertfall prøve å ringe til Tiscali og høre hva som er gjort feil. Håper at for deres skyld at de ikke kommer med noe f-skap, da blir det å prøve å ringe til forbrukerombudet for å høre hva de mener om saken.. Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar
felzius Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har mine egne problemer med Tiscali for tiden (har hatt det før). Jeg flyttet til et hus uten telefonlinje rundt 5-10/01/03. De siste gangene jeg brukte internett i den bygningen, var da jeg sende mail om oppsigelse o.l. Fikk en regning jeg betalte senere, som var for perioden 5-12-02 til 6-01-03 (mener jeg det var) og trodde det var det. men så var det ikke, fikk for ca. en måned siden en regning til, som var for 05-01-03 til 06-02-03. og sendte dagen etter en mail med spørsmål om jeg fortsatt har en konto der eller ikke, ikke noe svar var få. Så jeg fortsatte å prøve, ringte, men orket ikke noe mere av den bedr*tne telefonservicen deres, så jeg la på etter 5 minutter med ventetid. sendte så en mail, for så å sende 2 mailer til senere. Fortsatt ikke noe svar. Hva faen er det som feiler de? sendte mail med "oppsigelse" som subjekt, og alt som måtte til, men fortsatt ikke noe. for få dager siden, fikk jeg purring og inkassovarsel på regningen jeg ikke har betalt enda. Og i går fikk jeg enda en regning, som var fra perioden "til nå". Jeg mistet besinnelsen en lite øyblikk, og "slo ihjel en vegg". Vondt i knokene jeg :-) Skal ikke sende flere mailer til de, har prøvd dette såpass mange ganger at jeg har gitt opp. Sitter på en videregående skole nå og skriver. vært uten internett i flere måneder... Takker for alle nyttige svar. Har som sagt slitt med Tiscali før. Dette gjelder ett isdn abbonement. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ser det er flere her som har funnet ut at Tiscali ikke besvarer mail. Da kunne de altså bare latt være å legge ut adresser, slik at kundene slapp det bortkastede arbeidet med å skrive mail. Lenke til kommentar
AFFIC Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Halla SNOKKEN... Har hatt problemer de siste dagene jeg og... Prata med TISCALI og vi tilhører samme sentral. Jeg har derimot ikke hatt problemer tidligere, men de siste 2 dagene har det vært RÆVA... De skylder på en UTRANGERT ROUTER og har lovet at de skal sette inn en ny...(Spørsmålet er bare når.. ) Den er bestillt sa de. Får nok holde meg til Tiscali frem til NG kan levere...Og jeg har sjekket opp med forbrukerrådet jeg og, og de sier at det er helt klart at vi kan si opp når som helst i.o.m at de(Tiscali) ikke holder seg til kontrakten.(De leverer jo ikke det du betaler for) AFFIC Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ser det er flere her som har funnet ut at Tiscali ikke besvarer mail. Da kunne de altså bare latt være å legge ut adresser, slik at kundene slapp det bortkastede arbeidet med å skrive mail. Jeg har ikke hatt så mye problemer med Tiscali. Har vært kunde helt siden begynnelsen med "world-online", og har stort sett vært fornøyd. Det er det siste året ca, at kundeservicen har skrantet. Får heller ikke alltid svar på mail lenger. De har hatt store kampanjer siste årene, og kundeservicekapasiteten har antagelig kollapset. For et år siden var det omtrent ikke ventetid på tlf. i det hele tatt. men her må jo Tiscali ha alt å vinne på å løse problemene, og alt å tape på å la dem vedvare tror jeg? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Sjekket hastigheten også nettopp nå, og den var lik som den har vært nesten hele tiden : rundt 411 KB/s på Tempo (384 KB/s) Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Har bare ett svar til deg felzius, og det er å ringe til forbrukerrådet på tlf 815 58 200 snarest og legg fram problemet dit da får du sikkert råd om hva du bør gjøre videre. Ikke gi deg. Stå på :wink: Znoken Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Ser det er flere her som har funnet ut at Tiscali ikke besvarer mail. Da kunne de altså bare latt være å legge ut adresser, slik at kundene slapp det bortkastede arbeidet med å skrive mail. Kunne ikke vært mer enig med deg der Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 nå har jeg hørt så mye dårlig om tiscali jeg har adsl fra dem, men har ikke noen som helst form for problemer linjen min har vært nede bare 2 ganger ellers er den veldig stabil og takler alt. kundeservicen er blitt dårligere, det er sant, men når linjene er stabile så trenger en ikke kundeservice. jeg har som groenn vært med dem siden world-online og har vært ganske fornøyd. får også mer hastighet en det som jeg egentlig skal få, når jeg tester med itavisen. ps. groenn hvor i landet er du?? ser ut som om alle har problemer uten oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå