Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dårlig service fra Tiscali


Anbefalte innlegg

:shrug: Har nå hatt Tiscali adsl abonement i 5-6 uker og det har ikke vært problemfritt. Til de som tenker og abonnere på Tiscali adsl så må jeg bare si "tenk dere om en gang til". Jeg har ikke hatt annet enn problemer siden dag 1. Skulle hatt en hastighet på 704/128 kbps,men er heldig hvis jeg kommer over 100kbps.

 

Har ringt ett tosifferet antall ganger, sendt en mengde med mailer (som de ikke tar seg bryet med og svare). Hvis du ringer til kundeservice må du beregne deg god tid. Du får garantert ikke svar på de første 30min. Har nå sendt ett brev pr. post for og se om de tar seg bryet med og svare da. Nå er jeg blitt så lei at jeg kommer til og prøve og annulere kontrakten med dem. joda jeg vet jo at det skal mye til for og få annulert kontrakten, men da jeg mener at de har brutt den så vil jeg ihvertfall prøve. Har også sendt ett brev til forbrukerrådet for og få råd og tips fra dem om hva jeg skal gjøre.

 

Er det noen andre som har dårlig erfaring med Tiscali som vil dele dem med andre så hadde det vært fint om dere svarte . :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:shrug: Har nå hatt Tiscali adsl abonement i 5-6 uker og det har ikke vært problemfritt. Til de som tenker og abonnere på Tiscali adsl så må jeg bare si "tenk dere om en gang til". Jeg har ikke hatt annet enn problemer siden dag 1. Skulle hatt en hastighet på 704/128 kbs,men er heldig hvis jeg kommer over 100kbs.  

 

Har ringt ett tosifferet antall ganger, sendt en mende med mailer (som de ikke tar seg bryet med og svare). Hvis du ringer til kundeservice må du beregne deg god tid. Du får garantert ikke svar på de første 30min. Har nå sendt ett brev pr. post for og se om de tar seg bryet med og svare da. Nå er jeg blitt så lei at jeg kommer til og prøve og annulere kontrakten med dem. joda jeg vet jo at det skal mye til for og få annulert kontrakten, men da jeg mener at de har brutt den så vil jeg ihvertfall prøve. Har også sendt ett brev til forbrukerrådet for og få råd og tips fra dem om hva jeg skal gjøre.  

 

Er det noen andre som har dårlig erfaring med Tiscali som vil dele dem med andre så hadde det vært fint om dere svarte .  :D

 

Jeg har ikke noe problemer med farten, fått 730-740 kbps hver gang jeg har testet hos itavisen. Har ikke merket noe store problemer med farten ellers heller! 8) Har falt av nettet 3 ganger, men det er nok bare små problemer.

 

Men kundeservicen deres er helt elendig, umulig å komme gjenom på telefon, og det tar år og dag før de svarer på mail! Hvilke mail adresse sender du til? De har jo ikke oppført noen offesiell mail adresse på siden sin. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1023

ikke for å være stygg men du vet vel forskjellen på kbps (kilobits per sekund) og KB/s (kilobytes i sekundet)?

ellers så må jeg si at jeg selv har hatt store problemer med den "ikke-eksisterende" kundestøtten til tiscali.

skulle bytte fra fastpris abb. til free internett og etter 3 emails og 5 brev har de ikke fått ut fingeren. ikke noe svar. så jeg betalte ganske enkelt ikke påfølgende regninger og kuttet ut å bruke tiscali. har ikke hørt noe fra dem siden det. temmelig rart også da jeg faktisk truet med å anmelde dem for svindel dersom jeg mottok inkassobrev.

men..men..moralen er vel at man får det man betaler for. når tilbudet er billig så er kundeservicen tilsvarende billig... egentlig ganske uholdbart spør du meg. forstår ikke at folk kan drive bedrift på denne måten jeg...

Lenke til kommentar
Tiscali Kundeservice

E-mail Address(es):

 [email protected]

 

Det er den eneste adressa jeg har brukt. Finnes det andre adresser til kundeservice da???

 

Denne står ikke på siden deres. Jeg var inne på siden deres nå og fant adressen [email protected] godt gjemt. Har sendt de en mail nå ang. noe linje problemer her og får se hvor lang tid det tar før de svarer.

 

Beklager men det er [email protected] jeg har brukt. Merket av feil . :oops:

Lenke til kommentar

Bare for å forsikre meg: Du blander ikke kbit/sec og kbyte/sec nå? For med en 704 kbit/sec linje kommer du noen ganger opp i 100 kbyte/sec fordi de setter hastigheten høyere enn det du betaler for, slik at de unngår mye tap pga. packet overhead og slikt.

Lenke til kommentar
ikke for å være stygg men du vet vel forskjellen på kbps (kilobits per sekund) og KB/s (kilobytes i sekundet)?

 

ellers så må jeg si at jeg selv har hatt store problemer med den "ikke-eksisterende" kundestøtten til tiscali.

 

skulle bytte fra fastpris abb. til free internett og etter 3 emails og 5 brev har de ikke fått ut fingeren. ikke noe svar. så jeg betalte ganske enkelt ikke påfølgende regninger og kuttet ut å bruke tiscali. har ikke hørt noe fra dem siden det. temmelig rart også da jeg faktisk truet med å anmelde dem for svindel dersom jeg mottok inkassobrev.

 

men..men..moralen er vel at man får det man betaler for. når tilbudet er billig så er kundeservicen tilsvarende billig... egentlig ganske uholdbart spør du meg. forstår ikke at folk kan drive bedrift på denne måten jeg...

 

MVH Henrik.

 

Beklager feilen er rettet opp nå. Selvfølgelig skulle det stå kbps. :oops:

Lenke til kommentar
ikke for å være stygg men du vet vel forskjellen på kbps (kilobits per sekund) og KB/s (kilobytes i sekundet)?

 

ellers så må jeg si at jeg selv har hatt store problemer med den "ikke-eksisterende" kundestøtten til tiscali.

 

skulle bytte fra fastpris abb. til free internett og etter 3 emails og 5 brev har de ikke fått ut fingeren. ikke noe svar. så jeg betalte ganske enkelt ikke påfølgende regninger og kuttet ut å bruke tiscali. har ikke hørt noe fra dem siden det. temmelig rart også da jeg faktisk truet med å anmelde dem for svindel dersom jeg mottok inkassobrev.

 

men..men..moralen er vel at man får det man betaler for. når tilbudet er billig så er kundeservicen tilsvarende billig... egentlig ganske uholdbart spør du meg. forstår ikke at folk kan drive bedrift på denne måten jeg...

 

MVH Henrik.

 

:o Joda jeg er helt enig i at man får det man betaler for,men det får jo være måte til dårlig kundebehandling. :grumpy: Det er jo de som er billigere enn Tiscali som har 100 ganger bedre kundeservice :woot:

Lenke til kommentar

Må bare legge til at Tiscali peerer med ganske få på nix, og da må ganske mye av trafikken gå via amsterdam. Dette kan lett få det til å bli treigere enn om det kunne gått direkte via nix, men er stort sett fornøyd med farten. De peerer f.eks med Uninett, men ikke med Telenor.. Dette er jo en del sløsing med utenlandslinjene, ikke vet jeg hvorfor de gjør det sånn.. :-?

Lenke til kommentar
:shrug: Har nå hatt Tiscali adsl abonement i 5-6 uker og det har ikke vært problemfritt. Til de som tenker og abonnere på Tiscali adsl så må jeg bare si "tenk dere om en gang til". Jeg har ikke hatt annet enn problemer siden dag 1. Skulle hatt en hastighet på 704/128 kbps,men er heldig hvis jeg kommer over 100kbps.

 

Har ringt ett tosifferet antall ganger, sendt en mengde med mailer (som de ikke tar seg bryet med og svare). Hvis du ringer til kundeservice må du beregne deg god tid. Du får garantert ikke svar på de første 30min. Har nå sendt ett brev pr. post for og se om de tar seg bryet med og svare da. Nå er jeg blitt så lei at jeg kommer til og prøve og annulere kontrakten med dem. joda jeg vet jo at det skal mye til for og få annulert kontrakten, men da jeg mener at de har brutt den så vil jeg ihvertfall prøve. Har også sendt ett brev til forbrukerrådet for og få råd og tips fra dem om hva jeg skal gjøre.

 

Er det noen andre som har dårlig erfaring med Tiscali som vil dele dem med andre så hadde det vært fint om dere svarte . :D

Lenke til kommentar

Har hatt ADSL fra tiscali 3-4uker nå... Men idag fikk jeg meg et sjokk. Fikk en regning fra tiscali på 2105kr...!!!!

Jeg bestilte deres minste adslpakke i februar, da det ikke kostet noe med etablering/installasjon og den første mnd skulle være gratis...

 

Hva f... er det som feiler de??? Dette kan jo overhodet ikke stemme...

Må vel prøve å ringe kundeservice i morra, men må vel vente flere timer i telefonkø...

 

Skulle avbestilt på flekken hvis de ikke hadde den F#¤%"!#¤ bidningstida.... Jeg kommer f... meg til å nekte å betale hvis de

kommer med noe f...skap.....

Lenke til kommentar
Har hatt ADSL fra tiscali 3-4uker nå... Men idag fikk jeg meg et sjokk. Fikk en regning fra tiscali på 2105kr...!!!!

Jeg bestilte deres minste adslpakke i februar, da det ikke kostet noe med etablering/installasjon og den første mnd skulle være gratis...

 

Hva f... er det som feiler de??? Dette kan jo overhodet ikke stemme...

Må vel prøve å ringe kundeservice i morra, men må vel vente flere timer i telefonkø...

 

Skulle avbestilt på flekken hvis de ikke hadde den F#¤%"!#¤ bidningstida.... Jeg kommer f... meg til å nekte å betale hvis de

kommer med noe f...skap.....

 

:lol: Idag skreiv jeg oppsigelsen på abonnementet mitt som jeg har hatt siden 19/2-03 hos Tiscali. Blir spennende og se om de godtar oppsigelsen. Ringte forbrukerombudet og fortalte om saken min og da sa de at det var ett klart brudd på betingelsene fra Tiscali og at jeg hadde min fulle rett til og gå ifra avtalen med dem.

Lenke til kommentar
Har hatt ADSL fra tiscali 3-4uker nå... Men idag fikk jeg meg et sjokk. Fikk en regning fra tiscali på 2105kr...!!!!

Jeg bestilte deres minste adslpakke i februar, da det ikke kostet noe med etablering/installasjon og den første mnd skulle være gratis...

 

Hva f... er det som feiler de??? Dette kan jo overhodet ikke stemme...

Må vel prøve å ringe kundeservice i morra, men må vel vente flere timer i telefonkø...

 

Skulle avbestilt på flekken hvis de ikke hadde den F#¤%"!#¤ bidningstida.... Jeg kommer f... meg til å nekte å betale hvis de

kommer med noe f...skap.....

 

:lol: Idag skreiv jeg oppsigelsen på abonnementet mitt som jeg har hatt siden 19/2-03 hos Tiscali. Blir spennende og se om de godtar oppsigelsen. Ringte forbrukerombudet og fortalte om saken min og da sa de at det var ett klart brudd på betingelsene fra Tiscali og at jeg hadde min fulle rett til og gå ifra avtalen med dem.

 

Hadde du samme problem som meg eller?

Lenke til kommentar

Tror ikke det blir særlig spenning i forbindelse med oppsigelsen din :) Er det faktisk så ille som du beskriver, så er det din soleklare rett å kunne heve avtalen med Tiscali. Opplever selv at hastigheten med Tiscali er dårlig for tiden (har vært superduper tidligere), og jeg syns kontrakten til Tiscali er litt uklar om hvilke rettigheter man har når slike feil oppstår.

Lenke til kommentar

Nei Mac 1334, jeg har ikke hatt problemer med å ha mottatt sånne sinnsyke regninger fra Tiscali, men fikk en regning idag faktisk. Den var på 224,46 nok,altså for 14 dager. Nå begynner jeg faktisk og tro at det er en hel gjeng lobotomerte tullinger som jobber for Tiscali :yes:

 

Mitt råd til deg er at du må ta kontakt med forbrukerombudet omgående og legge frem saken din. Tlf til forbrukerombudet er 815 58200. Jeg la frem saken min og de sa at siden tiscali har brutt vilkåra for levering så gjelder ikke bindingstiden. Lykke til Martin!

 

 

TISCALI SUGER :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...