Gå til innhold

Ser etter ett godt spill med knall historie og en smule action :)


Anbefalte innlegg

masse fine tips..! Har vært borte i helga å herpa mobilen og skaffa meg en bot på 6500 kroner så når får vi se hvordan det blir med spilling! Men fint om tråden fortsetter, mange gode innlegg.

 

Hitman-serien og Portal anbefales! :)

 

Portal er spilt, veldi bra spill ;) Er vel få som ikke liker det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
No ones live forever 2 er meget bra og har faktisk meget god grafikk fremdeles etter det jeg husker=)

Historien er litt 60-70 talls spion-film humor aktig=)

Hvis noen her husker den moped-scenen man skal jakte på han "store mannen" som viser seg å ikke være så stor som det ser ut som :!:

 

Husker godt den syke bossen med han som burna rundt med en rullestoll som skøyt raketter xD det var skikkelig James Bondski stil :D

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om du liker denne typen spill, men jeg vil foreslå Spellforce. Jeg syns de første Spellforcene er utrolig bra, og har nettopp begynt på Spellforce 2 i påvente av Starcraft 2... NB: Dersom du har XP/Vista 64-bit så kan du få problemer med å spille dem, men dersom ikke, så har du ukesvis med spilling foran deg. Spellforce har en hel haug med "brett" så det tar lang tid å spille seg igjennom, men det er morsomt hele veien og du følger en historie.

 

Jeg er også stor fan av HL2, men skulle ønsket at episodene kunne vært lengre ved at de la inn noe mer kamp. De trenger ikke lage masse nye steder, bare at det er litt verre å komme seg igjennom. I episode 2 så kunne man jo neste kjøre seg igjennom hele historien bortsett fra Striderene på slutten. Ble litt skuffet. Samme med episode 1. Men atmosfæren er det vanskelig å slå...

 

Du kan sjekke Spellforce med demoer her om det er noe du liker:

Anmeldelse på gamer.no

Spellforce, Spellforce 2

 

Her kan du få kjøpt alle spillene for en rimelig penge. Anbefaler at du ikke bare hopper på Spellforce 2.

Endret av lul
Lenke til kommentar
denne tråden fikk meg til å snu å vende på alt hjemme, for å finne igjen Max Payne...

uten lykke så langt :(

 

hehe.. mange gode gamle minner der ja :p

spilte igjennom alle for noen uker siden...

syns fortsatt enern er best ^^

 

slowmo dual ingrams eller berettas, tsjugga tsjugga på alle forran deg, og blodet spruter,,, Gode gode minner :love:

(helst ned trapper da :) )

 

noen her i det heletatt som har hatt en negativ opplevelse med Max Payne spillene?

 

-Gernia-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...