Gå til innhold

Ser etter ett godt spill med knall historie og en smule action :)


Anbefalte innlegg

Crysis og Crysis Warhead.

 

Sugn inn av historien? Nei, ender med å få på no cheats og hoppe gjennom smørja.

 

Trådstarter, du kan jo prøve Giants: Citizen Kabuto :D

 

Cheats!!!??---...---

 

Lol, hvorfor cheats?

Et av de enkleste spilla jeg ahr spilt, runna det på vanskeiligste vanskelighetsgrad på en dag...

 

Jeg annbefaler også mass effect ikke det beste spillet, men definitivt noen morrsomme timer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er rart at det ikke er noen som har anbefalt Farenheit, eller Indigo Prophecy som det heter i Amerika!

 

Det tror jeg er spillet for deg! Beste historien i et spill jeg har spilt, og det er ganske mye action der også! :D

 

49 kr. på absoluttspill ;) Men det er foreløpig utsolgt da :(

 

http://absoluttspill.no/component/option,c.../category_id,21

 

Edit: En liten skriveLeif

Endret av Stellis
Lenke til kommentar
Lol, hvorfor cheats?

Et av de enkleste spilla jeg ahr spilt, runna det på vanskeiligste vanskelighetsgrad på en dag...

 

Jeg annbefaler også mass effect ikke det beste spillet, men definitivt noen morrsomme timer..

 

Det sa jeg allerede i min første post, spillet er en forbanna smørje uten like - og ja det er enkelt, det har jeg da heller ikke sagt noe på.

 

Hva så om du rundet det på en dag på vanskeligste, skal det få meg til å synes Crysis er verd det?

Endret av trollhatt
Lenke til kommentar
Hei!

har du spilt Tom Clancy's Rainbow Six vegas 2? På story mode er det helt sinnsykt god story mener jeg, ihvertfall hvis du følger med. :) Litt klisje, men det går jo. Dessuten har den poeng system og rewards, tro meg, du blir fort hekta! :p jeg gjorde ihvertfall det. har spilt i 3 mnd snart nesten hver dag. :)

 

'Sinnsykt god story, med litt klisje, men det går' - en anelse selvmotsigende? Finner det i utgangspunktet veldig rart (faktisk uforståelig) at noen syns historien i TC: Vegas 2 er noe særlig, da den ikke er noe annet enn en unnskyldning for å skyte slemmninger - og etter 3 måneder tror jeg selv den mest ihugga fan blir lei av singleplayer ... ;)

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
No ones live forever 2 er meget bra og har faktisk meget god grafikk fremdeles etter det jeg husker=)

Historien er litt 60-70 talls spion-film humor aktig=)

Hvis noen her husker den moped-scenen man skal jakte på han "store mannen" som viser seg å ikke være så stor som det ser ut som :!:

 

Mange artige situasjoner og settinger i de spillene der :D

 

Som for eksempel den vitenskapsmannen som du hører si romantiske ord til sin bedre halvdel - som viser seg å være en sau ^^

Lenke til kommentar

nåja, mdk var ju gøy, funka bedre med pad der(bruker slikt kun i nfs-serien ellers).

Dungeon keeper 1 og 2, er faktiskt en god hostorie der, og man kan veksle mellom 1e og 3e person :)

Hexen 2 var det masse historie i f,ø ,er vel quake 2 basert slikt noe...vanskelig som fy da :D

Unreal 2 for litt moderne grafikk.

Ellers er vel det meste nevnt her.

 

Ang Nolf 1-2 så har jeg såvitt vart innom dem,lenge nok for å se at det var kult,hvis man ska drive på med noe fps..."mine" 2 andre fps er mohaa og wolfenstein inklusive det orginale sånn appropå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...