Gå til innhold

Problemer i Vista. Trenger noen som kan pc!

multa

Anbefalte innlegg

Jeg surrer så sinnsykt med å få enkelte ting til å fungere i vista. F.eks så får jeg f... ikke opp webcamera. Jeg har en HP Pavilion dv6000 , tror jeg har fått installert en riktig driver, men jeg klarer ikke å få opp noe ikon ellernoe (er innebygd webcam.) En annen ting er quickplay, kommer ikke noe når jeg trykker på den quickplay -knappen, må jeg laste det ned eller no? isåfall hvor ? :p

Kan noen hjelpe en stakkar eller ? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal ikke spille noen rolle hvilken i 6000 serien du har tror jeg. Mener å huske det er samme programvare og driver på de felste i dv-serien. . Jeg hadde en kunde som hadde liknende problem med webkameraet. Jeg fjernet driveren og lastet ned en ny en fra hp sine hjemmeiser og installerte den. Fungerte hos meg, men om du har samme problem veit jeg jo ikke. Her er i hvertfall link til drivere til din PC:

driver til dv6165eu

Håper det ordner seg :)

EDIT: her er fullstendig link til den spesifike driveren: driver

Endret av Milt
Lenke til kommentar
Det skal ikke spille noen rolle hvilken i 6000 serien du har tror jeg. Mener å huske det er samme programvare og driver på de felste i dv-serien. . Jeg hadde en kunde som hadde liknende problem med webkameraet. Jeg fjernet driveren og lastet ned en ny en fra hp sine hjemmeiser og installerte den. Fungerte hos meg, men om du har samme problem veit jeg jo ikke. Her er i hvertfall link til drivere til din PC:

driver til dv6165eu

Håper det ordner seg :)

EDIT: her er fullstendig link til den spesifike driveren: driver

Spiller en rolle, har 2 fra dv6000-serien, og de kan ikke kjøre med de samme driverene.

Lenke til kommentar
Okei da husket jeg feil. Men uansett så løste problemet mitt seg når jeg reinstallerte driveren til webkameraet :)

Hvis det bare er webkameraet vi snakker om så kan det hende det stemmer :)

Kun driveren til webkameraet det er snakk om ja :) Trodde virkelig ikke de gadd å lage forskjellige drivere til webkameraet. Men skulle ikke forundre meg :ermm:

Lenke til kommentar
Okei da husket jeg feil. Men uansett så løste problemet mitt seg når jeg reinstallerte driveren til webkameraet :)

Hvis det bare er webkameraet vi snakker om så kan det hende det stemmer :)

Kun driveren til webkameraet det er snakk om ja :) Trodde virkelig ikke de gadd å lage forskjellige drivere til webkameraet. Men skulle ikke forundre meg :ermm:

Hehe, ikke meg heller, hvorfor gjøre det lettvindt når man gjøre det tungvindt.

Lenke til kommentar

Joda. Tror jeg fikk camera til å funke faktisk! problemet er fortsatt at jeg ikke finner noe link/ikon til kamera så jeg må evt innom msn for å få det til å starte. Men men. Jeg er så sinnsykt lei av pc-problemer. Installerte en driver som kverka hele systemet her tror jeg.. jeg ekke helt trygg med sånn :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...