The Avatar Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Tror nok ikkje at dette er på grunn av rasisme nei. Det faktum at du faktisk fikk nummeret til ei jente på fest tyder på at jenta ikkje var fremmed for tanken på å ha en mørkhudet som kjæreste. Ekte rasister henger ikkje med folk dei ikkje likar på fest. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Tror nok ikkje at dette er på grunn av rasisme nei. Det faktum at du faktisk fikk nummeret til ei jente på fest tyder på at jenta ikkje var fremmed for tanken på å ha en mørkhudet som kjæreste. Ekte rasister henger ikkje med folk dei ikkje likar på fest. Bra poeng ! Ikke bare ville en rasist ikke kunne tenke seg å være kjæreste med en mørk hudet, de ville ikke en gang ha snakket med de. En rasist ville vertfall ikke blitt så pass kjent med trådstarter at de ville sagt han var en fantastisk person og hadde en fin personlighet o.l Endret 7. oktober 2008 av Ceburger Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg ble litt sur når jeg leste det innlegget her. Det du sier er at alle jenter som ikke svarer på meldingene dine er rassister? det kan komme av at ho kanskje sa ja til å få nr ditt for å være snill, ho har kanksje ikke sett meldinga, eller ikke er i humør til å svare. alle jenter trenger ikke like deg for at du skal føle deg bra, hvis en jente sier til deg at ho ikke vil ha noe forhold, men finner seg en annen uka etter er det kanskje deg ho ikke vil starte forhold med? Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Stakkars deg hvis du går igjennom livet med en slik oppfatning. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 heh, kanskje damene ikke er interessert i deg overhode. Blir dumt å skylde på rasisme fordi du ikke har draget. Synes jeg ser veldig mange 'mixa' par, for det meste innvandrergutter med norske jenter. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Einig med mange her, det blir for lett å kaste rasismekortet på bordet i slike samanhengar. Personleg så har eg fleire mørkhuda venninner, men eg tenner ikkje på dei på den måten. Dei er ikkje, og kan nok aldri bli attraktive for meg, på den måten. Det har ingenting med at eg ikkje tåler hudfargen deira, dvs. rasisme, men eg kan ikkje gjera noko med kva som tenner meg og ikkje. edit: leif Endret 19. oktober 2008 av Frigata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå