Gjest Føles_slik Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har en følelse av at jenter som er lys i huden faktisk er rasistisk, dette pga tidligere erfaringer i livet mitt. Føler at jeg alltid blir prioritert sist hvis ei jente jeg liker sier hun liker meg, men ikke er sikker på hva hun ska gjøre, før jeg vet ord av det en hun sammen med noen andre eller så liker hun meg bare som venn. Kan ta par eksempeler: En gang jeg sendte melding til ei jente jeg hadde fått nr til på en fest, jeg fikk ikke svar, så får å "bekrefte" denne teorien min om at jeg jenter har en rasistisk holdning fikk jeg en kompis til å sende en melding som var ganske så lik, og han fikk med engang. Eller at ei jeg holdt på med en gang sa hun ikke ville ha noen kjæreste, og noen uker etterpå hadde hun funnet seg en annen. Og når jeg tenker på det har jeg ikke lagt spesielt mye merke til at noen jenter som er lys i huden er sammen emd noen som er mørk i huden (ivertfall ikke her jeg bor), men omvendt har jeg i det minste sett noen ganger. Og merkeligere er det selvfølgelig når alle forteller meg hvilken fantastisk person jeg er. Litt rotete innlegg. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Må være fantastisk behagelig å kunne skylde på rasisme hver gang du blir avvist, er det ikke? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Samme problemet og jeg er bleik. Tror du har feil tankegang gitt. Endret 24. september 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
Gjest Føles_slik Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Njaa, synes ikke det er rart jeg begynner å lure! Lenke til kommentar
indie Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eller så kan det tenkes seg at de jentene faktisk ikke likte personligheten din? No offence, jeg sier ikke dette fordi du ikke er lys i huden. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Bor du på bygda eller? Blir rakket ned på av halve bygda hvis man er sammen med en mørkhudet. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hah! Det er ikke til å legge skjul på at enkelte personer er litt skeptisk til visse grupperinger, men å grovt overgeneralisere et kjønn på den måten. Det er bare latterlig og skammelig å si noe slikt! Jeg skal love deg at det ikke er hudfargen det står på. Det er kanskje en ekstra utfordring ovenfor enkelte personer(som ikke er verd å kaste bort tiden på), og selv her er det bare et hinder og ikke en sperre. Jobb med deg selv mann! Hadde du sett en kineser på 1,30 som sjarmerte alle jentene i seng, så hadde du kanskje tenkt på en annen måte. (Jah, jeg må skaffe meg penger... så kommer alle jentene løpende) Litt though love! Lenke til kommentar
Gjest Oschlo Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Bare for å besvare spørsmålet ditt.. tja, dama mi er en smule rasistisk. Men akkurat det er det lite jeg får gjort noe med. Jeg har en mistanke om at hun har rasistiske tanker på grunn av at mannlige utlendinger ser på henne og andre norske jenter som horer, og respekterer henne. (Ta akkurat denne generaliseringen med en klype salt.. ) Det er patetisk å generalisere og anklage jenter som er "lyse i huden" for å være rasister på bakgrunn av at de ikke vil være kjæresten din. Kanskje kjemien ikke stemmer, eller de misliker personligheten din, eller synes du er masete og ikke gidder svare på meldingene dine.. ikke vet jeg, men jeg synes du skal være glad de vil være venn med deg. Har du samme statistikk og vise til når det gjelder jenter som er "mørke i huden" da? I såfall er vel mørkhudete jenter også rasister? Velger å poste som gjest da jeg ikke ønsker å kompromittere min rasistiske kjæreste. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ah, jeg vil og være innvandrer og skylde på rasisme hver gang ting ikke går min vei. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Var på en kebabsjappe, hvor det bare jobbet utenlendinger i går. Av alle ting fikk jeg sykt lite dressing i kebaben min. Det var sikkert fordi jeg var hvit, for jeg så flere utenlendiger som hadde plenty med goodshitt i sine babber. Konklusjon: Alle som lager kebaber er rasister! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen følger seg kanskje mer trygge på de som har samme hudfarge. Eller så kan det jo være personligheten de ikke liker, eller ikke følger seg trygg på. Men for all del, det er ikke akkurat et problem som kun gjelder forksjeller i hudfarge, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Føler at utlendinger ikke vil sitte med meg på bussen, det kan forklares med rasisme kan det ikke? Skjerp deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Her er det omvendt. Utenomlendingene vasser i damer. Men når jeg ser bimboene de velger så har jeg kommet frem til at de gjør oss norske gutter en tjeneste. Skjønner ikke hvrodan de holder ut med sånne brødhuer. Og selvsatg så finnes det ikke snev av ironi eller noe i noen poster fra meg. JEg er ikke sånn. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Var på en kebabsjappe, hvor det bare jobbet utenlendinger i går. Av alle ting fikk jeg sykt lite dressing i kebaben min. Det var sikkert fordi jeg var hvit, for jeg så flere utenlendiger som hadde plenty med goodshitt i sine babber. Konklusjon: Alle som lager kebaber er rasister! :!: :!: Det eg tror er at trådstarter rett og slett har hatt uflaks. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Se deg selv i speilet, er sikkert en god grunn for alt. Det blir rett og slett for enkelt å kaste rasist-kortet på bordet ved enhver anledning. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Og merkeligere er det selvfølgelig når alle forteller meg hvilken fantastisk person jeg er. Her har vi nok problemet ditt. Dette er jo eldgammel lærdom som alle vet - De aller fleste jenter vil ikke være sammen med snille gutter. Begyn å være drittsekk så skal du se du får napp. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tror egentlig det er deg det går på dette, og ikke at jente er rasistiske. Men om jentene er rasistiske så synes jeg det er helt greit, uten at jeg føler for å utdype det noe spesielt. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Man er ikke nødvendigvis rasisst om en ikke faller for visse mennesker. Personlighet har mye og si, vertfall når en blir eldre, men utsene har litt og si det også. Noen liker blonde, andre rødhårette, feite tynne sporty osv. Da er det jo også natrlig at hudfarge kan ha noe og si, uten at en trenger og hate den type mennesker av den grunn. I tilleg så vokser en opp med hovedsakelig hvite folk rundt seg i norge, og en blir jo litt påvirka av det. Samme som mange blir påvirka av media att bein tynne jenter er mest sexy. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hadde mange gode jentevenner (flere enn guttervenner) som likte meg godt, men var allikevel "evig singel" en bra lang periode... Så, at du er fantastisk trenger ikke å bety at de vil ha deg som kjæreste for det desverre... Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kanskje det har noe med kvinnesynet til mange kultur/religioner rundt omkring i den ikke-ariske delen av verden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå