Sverre^ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei! Sliter med problemer med RAM-minnet på en Dell Latitude d520, på denne er det 1gb RAM-minne. Har nettopp formatert pc'en, men jeg har store problemer med det interne minnet. Det som skjer er at jeg får beskjed at minnet er fullt og at windows starter å bruke sidevekslingsminnet, og etterhvert blir programmer også lukket som jeg har oppe. Tingen er at de programmene jeg kjører er ikke store(itunes, messsenger og firefox). Men pc'en takler rett og slett ikke å ha disse oppe samtidig over lengre tid(rundt 1 time), noe som er sinnsykt irriterende. PC'en er også nettopp formatert, og jeg har oppdatert antivirus(AVG). Hva kan være problemet?? Lenke til kommentar
Sverre^ Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 PC'en er også nettopp formatert, og jeg har oppdatert antivirus(AVG). Har du husket på hovedkortsdrivere? Forøvrig sjekk om minnet er ok: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå