FelaroN_ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei Jeg har en sony 40" tv med en ps3, er ikke helt sikekr på modellen på tven. Men uansett, lurer på om dere har noen tips til surround anlegg til rundt 4000? Jeg fant ikke søkefunksjonen så må beklage hvis det er en annen tråd om det her! Mvh FelaroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 NAD C315BEE og Dynavoice F6 vil gi deg mer glede enn et surroundanlegg til 4000,-. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Surroundanlegg til 4000 er generellt bare skit.. I den prisklassen er nok elkjøp og lignende forhandlere beste løsning ettersom de presser prisen en del i dette segmentet. Problemet med å kjøpe såkalte surroundanlegg til 4000 er at da får du ikke med en reciever, MEN en dvd-spiller.. og hvem trenger vel en dvd-spiller når du har ps3, waste.. edit: Støtter aJens1 under, kom ikke på logitech sine produkter.. de gir mye valuta for pengene! Endret 25. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg bruker Logitech Z-5450 til min PS3, og er fornøyd med det. Enkelt og sette opp, mange innganger og god lyd. Koster også under 4K så da har du litt til overs til nye spill.. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skal sakene kun brukes til film og spill funker Logitech helt greit, brukte en tidligere toppmodell derfra selv. Om du imidlertid har noen som helst interesse for musikk ville jeg styrt griselangt unna slikt, og heller satse på forslaget til fLeReK. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg bruker Logitech Z-5450 til min PS3, og er fornøyd med det. Enkelt og sette opp, mange innganger og god lyd. Koster også under 4K så da har du litt til overs til nye spill.. Enig, har samme anlegget selv. Hatt det snart i 2 år og er veldig fornøyd så langt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Logitech z-5500 er i hvertfall jeg veldig fornøyd med Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Jeg tenkte egentlig å bare bruke det til spill og filmer, men et par få ganger til vors. Men hvor langt opp må jeg opp i prisklassen for å få en ganske bra anlegg da ? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hvor stort rom har du forresten ? Kjipt å kjøpe logitech om du sitter i en stue Personlig har jeg dette som jeg kjøpte på videregående; Concept helt kurrant.. har hatt mitt i 5år nå og funker bra ennå.. er ikke noe fantastisk hi-fi, men det hadde jeg heller ikke råd til på den tiden. EDIT: På siden fra flerek var det jo mye krem, hadde absolutt gått for en av disse pakkene; SJEKK HER Endret 25. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Er ganske fornøyd med Logitech Z-5500 jeg og. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Har planer om å legge det inn i stua, er jo ganske romslie Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 da MÅ du jo legge mer enn 4000 kroner i det.. men sjekk linken jeg ga, mye bra der til under 10.000kr.. Det er mye som gir valuta for pengene der altså.. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 okay, tusen takk for svar ! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Enig med folket her. Burde kjøpe logitech (har selv logitech Z5500), når du ikke skal bruke mer enn maks 4k. Må nesten putte mer penger på bordet skal du få et dugende stereo oppsett. Kjøp logitech og bruk resten på spill o.l Endret 26. september 2008 av RockyIII Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sikkert ikke dumt å gå for Logitech til den prislappen Skal du kjøpe noe bedre må du nok ut med 3000 - 4000 for en duganes surroundreciever/fortsterker alene. Om du går opp i pris anbefaler jeg lyd-delen av forumet her, eller avforum.no for mere hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det er vel kanskje det beste, med tanke på prisen. Å gå for et billig PC-anlegg og spare resten av pengene til en betydelig oppgradering senere, er vel kanskje å foretrekke hvis du absolutt må ha et anlegg opp å gå så fort som mulig. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Gir nok mest for pengene. Skulle jeg satt sammen et rimelig alternativ med løskomponenter ville jeg minst gått for Denon 1909 eller Onkyo 606 reciever. Sony har vel nylig kommet med et noe rimeligere alternativ (820 eller 840 etellerannet?). Så gjerne satt sammen med høyttalere fra Dynavoice som er kjent for å gi mye lyd for en rimelig penge. Dette ligger nok et godt stykke over ditt budsjett dog. Endret 26. september 2008 av hardkjerne Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Slenger meg på å anbefale logitech-løsningen. Spes hvis du absolutt må ha surround. Klarer du deg med stereo kan du kanskje gjøre noe bedre kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå