Gå til innhold

Gode, robuste trådløse telefoner - Hjelp? :-)

Anbefalte innlegg

Hei,

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne, men satser på at jeg får napp her.

Jeg, eller rettere sagt, jobben min, er på jakt etter nye trådløse ISDN-telefoner. Vi har hatt flere typer iløpet av de siste 2 årene, og samtlige har blitt byttet ut/kjøpt nye 2-3 ggr i året. Det har hovedsaklig gått i Siemens sine telefoner, og nåværende modell i bruk er Siemen's Gigaset E450, som vistnok skal være å voldsomt robust og god. Disse er nå på randen til å være utslitt.

Grunnen til at vi har hold oss til Siemen's, er visstnok at de er en av de eneste (om ikke eneste) som har en basestasjon som har analog-utgang til faks - dette er nå ikke lenger et krav, da vi kan kjøpe oss en analogkonverter. Telefonkjøp har til nå også blitt gjort på sentralt nivå i firmaet, har det vært mye kontorrotter som har bestilt utstyr. Nå vil vi ordne opp selv, og få noe som funker.

Vi er derfor på jakt etter noen trådløse telefoner som tåler litt røff behandling. Trenger ikke være vanntett og tåle skjærebrenner, men at de tåler at man mister dem i bakken etc, uten at ting begynner å knekke på dem. Tekniske krav til telefonen;

- Må være støtte for flere håndsett på èn og samme base/nettverk

- Den må støtte internringing

- Det må være utstyr for repeating av signalet (lokalet vi er i er ganske stort).

På forhånd takk for all hjelp & tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...