Katten Geir Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Heisann, er det noen som vet om det finnes en achievment for nøkler? har i senere tid på min prest opparbeidet meg en hel haug med instance nøkler, og nøkler som er "sjeldne". Disse har jeg atm: Scholomance key - Skeleton key Stratholme key - Key to the city Arcatraz key - Key to the arcatraz Shattered halls key - Key to shattered halls Ubrs key - Seal of ascension Scarlet Monastery key - The Scarlet key Gnomeregan key - workshop key Blackrock depths key - Shadowforge key Blackrock depths key 2 - Prison cell key (Jailbreak) karazhan key - the masters key Shadow Labyrinth key - Shadow labyrinth key Keepers of time heroic key - Key of time Honor hold heroic key - Flamewrought key Cenarion Expedition heroic key - Reservoir Key Lower city heroic key - Auchenai key Sha'tar heroic key - Warpforged key Dire maul key - Crescent key Onyxia key - Drakefire Amulet Andre nøkler som jeg har: Key to Searing gorge Coilskar key Jump-a-tron 4000 key Relic coffer keys Scarab coffer keys Keycards fra Gnomeregan Deathforge key Blackened urn (summon nightbane) Naxxramas teleport (attunement) Molten Core teleport (attunement) BwL teleport (attunement) Magisters terrace heroic mode (attunement) Lurer og så på en del andre achievments, en kamerat lurer på om det finnes en achievment for å ha mange ranks. han har følgende ranks: Field marshall Duelist Merciless Gladiator Challenger Rival Champion of the Naaru Hand of A'dal Of the shattered Sun Finnes det Achievment for å ha gjort mange attunement quests? har gjort følgende: Naxxramas Onyxia Molten Core Blackwing Lair Magisters terrace Karazhan Tempest Keep: The Eye Serpentshrine Cavern Mount Hyjal Black temple Alle heroics Finnes det achievment for å ha Drept alle "bossene" i alle byene til den andre factionen? har drept alle sammen bortsett ifra silvermoon bossen. (jeg er alliance) Finnes det achievment for mange mounts? har 41 mounts. av de som er rare har jeg: Bengalsk Tiger - STV Baron's Deathcharger - EPL (4 netter med runs for denne) Midnight - KZ Razhazzi raptor - ZG Great Brewfest kodo - BRD Great Brewfest ram - BRD helt til slutt, så lurer jeg på om det finnes en side hvor jeg kan se en liste over achievments i Wotlk Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 http://wotlk.wowhead.com/?achievements Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 ja det gikk fort, tusen takk Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Bengalsk Tiger - STVBaron's Deathcharger - EPL (4 netter med runs for denne) Er ikke noe som heter Bengalsk tiger Pix or it didnt happen... Endret 24. september 2008 av Zepticon Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Regner med at han mener Zul Gurub tigeren. Skrytetråd btw? Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 nei det heter vel ikke bengalsk tiger, det er den ZG tigeren, men driver og laster ned ptr, så jeg gadd ikke logge inn og sjekke, har så inn i helvete lagg. og nei, jeg prøver ikke og skryte på noen som helst slags måte, jeg har bare fått opp øynene for achievments og lurer på hva det dreier seg om, fant noe i den linken jeg fikk, bland annet "Key master" og "obtain 50 mounts". var vel egentlig det jeg lette mest etter. do'h at jeg har samlet opp så mange keys når jeg bare trengte noen får :< hadde håpet at Ubrs "keyen" var en av dem, siden den var så stress og få Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvordan fikk du key til searing gorge? Og hva gjør den? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) UBRS-"nøkkel", onyxianeck og Nightbane-urn er ikke keys Endret 25. september 2008 av -Grendel- Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) edit: dobbel posting ftw Endret 25. september 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvordan fikk du key til searing gorge? Og hva gjør den? Husker ikke hvor man fikk den, men den åpner hvertfall porten mellom Searing Gorge og Loch Modan. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Key til Searing Gorge er alliance-only. Quest: http://www.wowhead.com/?quest=3181 Finn og drep Margol og du er på vei. Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Hvordan fikk du key til searing gorge? Og hva gjør den? ja det er alliance only quest, drep malgor, en "ikke-lenger-elite" mob helt sør-øst i en cave i searing gorge, han dropper et horn, ta det med til loch modan, helt sør, dra så til IF, og tilbake til Loch modan, og du har keyen Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nice, takker for svar, har alltid har lyst på den nøkelen, uten at jeg har funnet ut hvordan jeg får tak i den Lenke til kommentar
Kromkakejern Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Pics av alle mountene da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå