pastaurisert Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Har en bærbar pc (WinVista). Denne er virusfri, oppdatert både drivere bios og programvare, og kjører jevnlig Ccleaner og defragmentering. Har ellers ingen problem med pcen, men når jeg vekker den opp igjen fra hvilemodus får jeg ca 1/4 av gangene den kjære BSOD og/eller den restarter seg. Noen formening om hva dette kan skyldes? Endret 24. september 2008 av joachimbra Lenke til kommentar
steeler Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Feil på minnebrikkene? Lenke til kommentar
pastaurisert Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Feil på minnebrikkene? Har ikke peiling, rart at den skal fungere ellers da? memtest86+ ?, eller finnes det noe gode testprogram som jeg kan kjøre i Windows? Spesifikasjoner, om det skulle være godt for noe. Acer Aspire 7520G Acer Fuquene (med nvidia chipset) AMD turion x2 64, tl-64 (2,2 Ghz) 4GB Crucial RAM Nvidia 8600M GT Windows Vista 32-bit Home Premium Endret 24. september 2008 av joachimbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå