Gå til innhold

BK: Er det noe rart at noen blir engstlige...


relsafus

Anbefalte innlegg

Jeg går jevnlig til lege og har med slike hjem nesten hver dag, som ligger å slenger overalt.

Denne fant jeg i kveld liggende på en CD og noe av vesken av den hadde rent ut...

 

Bildet er noe sært og sikker for noen provoserende., men tenk igjen før dere skyter pasienten.

 

post-83377-1222284482_thumb.jpg

 

Ga bildet deg noe å tenke på og i hviken assosiasjoner ?

 

/L

Endret av relsafus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke bildet var noe serligt i det hele tatt.

finner ikke noe budskap, eller noe om hva det skal beskrive.

tanken var god, men ikke rikti gjennomført.

 

hville heller fått med hele cd'n, kansje med noen fine vellplaserte dråper av innholdet på cd'n

og sprøyta i en annen vinkel, eller rett og slett hatt med hele.

Lenke til kommentar
Jeg går jevnlig til lege og har med slike hjem nesten hver dag, som ligger å slenger overalt.

Denne fant jeg i kveld liggende på en CD og noe av vesken av den hadde rent ut...

 

Bildet er noe sært og sikker for noen provoserende., men tenk igjen før dere skyter pasienten.

 

Ga bildet deg noe å tenke på og i hviken assosiasjoner ?

 

/L

 

Jeg kan vri hjernen min til å se dette bildet i en artikkel om en doping-testings-kampansje bland CS (CounterStrike) spillere på TG (The Gathering) Men jeg er helig overbevist om at dette bildet ikke er verdt noe om du ikke gjør mer ut av det. Bildet er tatt nesten rett på (kjedelig) mange farger (men fremdeles tamt). Jeg er ikke av dem som tror alt kan komponeres til noe kult, men om du så en mening eller melding i dette så må du prøver igjen (ta 30 bilder av det samme fra 15 forsjellige vinkler med minst 2 forsjellige eksponeringer.)

Lenke til kommentar

Det første som slo meg med dette bildet var at morgendagens teknologi allerede er her. Alt avhenger av en datamaskin. Er du syk må du til fastlegen din, som igjen kontakter sykehuset (via en datamaskin, e-post e.l) som igjen skriver inn på en datamaskin hva som er feil med deg osv. Dere kjenner alle den prosessen.

 

Ellers så tenker jeg kanskje at vi mennesker bruker omtrent like mye, eller mer tid på å fikse det toknologiske, og datamaskiner som vi bruker på å fikse/hjelpe andre mennesker.

 

Enkle filosofier, men det enkle er ofte det beste ! :D

Lenke til kommentar

Litt oppklaring trengs, for bildet er ikke spesiellt bra og det er IKKE dop med i bildet.

Sprøyta er for å sette medisiner inn i øra, så det er ikke farligere enn det. At CD`n er med er for å illustrere at den lyd som skulle komme ut av denne kan jeg desverre for tiden ikke høre... Litt forvirrende for alle dette, jeg skjønner det. Der og da syns jeg det så litt kult ut men kreativiteten er nok ikke helt i hundre for tiden ;)

 

/L

Lenke til kommentar

Synes dette ble ganske kjedelig dessverre. Jeg må bare innrømme at jeg ikke ser noe annet en en sprøte og cd i bildet. Ville nok forsøkt litt andre vinkler og oppstillinger.

 

Må også kommentere L4r5 sin kommentar: Skjønner ikke helt hvor du har "bolenål" fra? Bol settes med sprøyter som brukes til mye annet også, ikke bare bol hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...