РЦП-88 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 2700 inkludert trafikalt grunnkurs. Og det kosta 1300. Så blir vel 1400. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Eg betalte 1500 for mørkekjøring og 1800 for trafikalt grunnkurs. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ehh, det har jeg allerede innsett og erfart i år Så fordi du nesten kjørte ned et menneske i mørket mener du at du kan alt om hvordan man bør kjøre når det er mørkt? (Jeg tolker ut av ditt siste innlegg at du holdt på å kjøre på noen.) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har ikke nesten kjørt ned noen person nei, men har kjørt 7-800 mil i mørket i år, og vil kunne påstå at jeg har fått med meg hva det vil si å kjøre i mørket. Men det gjenstår å se, skal til å ta mørkekjøring snart, må man ikke betale 350,- ekstra for å fornye førerkortet? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Har ikke nesten kjørt ned noen person nei, men har kjørt 7-800 mil i mørket i år, og vil kunne påstå at jeg har fått med meg hva det vil si å kjøre i mørket. Men det gjenstår å se, skal til å ta mørkekjøring snart, må man ikke betale 350,- ekstra for å fornye førerkortet? Husker ikke hvor mye det er, men sikkert noe slikt. Edit: Når det er snakk om hvor mange timer man har bak rattet, har jeg møtt mange i trafikken som sikkert har mange mange tusen timer bak rattet og fortsatt kjører som griser. Endret 29. september 2008 av strek Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Den gang, betalte jeg ingenting for det. Tok det gjennom undomskolen, da mutters jobber der og en av lærerne holder trafikalt grunnkurs og mørkekjøring. Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 For ett år siden betalte jeg 1.000,- Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Faen er det man lærer på mørkekjøring egentlig? Har ingen problemer med å kjøre i mørket jeg, så hvorfor skal det være et problem etter 1. mai? Vet godt at sikten er nedsatt i mørket osv osv osv... Jeg lærte at det er mørkt ute på natta. Hurra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå