Xander^ Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skal endelig ha meg ny skjerm. Har kommet frem til disse i min prisklasse: Eizo FlexScan BenQ G2400W Samsung 245B Nec AccuSync LCD24WMCX Bruker som regel pc-en til spilling, bildebehandling og surfing. Jeg vet at jeg må opp noen lapper for å få en respektabel skjerm til bildebehandling, men nå har jeg ikke tenkt å legge i mer enn rundt tre lapper for en skjerm Lenke til kommentar
Kognito Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg ser også etter skjermer i denne størrelsen og i denne prisklassen. I tillegg til de ovennevnte lurer jeg på om noen har noen erfaring med DELL S2409W? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Heisann. Hva med en Samsung SyncMaster 2493HM? Amentio selger den til 3165,- NOK, så prisguiden viser feil, eller så har Amentio satt ned prisen. Fått mye bra omtaler og skal visst være en god skjerm i praksis til tross for TN-panel å være. Anandtech liker denne skjermen og har testet den. Link til en annen test. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg ser også etter skjermer i denne størrelsen og i denne prisklassen. I tillegg til de ovennevnte lurer jeg på om noen har noen erfaring med DELL S2409W? Oi, den var jo ganske rimelig til Dell å være? Eller pleier de å ha god pris på tilleggsutstyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå