Stidilko Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Har nettopp kjøpt en ny PC. Jeg har montert alt riktig, sjekket at alt har fått nok strøm, alle kabler skal være riktige.. har sjekket om det har vært noe feil med grafikkortet og om DVI-kablen funker, noe den gjør! Får startet opp maskinen men får ikke opp noe bilde! har prøvd PC'en på en annen skjerm som heller ikke funka! Hjelp!!?? and btw: har ikke Antec P182 noen speaker?? Oppsett finner du i signaturen min... Endret 24. september 2008 av Stidilko Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Har nettopp kjøpt en ny PC. Jeg har montert alt riktig, sjekket at alt har fått nok strøm, alle kabler skal være riktige.. har sjekket om det har vært noe feil med grafikkortet og om DVI-kablen funker, noe den gjør! Får startet opp maskinen men får ikke opp noe bilde! har prøvd PC'en på en annen skjerm som heller ikke funka! Hjelp!!?? lurer på om det er noe grunnleggende i HK'et som ikke funker.. and btw: har ikke Antec P182 noen speaker?? Oppsett finner du i signaturen min... Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Hjæælp da!!?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå