Lynx- Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Prøver meg på et av Norges kanskje mest fotograferte objekt, Røros kirke. Vanskelig å finne måter å ta bilde av denne på uten at det blir clichè. f/5.6, 8sek,ISO-400, 38mm Skulle det vært rettet opp en smule? Jeg aner ikke, har sett meg blind på det. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det heller litt mot venstre etter hva jeg kan se. Hadde det vært bedre med litt mer eller mindre luft på høyre side? Sånn at kirketårnet blir 1/3 til venstre eller dønn midt på? Ellers så synes jeg det er en meget fin eksponering som faktisk får med noen stjerner også. Diagonalen som dannes av trærne synes jeg gir en ekstra piff til bildet, det ville nok blitt litt kjedelig uten det ekstra lille de røde og grønne fargene tilfører. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det heller en anelse til venstre ja, men utover dette har du fått til en fin kopmosisjon. Flott Kirke, dyp blå nattehimmel med tre stjerner og som ovennevnte skriver heldigvis noen busker i framkant så da har du 3D... /L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå