Welhaven Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har akkurat satt opp min internett her i København, men blir ikke akkurat glad når jeg ser farten på min 20 mbit linje i uTorrent. Nedlastingen ligger fra 50 til 100 kb/s, og det burde vel strengt talt vært mer? Jeg har åpnet opp port på min trådløse NetGear-router, og deretter sjekket denne i uTorrent, og den er åpen, og fungerende. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Jeg bør vel minst kunne forvente 500 kb/s på denne linjen. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skjer det samme uten router tilkoblet? Prøv en kabling uten router, og benytt kabel direkte fra modem og inn i pc'n. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 når du laster ned med utorrent så gjelder det jo å ha mange gode venner du kan låne fra har du få/eller dårlige venner så blir det automatisk dårlig fart..... Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 har du åpnet opp nok "connetions" i utorrent? på en annen side kan det også være at din router ikke takler så mange åpner tilkoblinger og av den grunn "kneler". kjør en www.speedtest.net og se hva slags hastighet du får. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 At du laster ned torrent gir deg egentlig svaret på et sølvfat... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 At du laster ned torrent gir deg egentlig svaret på et sølvfat... fantastisk svar. gi meg visanummeret ditt slik at jeg kan sende deg 1 million kroner. woah! du burde vært kronet til konge av Norge og samtidig kunne du vært et orakel og søkemotor for alle som har problemer med enten det ene eller det andre..... YOU'RE THE MAN!! Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_censorship#Denmark Har du Tele2? Det er mye som påvirker hastigheten på torrenten. At du laster ned torrent gir deg egentlig svaret på et sølvfat... fantastisk svar. gi meg visanummeret ditt slik at jeg kan sende deg 1 million kroner. woah! du burde vært kronet til konge av Norge og samtidig kunne du vært et orakel og søkemotor for alle som har problemer med enten det ene eller det andre..... YOU'RE THE MAN!! Hold deg til tråden. Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det kan være mye rart det. hos meg er farten veldig treg de første 10minuttene til alle conections er helt klare. så fyker det løs med over 1,8mb/s på min canal digital 16/3,8mbit Prøv å last ned masse forskjellige store filer med god seed samtidig og se hva total hastigheten er på. er den ikke opp i noen bra hastighet etter 5-10min bør du kontakte leverandøren din å høre om de har noen form for sperre på torrent nedlastinger. danmark har sikkert helt andre regler enn vi har i norge. I norge har vi en ganske så liberal internett "lov" Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 som sagt. prøv Speedtest.net for å se om linja di duger i utgangspunktet ! Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Om det er få seedere på det du skal laste ned av så er jo det en flaskehals. Velg den torrenten du vil laste som har flest seedere. Dette er jo da i tillegg til løsningene du har fått i innlegg over her. Lenke til kommentar
NinJaFLiPP Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 http://en.allexperts.com/q/Windows-Vista-3...ble-vista-1.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå