YojimboVII Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Jeg har en samsung 32 tommer lcd tv og den har 1 hdmi inngang. Den er ca 3 år gammel, den er av den modellen som Xbox 360 ble vist fram i butikkene med. Når jeg spiller spill med ps3 og 360 via hdmi inngangen så blir bildet ganske lyst og fargene blir vasket ut, det går tilbake til normalt bare når jeg skyter eller trykker på start knappen og trykker på resume game igjen. Virker som om det går tilbake til normalt når bildet blir utsatt for noe liksom, som skyting i spill o.l. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn men det er irriterende. Noen som vet om hvorfor dette skjer og om det er grunn nok til å få bytta den? Endret 24. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har det alltid vært slik, eller er det noe som nettopp har kommet? Sjekk at du har alt som har med "dynamisk kontrast" avslått og se om det hjelper. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Har det alltid vært slik, eller er det noe som nettopp har kommet? Sjekk at du har alt som har med "dynamisk kontrast" avslått og se om det hjelper. Nei, jeg tror ikke alltid det har vært sånn men jeg er ikke sikker på når det begynte heller. Jeg kjøpte meg den tvn da 360 kom ut og da hadde ikke 360 hdmi. Det er bare nå når jeg har skaffa meg elite med hdmi og ps3 at jeg har lagt merke til det. Så jeg er ganske sikker på at det er noe med hdmi inngangen. Dynamisk kontrast på konsoll instillinger eller tvn? Endret 24. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Nei, jeg snakket først og fremst om TV-en, men det ser ikke ut som dette er problemet. Du kan jo forresten også sjekke at alle oppløsninger er stilt inn rett på Xbox-en. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Alle innstillinger er helt optimale forhold til tvn. Og det har ikke noe med 360 å gjøre siden det skjer det samme på ps3 også. Hmm.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 På TV-en her i huset var HDMI-inngangen satt til PC, noe som ga et heller merkelig bilde fra PS3-en. Etter litt roting i menyene fikk jeg satt den til DTV og problemet var ute av verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå