bIsk0p Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Skal sjekkes ut når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Tøff åpning av sesong 2 må jeg si. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Ja, absolutt. Spent på hva Jane kommer opp med Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Eg og kona er helt hekta på denne serien. Begynte på sesong 1 for halvannen mnd siden. Så vi fikk Mentalist på rekke og rad. Nydelig. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Eg og kona er helt hekta på denne serien. Begynte på sesong 1 for halvannen mnd siden. Så vi fikk Mentalist på rekke og rad. Nydelig. Er lett å bli hekta. Jane er veldig spesiell person, som man i mange tilfeller blir litt glad i, og litt irritert i visse tilfeller også. Men, jeg håper at det kommer til å handle mer om "Red John" denne sesongen, enn den første (hvor det var to episoder?) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Blir nok mye det samme. Var mer enn en episode hvor RedJon var fokus, men ikke så mange der han selv var involvert. Blir nok som i Life, en rød tråd som er tynn på midten og som tykner til i begynnelsen og slutten, kanskje akkurat midt i sesongen også. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva var den siste linja som ble sagt i Season 3 episode 9? klarer ikke å tyde den... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva var den siste linja som ble sagt i Season 3 episode 9? klarer ikke å tyde den... "Tiger, Tiger" Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva var den siste linja som ble sagt i Season 3 episode 9? klarer ikke å tyde den... "Tiger, Tiger" Hva er det det skal bety a? hmm, kan det være noe med red john? han tenkte jo på de tigerene og red john tegningene tidligere i episoden... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva var den siste linja som ble sagt i Season 3 episode 9? klarer ikke å tyde den... "Tiger, Tiger" Hva er det det skal bety a? hmm, kan det være noe med red john? han tenkte jo på de tigerene og red john tegningene tidligere i episoden... Jepp.. Det har med Red John å gjøre ja. Se siste episode fra sesong 2 en gang til.. eventuelt gå hit: http://www.tv.com/the-mentalist/red-sky-in-the-morning/episode/1340233/summary.html?tag=ep_guide;summary Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fornøyelig serie, passelig fredagskos! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Noen som fortsatt ser på? Elsker serien (og Van pelt). Noen ideer på hvem red john er? Ser noen tror van pelt er red john. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg har satt i gang og se, sett de 4 første sesongene nå. Noen meget sterke øyeblikk. Patrick Jane er faen ta ett rasshøl noenganger. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Joda, men hadde vært kjedelig om han var tam som Rigsby feks. Gleder meg mye til sesong 7 premieren i morgen på TV3! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Siste sesong er sålangt variabel. Fra artig til typisk alt for enkle løsninger stil. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Joda, men hadde vært kjedelig om han var tam som Rigsby feks. Gleder meg mye til sesong 7 premieren i morgen på TV3! nå snakker jeg fra sesongavslutningen sesong 4, der han latet som han hadde breakdown. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå