hinduuu Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Her er trailern Cbs nye serie: Genre:Drama Plot: A mentalist turned private investigator uses his skills to help the police. Begynte i dag, og serien var utrolig bra. Da mener jeg top notch, i starten var folk veldig redd for en pysch ripoff. Men serien hevde seg langt over hva pysch er, bør ses av enhver. mange kjenner igjen skuespillere fra smith serien, oc og pb. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Virker kult, kan bli bra. Men, hovedrollefiguren er ikke like awesome som Shawn Spencer. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) hmmm, tror jeg skal gi den en sjangs siden det er du GullApE som anbefaler den ;D Se om jeg liker den , kjent igjen noen av skuespillerene på traileren ja Endret 25. september 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skal sjekke ut piloten. Er det en "ekte" synsk som er dektektiv i denne serien? Har aldri hørt utrykket mentalist før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skal gi serien en sjanse. Har skaffet første episode allerede men har ikke hatt tid til å se den enda. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Greia er at alle trur han er synsk, men han selv sier han ikke er synsk. Kun god til og lese mennesker, og har mista en god del som han har holdt nært på bissare omstendigheter. Så trur han ikke han helt er så troende. Værtfall det han gir uttrykk for med noen av meningene han har. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dette er nok en ok politiserie/etterforsker med en twist, sist var det om en fyr som hadde levd i 400 år og var udødelig ved navn New Amsterdam. Det endte jo bra, bare 8 episoder. Nå er det The Mentalist sin tur. Uansett har ikke fått sett så mye, men dette er en serie som er mellom grei og bra så jeg kommer til å følge med. Men den lever neppe mer enn 1 sesong. Anyway Life er den eneste bra politiserien, Mentalist er en god annenplass. Nuff said. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som har sett noen episoder, som kan gi en liten review? Jeg elsket The Dead Zone feks. som har en fin rød tråd igjennom alle sesongene. Er dette standalone episoder? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 The Mentalist sammen med Fringe er jo da de eneste seriene som i USA har blitt en "suksess"..... Så kanskje det er håp for serien Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ikke akkurat en review, men her er mine meninger om serien sålangt (ingen detaljer/spoilers): Piloten er jævlig god. Men desverre har de ikke videreført den historien/tråden som kanskje var aller viktigst føler jeg, ihvertfall ikke i episodene hittil. Så det føles liksom ikke som det går noen vei. Når det er sagt liker jeg hovedkarakteren ordentlig godt, og jeg koser meg med hver episode. Jeg håper og tror at de kommer tilbake til den røde tråden litt uttover. Min teori er at de trekker det litt ut iom at det har blitt en slik suksess. Håper bare ikke komersielle interesser ødelegger denne serien for denne serien har stort potensiale mener jeg. Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg har sett de to første episodene og synes det er en bra serie. Tror den kommer til å holde interessen oppe gjennom sesongen, men tviler på at den er unik nok til å vare særlig lenge. Men absolutt underholdende. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Virkelig ikke flere som er interessert i denne serien? Den er jo en av de større suksessene i USA. Forøvrig har jeg omtrent det samme inntrykket av serien som jeg forklarte i posten over fortsatt. Litt irriterrende at neste episode ble utsatt, gledet meg til å se Jane igjen =\ Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 har ikke somlet meg til å se denne. Virkelig skuffet over tv-høsten, eneste nye som er "bra" er Fringe, og den er ikke noe mer enn midt på treet engang Avventer å ser om The Mentalist får en ny sesong før jeg begynner på denne. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Virkelig ikke flere som er interessert i denne serien? Den er jo en av de større suksessene i USA. Forøvrig har jeg omtrent det samme inntrykket av serien som jeg forklarte i posten over fortsatt. Litt irriterrende at neste episode ble utsatt, gledet meg til å se Jane igjen =\ Liker den godt. Men som noen før har nevnt så frykter jeg den kan få en kort karriere. Av en eller annen grunn så går det den veien i serier med spesielle politifolk (f.eks Blind Justice og New Amsterdam) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kjenner ikke Blind Justice, men New Amsterdam hadde jo kraftig fallende ratings. Mentalist derimot har steget mye, og er den første første-sesongs-serien som når helt til topps på rankingen siden Desperate Housewives eller hva det nå heter. Men vi får se hvordan resten av sesongen blir. Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kjenner ikke Blind Justice, men New Amsterdam hadde jo kraftig fallende ratings. Mentalist derimot har steget mye, og er den første første-sesongs-serien som når helt til topps på rankingen siden Desperate Housewives eller hva det nå heter. Men vi får se hvordan resten av sesongen blir. Ratings er ikke alltid rette målestokken for hva som er populært. Rating svinger voldsomt avhengig av hvilke andre show du konkurerer med på samme timeslot. Det er ikke noe problem å drepe et svært populært show ved å pare det med et enda mer populært show. Dessverre så ser vi en del slikt overmot hos enkelte selskap. Og da taper selvfølgelig vi som liker det andre showet. Som f.eks da Studio 60 forsvant. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kjenner ikke Blind Justice, men New Amsterdam hadde jo kraftig fallende ratings. Mentalist derimot har steget mye, og er den første første-sesongs-serien som når helt til topps på rankingen siden Desperate Housewives eller hva det nå heter. Men vi får se hvordan resten av sesongen blir. Ratings er ikke alltid rette målestokken for hva som er populært. Rating svinger voldsomt avhengig av hvilke andre show du konkurerer med på samme timeslot. Det er ikke noe problem å drepe et svært populært show ved å pare det med et enda mer populært show. Dessverre så ser vi en del slikt overmot hos enkelte selskap. Og da taper selvfølgelig vi som liker det andre showet. Som f.eks da Studio 60 forsvant. Studio 60 savner jeg fortsatt. Utrolig godt skrevet manus. Når det kommer til The Mentalist, så har jeg ikke sett "hele sammenhengen", har bare sett de episodene som har gått foreløpig her i NOrge, når jeg har hatt tid til å følge med. Tenkte kanskje jeg skulle laste ned litt i natt også prøve å se litt i morgen for å få med meg litt. Det jeg har sett på tv virker for øvrig lovende, håper ikke denne blir kuttet også. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg liker denne serien meget godt, og den er på mange måter "right up my alley". Ser frem til hver eneste episode! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Drar denne frem igjen, da ny sesong nettop startet. Noen som føler spenningen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Haha, har ikke sett noe mer av serien siden episode 3 av sesong 1. Skal starte igjen nå. Så regner med at jeg har sett S1 iløpet av de neste ukene og så er lett på vei til å ta igjen serien litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå