Core-1 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Regner med at flere fikk melding fra LIVE folka i går/natt står at når jeg slår på maskinen den 19 så kommer opdaterina, vil det si at jeg kan opdatere klokken 12 i natt? Klokka 12 i USA vil eg tru og ut på dagen i morgen? jaja, får jobbe litt mer med fallout 3 da Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Regner med at flere fikk melding fra LIVE folka i går/natt står at når jeg slår på maskinen den 19 så kommer opdaterina, vil det si at jeg kan opdatere klokken 12 i natt? Klokka 12 i USA vil eg tru og ut på dagen i morgen? jaja, får jobbe litt mer med fallout 3 da eg er ikkje sikkert, men eg kan ikkje tenke meg at norge får noe før USA Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvorfor ikke ta diskusjonen i tråden som omhandler temaet? -Her! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvorfor ikke ta diskusjonen i tråden som omhandler temaet? -Her! det var der den var ja, den ble plutselig borte på lista mi takkers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå