Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg vurderer sterkt å kjøpe denne telefonen da den ser helt fantastisk ut til mitt bruk. Men jeg har et spørsmål angående kameraet; F. eks. digital zoom, er dette noe som kan bli oppgradert i nyere firmware eller vil alltid kameraet være slik det er nå? Er litt skeptisk til kameraet... :/

 

Hvor er det folk har kjøpt telefonen, og hvilket abb./u. abb?

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Jeg vurderer sterkt å kjøpe denne telefonen da den ser helt fantastisk ut til mitt bruk. Men jeg har et spørsmål angående kameraet; F. eks. digital zoom, er dette noe som kan bli oppgradert i nyere firmware eller vil alltid kameraet være slik det er nå? Er litt skeptisk til kameraet... :/

 

Hvor er det folk har kjøpt telefonen, og hvilket abb./u. abb?

 

 

Jeg har kjøpt min hos Klart Svar, uten operatørlås eller binding. Fargen er rød. Har hatt den halvannen uke, og oppdatert firmwaren. Den har fungert problemfritt, og er heldigvis uten den berømte glipen.

 

Eneste "problemet" er at jeg fremdeles ikke har fjernet beskyttelsesfolien over displayet, fordi jeg pr i dag ikke har skaffet meg noe alternativ til denne. Nokia har utstyrt folien med noen buede pyntestreker og noen små ikoner. Så jeg har ennå ikke hatt full glede av skjermen. Har forresten begynt å myse så smått på LG KP-500 Cookie, som har en nettere framtoning, men som er langt mindre utstyrt enn 5800, selvsagt.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

This is not a joke, after this configuration has the phone a very quick menu.

 

(Place the current date in the phone on the 01.05.2005.)

The first two tasks must be created. This is done with the following menu:

>Options

>New entry

>Task

 

Create the following two tasks in the following order:

 

1.Task

 

*Subject: Speed

* Due Date: 04.08.2005

*Priority: High

 

2.Task

 

*Subject: Qoukie

*Due Date: 04.08.2005

*Priority: Low

 

Confirm with OK both tasks.The calendar does not close before!

 

Choose now the task of view on the following menu:

 

*Options

*Task view

 

Set Speed first, followed by Qoukie menu is done:

 

*Options

*Done

 

Under this approach, you can close the calendar and the current date back correctly.

 

From now should speed the navigation menu significantly increase. Also, the gallery should now be a performance boost get.

 

After a reboot or reset the phone, the effect is lost.After the switch, everything has to be repeated

 

*This is for all s60 Devices.

 

Kilde: http://dailymobile.se/forum/index.php?topic=1013.0

 

Funker faktisk MEGET bra! Menyene mine går mye fortere. Har v.20.

Lenke til kommentar
Funker faktisk MEGET bra! Menyene mine går mye fortere. Har v.20.

 

Et generelt triks for s60 mobiler det der.

 

Håper virkelig ikke dere er seriøse nå ? Selvfølgelig funker ikke dette.

 

 

Finnes det en annen nettleser enn den innebygde? En positiv ting skal htc diamond ha(og det er jaggu det eneste), Opera Mobile er glimrende. Håper den kommer snart!

 

Opera Mini funker på et vis, men du er nesten avhengig av å bruke stylusen for å treffe knapper og linker.

Endret av tungnem
Lenke til kommentar
Finnes det en annen nettleser enn den innebygde? En positiv ting skal htc diamond ha(og det er jaggu det eneste), Opera Mobile er glimrende. Håper den kommer snart!

Hva er feil med den innebygde leseren?

Har ikke fått surfet så mye enda, men så langt har jeg ikke noe å utsette på den innebygde nettleseren.

 

Opera kommer nok forhåpentligvis med en mobile versjon til v5 ja:)

Lenke til kommentar
Finnes det en annen nettleser enn den innebygde? En positiv ting skal htc diamond ha(og det er jaggu det eneste), Opera Mobile er glimrende. Håper den kommer snart!

Hva er feil med den innebygde leseren?

Har ikke fått surfet så mye enda, men så langt har jeg ikke noe å utsette på den innebygde nettleseren.

 

Opera kommer nok forhåpentligvis med en mobile versjon til v5 ja:)

Den er treg og elendig til å cache. Bruker like lang tid på å laste en side når man går tilbake som den gjorde første gang. Opera Mini er mye raskere selv om all trafikk går gjennom serverne til Opera (jada, jada vet at de komprimerer alt, men likevel). Kommer helt klart til å investere i Opera Mobile når den kommer. :)

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Jeg vurderer sterkt å kjøpe denne telefonen da den ser helt fantastisk ut til mitt bruk. Men jeg har et spørsmål angående kameraet; F. eks. digital zoom, er dette noe som kan bli oppgradert i nyere firmware eller vil alltid kameraet være slik det er nå? Er litt skeptisk til kameraet... :/

Noen som kan svare på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...