Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Er det noen som egentlig har kommet over en 5800 uten -noen- som helst slags form for sprekk på øverste høyre hjørne?

Har totalt vært tilbake med 2 stykk, og begynner nå å bli ganske lei. Hvor kjøpte dere mobilene der det ikke var noe mellomrom mellom plastikken?

Slik det ser ut for meg leverer jeg nok den jeg har nå bare tilbake, og venter i noen uker. Forhåpentligvis har det kommet nye mobiler med nye deksel innen da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har iallefall blå fra elkjøp med onecall abbo. ingen oppdatering :(

Produktkode? Står under batteriet.

Og: Operatørlåst? Farge?

Hvilken operatør man benytter skal ikke ha noe å si så lenge ikke terminalen er låst. Det som er interessant her er hvor mange ulike produktkoder man får i Norge, hvorfor de er ulike, og hvilke som støtter oppdateringen.

Om det er noen med samme produktkode, men varierende resultat i NSU er det meget snodig.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Er det noen som egentlig har kommet over en 5800 uten -noen- som helst slags form for sprekk på øverste høyre hjørne?

Har totalt vært tilbake med 2 stykk, og begynner nå å bli ganske lei. Hvor kjøpte dere mobilene der det ikke var noe mellomrom mellom plastikken?

Slik det ser ut for meg leverer jeg nok den jeg har nå bare tilbake, og venter i noen uker. Forhåpentligvis har det kommet nye mobiler med nye deksel innen da.

Er det kanskje likegreit å få den reparert istedet for å få byttet til nye på DOA? Hvis de nye de sender har feilen likevel, er det kanskje ikke noe poeng å bytte?

Lenke til kommentar

Min telefon har ingen som helst form for sprekk, så ikke alle telefoner har sprekken.

Min produktkode er 0578315, jeg fikk ikke oppdatert - så jeg fant en guide på nettet og flashet telefonen. Finner man riktig guide er det overraskende lett.

Lenke til kommentar
Min telefon har ingen som helst form for sprekk, så ikke alle telefoner har sprekken.

Min produktkode er 0578315, jeg fikk ikke oppdatert - så jeg fant en guide på nettet og flashet telefonen. Finner man riktig guide er det overraskende lett.

Og da er ti-tusen-kr spørsmålet: hvor på nettet er denne guiden? Tar gjerne imot en link.

k.

Lenke til kommentar

Og da er ti-tusen-kr spørsmålet: hvor på nettet er denne guiden? Tar gjerne imot en link.

k.

Her er en guide: http://nokia5800.net/2009/02/26/changing-p...code-using-jaf/

Har ikke testet den selv. Venter til vanlig oppdatering blir tilgjengelig for meg. If it ain't broke, don't fix it...

Lenke til kommentar

k.

Her er en guide: http://nokia5800.net/2009/02/26/changing-p...code-using-jaf/

Har ikke testet den selv. Venter til vanlig oppdatering blir tilgjengelig for meg. If it ain't broke, don't fix it...

Egentlig helt enig med deg. Har V11, og det ser da visserligen ut til å fungere fint foreløpig.

Lenke til kommentar
Har to spørsmal:

1. Når kommer v20 ?

2. Hvor mange kbps Bitrate yter best i 5800? ( Bruker Koyote Free Video Converter til og konvertere :p )

2)

Jeg brukte disse instillingen og ble fornøyd

( fant de på Denne siden )

Output format: mp4

Bitrate: 480

FPS: 25

Audio Bitrate: 56

sample freq: auto

Resolution: custom

width: 370

Height: 208

Lykke til :)

For opp en failmelding; Programmet kan ikke starte fordi libmp3lame-0.dll ikke finnes. ? :O

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Eg har-kjøpt på mobildata-ingen sprekk

Lenke til kommentar
Jeg har postet flere steder, vi har faktisk en søkefunksjon her (det er litt teit at det kommer samme spørsmålet på hver femte side av tråden.

https://www.diskusjon.no/index.php?act=find...mp;pid=13161258

Den brukte jeg, funker som bare rakkern

Dette forumet har desverre en helt elendig søkefunksjon. Når forumet attpåtil legger opp til slike gigatråder, i steder for en drøss mer spesialiserte tråder, (sier ikke jeg er uenig) blir det veldig uoversiktelig og vanskelig å finne svar på et konkret spørsmål, selv om det er besvart mange ganger.

Desverre.

Kan forøvrig anbefale å bruke google.no og skrive diskusjon.no og det man skal søke på i søkefeltet, langt mer effektivt enn forumets eget søk :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...