DementedAlbino Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er der kommet en versjon av garmin eller tomtom som lar seg bruke med denne telefonen? Men, hvorfor ikke bruke nokia maps som er gratis? Kartene er gratis, eneste man evt betaler for er en lisens på dør-dør navigasjon. Jeg lastet forøvrig inn google maps på telefonen, det fungerer strålende! Her har man alle googles funksjoner og betaler kun for kartnedlastningen, noen få kB pr gang. Skal man ha en navigator i en bil, anbefaler jeg å heller kjøpe en TomTom og bruke mobilen i "nødstilfelle" Tilbys det "dør til dør" navigering via google maps? Jeg er ikke interessert i å ha en egen gps til bruk i bilen de få gangene jeg skal til en ukjent adresse, så derfor vil jeg ha best mulig løsning på tlf og gps der. På min n82 brukte jeg garmin, men det virker ikke på denne telefonen pr dags dato etter hva jeg har fått med meg, og vil derfor vite om noen har hatt hell med andre programmer. Nokia sitt er vel i grunn greit det, men da må en jo betale for både navigering i norden og i europa om en skal ut å kjøre der. Lenke til kommentar
kimroar Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det virker ikke på min tlf. Får programfeil, så nekter det å starte. Samme som med 1881 programmet. Ja, samme greia hadde jeg på min mobil når jeg forsøkte å installere dette første gangen.. Noen i forumet her som har ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det virker ikke på min tlf. Får programfeil, så nekter det å starte. Samme som med 1881 programmet. Ja, samme greia hadde jeg på min mobil når jeg forsøkte å installere dette første gangen.. Noen i forumet her som har ide om hva det kan være? Har du fått det til å virke til slutt? Kan jeg spørre hvordan i så fall? La du inn på minnekort eller telefonen? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Om du mener veganvisninger og slikt, så støtter google maps det. Du har til og med person søk som gir deg adresse og nr Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Batteritiden har jeg ingenting å utsette på. Jeg ladet den fullt første natten, og dagen etter så jeg to episoder på 22min hver, lastet ned og kikket på 5-6 youtube-filmer, hørte på radio en times tid og trykte generelt veldig mye! Først neste formiddag falt det èn strek ned. En ting jeg har lagt merke til derimot er at batterimåleren fungerer litt slik som bensinmåleren i bilen min. Når tanken er full så kan jeg kjøre milevis før nåla begynner å synke, men når den først begynner å synke så er det godt synlig. Altså når første streken har falt, må du forvente at resten går fortere enn den første. Endret 23. februar 2009 av Steffenm Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Testet min mors 5800 i går og ble noe skuffet. spillene var elendig i forhold til min iphone. gitarspillet fins også på iphone fra samme selskap og grafikken og flyten på spillet var 10 år fram i tid på iphone og det samme med bilspillet:O Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Testet min mors 5800 i går og ble noe skuffet. spillene var elendig i forhold til min iphone. gitarspillet fins også på iphone fra samme selskap og grafikken og flyten på spillet var 10 år fram i tid på iphone og det samme med bilspillet:O Nå er det vel heller få som kjøper denne på grunn av spillene. Dessuten vil det nok ikke være noe stort problem å finne bedre spill til denne etterhvert. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Varikke spillene som var problemet men heller grafikken og tregheten:P Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Min 5800 har de siste dagene begynt å prøve halvhjertet å animere menyovergangene. Hvordan kan jeg få slått det av? For den får det jo ikke til! Er det noe som er mer irriterende enn manglende funksjoner på en telefon, så er det å ha funksjoner som ikke virker som de skal. Den prøver å gi noen "rullgardin"-effekter når jeg åpner og lukker menyen, og den forsøker også tafatt å animere åpning og lukking av musikkspiller, meldingsinnboks osv med vista-lignende effekter hvor vinduene kommer fra midten av skjermen og forstørres til å fylle hele, i stedenfor å bare dukke opp slik jeg vil ha det. Hadde animasjonene vært jevne og fine hadde det vært stilig, men de er ujevne og fæle, og det er ikke alltid de vises heller. Akkurat som den lille vibrasjonen som skal komme når du trykker på noe eller låser skjermen med sideknappen. Vibrasjonen kan variere i styrke og av og til kommer den dobbelt på ett trykk, eller bare halvveis, eller ikke i det hele tatt. Slike halvhjertede nesten-bra greier treffer meg midt i styggnerven. Hvis ikke de får det helt til, så bare dropp å prøv! Er dette produksjonsfeil eller er det andre som har merket at vibrasjonen ikke er helt konsekvent? edit: skrivefeil Endret 23. februar 2009 av Steffenm Lenke til kommentar
Deem Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Innstillinger -> Profiler -> Temaer -> Generelle -> Valg -> Temaeffekter - av Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Når jeg leser her gleder jeg meg bare mer og mer til jeg får min telefon i hånda imorgen Jeg håper bare på at jeg ikke har denne berømte sprekken Men mitt spørmål er vell om den er så tykk som den virker å være på noen bilder eller er den heilt grei i tykkelse? Vet at den er sikkert er tykkere enn vanlige mobiler, men er det noe man reagerer på? Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Når jeg leser her gleder jeg meg bare mer og mer til jeg får min telefon i hånda imorgen Jeg håper bare på at jeg ikke har denne berømte sprekken Men mitt spørmål er vell om den er så tykk som den virker å være på noen bilder eller er den heilt grei i tykkelse? Vet at den er sikkert er tykkere enn vanlige mobiler, men er det noe man reagerer på? Tja, den er ikke noen lettvekter, men størrelsen plager meg ikke i det hele tatt. Ligger veldig godt i hånda, og den røde stripa gjør nesten at den ser litt tynnere ut. Egentlig en ganske pen mobil, anbefaler rød farge Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Når jeg leser her gleder jeg meg bare mer og mer til jeg får min telefon i hånda imorgen Jeg håper bare på at jeg ikke har denne berømte sprekken Men mitt spørmål er vell om den er så tykk som den virker å være på noen bilder eller er den heilt grei i tykkelse? Vet at den er sikkert er tykkere enn vanlige mobiler, men er det noe man reagerer på? Det er godt det er rød jeg venter på da:D Hadde ikke forventet meg noe lett å tynn da men ble litt bekymret at jeg skulle bli øverrakset over tykkelsen:P Edit: der svarte jeg på feil tråd også.. pyt pyt:D Endret 23. februar 2009 av LinnH18 Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Var innom elkjøp nå for å bytte mine røde 5800 med sprekk. De hadde kun blå på lager, men samme problem der, så da må den nok inn til service. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Når jeg leser her gleder jeg meg bare mer og mer til jeg får min telefon i hånda imorgen Jeg håper bare på at jeg ikke har denne berømte sprekken Men mitt spørmål er vell om den er så tykk som den virker å være på noen bilder eller er den heilt grei i tykkelse? Vet at den er sikkert er tykkere enn vanlige mobiler, men er det noe man reagerer på? Den er egentlig ikke veldig tykk.. Det befinner seg vel rundt det som er normalt for de fleste telefoner. Etter min mening er den både slankere og penere i virkeligheten enn på bilder Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Når jeg leser her gleder jeg meg bare mer og mer til jeg får min telefon i hånda imorgen Jeg håper bare på at jeg ikke har denne berømte sprekken Men mitt spørmål er vell om den er så tykk som den virker å være på noen bilder eller er den heilt grei i tykkelse? Vet at den er sikkert er tykkere enn vanlige mobiler, men er det noe man reagerer på? Den er egentlig ikke veldig tykk.. Det befinner seg vel rundt det som er normalt for de fleste telefoner. Etter min mening er den både slankere og penere i virkeligheten enn på bilder Nei, den er ikke tykk. Det høres jo faen meg ut som det dreier seg om en klosse med tykkelse på 25 mm, he he. Det er klart man kan få telefoner på 10-12 mm, men de blir ofte bredere igjen. Man må jo ta det igjen en plass. Dessuten er det enkelte komponenter, som kamera, som ikke "liker" at det blir for tynt. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 noen som vet om noen gode programmer som kan legge bilder til mp3 filer? Syns det er kjedelig å bare se xpressmusic logoen :/ vil at programmet skal kunne legge bilder til flere mp3 filer om gangen brukte 1 program som fungerte bra men når jeg lastet det over på telefonen så kom ikke album arten fordeom det fungerte fint på pcn.. Noen spessiel oppløsning bildet må være eller? Btw meget godt qwerty tastatur på denne telefonen skrev dette med telefonen å fikk brukbar skrivehastighet 10/10 på tastatur løsningen på 5800 ihvertfall Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hmmm da vet man at man ikke kan trykke oppdater etter man har lagt ut en post Endret 24. februar 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 noen som vet om noen gode programmer som kan legge bilder til mp3 filer? Syns det er kjedelig å bare se xpressmusic logoen :/ vil at programmet skal kunne legge bilder til flere mp3 filer om gangen brukte 1 program som fungerte bra men når jeg lastet det over på telefonen så kom ikke album arten fordeom det fungerte fint på pcn.. Noen spessiel oppløsning bildet må være eller? Btw meget godt qwerty tastatur på denne telefonen skrev dette med telefonen å fikk brukbar skrivehastighet 10/10 på tastatur løsningen på 5800 ihvertfall Media Monkey er et meget ålreit program (gratis også) til å blant annet overføre musikk til telefonen. Det er enkelt å legge inn data som tittel, artist, album etc. I tillegg kan det søke etter albumbilder i Amazons database. Krever dog litt leting. Link her: www.mediamonkey.com/ Er sikkert annen programvare eller måter å få albumgrafikk tagget eller lagt i albummapper, men det har jeg dessverre ikke peiling på. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Marker den/de sangen/e du vil i mediamonkey - tools - auto tag from web. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå