Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor kaller vi det "glippen" ??? Fra nå av kaller alle det "sprekken"! :yes:

(Ikke spør hvorfor) :thumbup:

Tror det begynte med å bli kalt ei glipe, og muterte derfra.

Noen som vet om det er kommet noen spillemulatorer til s60v5 enda? Har litt lyst å få final fantasy på mobilen. Eller et IRC-program?

Edit: Ble litt mange spørsmål her, men noen som har prøvd slik skjermbeskyttelse? InvisbleSHIELD? Hvordan gikk dette utover responsen på trykkskjermen?

Endret av Jatho
Lenke til kommentar

Jeg har ikke invisibleshield, men en skjermbeskytterfilm fra skalshop.se, og mine erfaringer med den er så langt positiv. Jeg ser ikke at jeg har filmen over, og merker ikke noe forskjell på hvor responsiv skjermen er! Vil helt klart anbefale en eller annen type film over for å beskytte skjermen!

Lenke til kommentar
Jeg har ikke invisibleshield, men en skjermbeskytterfilm fra skalshop.se, og mine erfaringer med den er så langt positiv. Jeg ser ikke at jeg har filmen over, og merker ikke noe forskjell på hvor responsiv skjermen er! Vil helt klart anbefale en eller annen type film over for å beskytte skjermen!

Leste litt lenger bak i tråden at nevnte film gjorde skjermen litt utydeligere og nesten litt mer pixlert å se på. Du merker altså ikke noen forskjell? :)

Lenke til kommentar

Du ser den selvfølgelig hvis du "ser etter den". Men det jeg har merket så langt er at jeg ikke merker den noe til vanlig bruk. Dette er jo selvfølgelig en avgjørelse man må ta, er du villig til å ofre bittelitt av skjermkvaliteten for en mer riperesistant skjerm?

Men har hørt mye bra om Invisibleshield før, og vurderer selv å bestille en slik film.

Lenke til kommentar
Du ser den selvfølgelig hvis du "ser etter den". Men det jeg har merket så langt er at jeg ikke merker den noe til vanlig bruk. Dette er jo selvfølgelig en avgjørelse man må ta, er du villig til å ofre bittelitt av skjermkvaliteten for en mer riperesistant skjerm?

Men har hørt mye bra om Invisibleshield før, og vurderer selv å bestille en slik film.

Sjekket på Skalshop i går, men de er midlertidig tomme for beskyttelsesfilm til 5800. Selges Invisible Shield i Norge/Norden?

Lenke til kommentar

http://www.ripefritt.no/ har invisibleshield, men ikke til Nokia 5800(enda vertfall). Prisen er litt stiv, og har selv ingen erfaring med butikken.

Hvis du bestiller på www.zagg.com, som er invisibleshield sin offesielle side koster et skjermskjold ca 80kr, tror også siden har gratis frakt på småting som kan sendes i vanlig brev. Det negative med siden, som jeg har hørt, er at leveringstiden kan være høy. Men har som sagt ingen erfaring med siden selv.

Lenke til kommentar
http://www.ripefritt.no/ har invisibleshield, men ikke til Nokia 5800(enda vertfall). Prisen er litt stiv, og har selv ingen erfaring med butikken.

Hvis du bestiller på www.zagg.com, som er invisibleshield sin offesielle side koster et skjermskjold ca 80kr, tror også siden har gratis frakt på småting som kan sendes i vanlig brev. Det negative med siden, som jeg har hørt, er at leveringstiden kan være høy. Men har som sagt ingen erfaring med siden selv.

Og poenget var ?

Lenke til kommentar

Merkelig...

Installerte Nokia step counter for N95/N82/N93i. Fikk "Unable to start engine. Exiting". Greit nok. Installerte versjonen for 6210/N79/N85/N96 istedet, og startet fint opp. Tok en restart av telefonen, og nå får jeg samme feilmelding som med den første versjonen jeg testet...

Hva i...?

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt meg nokia 5800 og gleder meg ihjel til den kommer i posten. Venter den iløpet av de nærmeste dagene :)

Det jeg lurte litt på er hva er di nyeste software på telefonen ? og hvor kan jeg eventuelt laste dette ned?

Og ikke minst hvor finner jeg ut hvilke software jeg allerede har ?? :D Og eventuelt hvilke utgave er den nyeste å hvor kan jeg se hvilken utgave jeg har?

(Det har nok blitt svart på allerede iløpet av dette endeløse forumet. Jeg har sittet å lest i hele dag her så jeg rett å slett hadde håpt at jeg slapp å lete gjennom alt igjen ) :D

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt meg nokia 5800 og gleder meg ihjel til den kommer i posten. Venter den iløpet av de nærmeste dagene :)

Det jeg lurte litt på er hva er di nyeste software på telefonen ? og hvor kan jeg eventuelt laste dette ned?

Og ikke minst hvor finner jeg ut hvilke software jeg allerede har ?? :D Og eventuelt hvilke utgave er den nyeste å hvor kan jeg se hvilken utgave jeg har?

(Det har nok blitt svart på allerede iløpet av dette endeløse forumet. Jeg har sittet å lest i hele dag her så jeg rett å slett hadde håpt at jeg slapp å lete gjennom alt igjen ) :D

Prøv funksjonen "søk i emnet" og se hva som skjer.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...