Norminator Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fikk telefonen i dag godt fornøyd så langt, tok litt tid å finne ut av menyene ettersom jeg aldri har hatt en lignende telefon tidligere. synes noe av det er litt knotete, men har egentlig ingen klager. "glippen" vurderer jeg bare å sette litt tape over Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvorfor kaller vi det "glippen" ??? Fra nå av kaller alle det "sprekken"! (Ikke spør hvorfor) Lenke til kommentar
Jatho Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hvorfor kaller vi det "glippen" ??? Fra nå av kaller alle det "sprekken"! (Ikke spør hvorfor) Tror det begynte med å bli kalt ei glipe, og muterte derfra. Noen som vet om det er kommet noen spillemulatorer til s60v5 enda? Har litt lyst å få final fantasy på mobilen. Eller et IRC-program? Edit: Ble litt mange spørsmål her, men noen som har prøvd slik skjermbeskyttelse? InvisbleSHIELD? Hvordan gikk dette utover responsen på trykkskjermen? Endret 22. februar 2009 av Jatho Lenke til kommentar
Thel Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har ikke invisibleshield, men en skjermbeskytterfilm fra skalshop.se, og mine erfaringer med den er så langt positiv. Jeg ser ikke at jeg har filmen over, og merker ikke noe forskjell på hvor responsiv skjermen er! Vil helt klart anbefale en eller annen type film over for å beskytte skjermen! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har ikke invisibleshield, men en skjermbeskytterfilm fra skalshop.se, og mine erfaringer med den er så langt positiv. Jeg ser ikke at jeg har filmen over, og merker ikke noe forskjell på hvor responsiv skjermen er! Vil helt klart anbefale en eller annen type film over for å beskytte skjermen! Leste litt lenger bak i tråden at nevnte film gjorde skjermen litt utydeligere og nesten litt mer pixlert å se på. Du merker altså ikke noen forskjell? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du ser den selvfølgelig hvis du "ser etter den". Men det jeg har merket så langt er at jeg ikke merker den noe til vanlig bruk. Dette er jo selvfølgelig en avgjørelse man må ta, er du villig til å ofre bittelitt av skjermkvaliteten for en mer riperesistant skjerm? Men har hørt mye bra om Invisibleshield før, og vurderer selv å bestille en slik film. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du ser den selvfølgelig hvis du "ser etter den". Men det jeg har merket så langt er at jeg ikke merker den noe til vanlig bruk. Dette er jo selvfølgelig en avgjørelse man må ta, er du villig til å ofre bittelitt av skjermkvaliteten for en mer riperesistant skjerm? Men har hørt mye bra om Invisibleshield før, og vurderer selv å bestille en slik film. Sjekket på Skalshop i går, men de er midlertidig tomme for beskyttelsesfilm til 5800. Selges Invisible Shield i Norge/Norden? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 http://www.ripefritt.no/ har invisibleshield, men ikke til Nokia 5800(enda vertfall). Prisen er litt stiv, og har selv ingen erfaring med butikken. Hvis du bestiller på www.zagg.com, som er invisibleshield sin offesielle side koster et skjermskjold ca 80kr, tror også siden har gratis frakt på småting som kan sendes i vanlig brev. Det negative med siden, som jeg har hørt, er at leveringstiden kan være høy. Men har som sagt ingen erfaring med siden selv. Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 http://www.ripefritt.no/ har invisibleshield, men ikke til Nokia 5800(enda vertfall). Prisen er litt stiv, og har selv ingen erfaring med butikken. Hvis du bestiller på www.zagg.com, som er invisibleshield sin offesielle side koster et skjermskjold ca 80kr, tror også siden har gratis frakt på småting som kan sendes i vanlig brev. Det negative med siden, som jeg har hørt, er at leveringstiden kan være høy. Men har som sagt ingen erfaring med siden selv. Og poenget var ? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Informasjon? Jeg visste for eksempel ikke dette? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er denne telefonen et dårlig valg om man bruker Mac til daglig? Lenke til kommentar
tungnem Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er denne telefonen et dårlig valg om man bruker Mac til daglig? Nei, det funker helt fint ... om du tenker på syncing av adressebok, kalender og denslags. De har laget en plugin til iSync som ligger her: http://nds1.nokia.com/files/support/global..._plugin_2v0.dmg Lenke til kommentar
gorber Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvordan er det da med syncing fra itunes da? Lenke til kommentar
MoBz4real Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er det noen her som vet hvordan man skifter farge på skriften når man skriver mld? Har bytta themes på mobilen, og fargen på den er lysegrønn, og det syns veldig dårlig når man skriver meldinger!! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Merkelig... Installerte Nokia step counter for N95/N82/N93i. Fikk "Unable to start engine. Exiting". Greit nok. Installerte versjonen for 6210/N79/N85/N96 istedet, og startet fint opp. Tok en restart av telefonen, og nå får jeg samme feilmelding som med den første versjonen jeg testet... Hva i...? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vel, Nokia 5800 er ikke N95, N82, N93i, 6210, N79, N85 eller N96. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har bestilt meg nokia 5800 og gleder meg ihjel til den kommer i posten. Venter den iløpet av de nærmeste dagene Det jeg lurte litt på er hva er di nyeste software på telefonen ? og hvor kan jeg eventuelt laste dette ned? Og ikke minst hvor finner jeg ut hvilke software jeg allerede har ?? Og eventuelt hvilke utgave er den nyeste å hvor kan jeg se hvilken utgave jeg har? (Det har nok blitt svart på allerede iløpet av dette endeløse forumet. Jeg har sittet å lest i hele dag her så jeg rett å slett hadde håpt at jeg slapp å lete gjennom alt igjen ) Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har bestilt meg nokia 5800 og gleder meg ihjel til den kommer i posten. Venter den iløpet av de nærmeste dagene Det jeg lurte litt på er hva er di nyeste software på telefonen ? og hvor kan jeg eventuelt laste dette ned? Og ikke minst hvor finner jeg ut hvilke software jeg allerede har ?? Og eventuelt hvilke utgave er den nyeste å hvor kan jeg se hvilken utgave jeg har? (Det har nok blitt svart på allerede iløpet av dette endeløse forumet. Jeg har sittet å lest i hele dag her så jeg rett å slett hadde håpt at jeg slapp å lete gjennom alt igjen ) Prøv funksjonen "søk i emnet" og se hva som skjer..... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vel, Nokia 5800 er ikke N95, N82, N93i, 6210, N79, N85 eller N96. Jeg vet jo det, men det funka jo tidligere...? Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvor selges beskyttelsefilm til mobilen ? Har sett på den svenske siden som ble lagt ut, men der var det tomt på lager. Fant oså på netonnet.no invisibel shield. men er ikke 200 kr litt mye for beskyttelse film?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå