Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Aha. Så lenge en eller annen butikk er villig til å ta den imot er det vel neppe noe problem. Delta er det verkstedet Nokia bruker som hovedverksted for tiden, så om du ringer Nokia blir den nesten garantert sendt dit.

Av erfaring er Delta helt klart det beste verkstedet for mobilservice for tiden. De kan være litt trege, men det tilhører sjeldenhetene at telefoner kommer tilbake med nye eller samme feil.

Ikke et problem, har et par kandidater som sender inn for meg. Hva er sjansen for at jeg kan kjøre til Delta å levere den på døra selv?

EDIT:

BTW: "Til daglig jobber jeg i en mobilbutikk, og har litt ekstra interesse for service og forbrukerrett". Det er en kombinasjon jeg ikke opplever ofte nok. ;)

Så vidt jeg vet tar ikke Delta imot service fra privarkunder på den måten, så her skal jeg ikke uttale meg bombastisk, men jeg tror som sagt ikke de tar den.

Selv om jeg personlig er opptatt av at ting skal gå riktig for seg, (og jeg tror jeg har veldig mange butikkselgere med meg på dette.) har mange sjefer som kun tenker tall og gir blanke i service og norske lover.

Men dette er en heeeeelt annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For den som ønsker å laste ned siste firmware versjon:

http://rapidshare.com/files/196571273/RM-3...v4.0_5800XM.exe

Fant linken i denne forumtråden

Forøvrig er jeg stort sett fornøyd med telefonen etter litt tilvenning, men er svært misfornøyd med at man ikke kan velge filbehandler som en måte å bruke musikkspilleren, etter som ID3 tagger funker dårlig for meg og blir veldig rotete.

Lenke til kommentar
Har noen hørt med TKP i Oslo? Har ingenting annet enn positive erfaringer derfra.

TKP er et _HÆRK_! Var innom dem syv ganger med min n73, og de klarte ikke gjøre annet enn å ødelegge mobilen ytterligere! Aka sprenge høytalere, rive av minnekortbeskytter og samle opp masse fint støv på innsiden av skjermen. Ga dem en ny sjanse med min n82 som hadde fått ødelagt skjermen for en stund siden.. Etter å ha levert den inn får jeg beskjed om at hovedkortet er ødelagt og at tastene ikke funker (de fungerte en time før jeg leverte inn mobilen, for jeg tok backup av telefonminnet, noe som krever taster). I tillegg hadde de nok engang revet av minnekortbeskyttelsen. Dette skal koste meg føkkings 3500 kroner å reparere! I tillegg til at de tok 350 kroner for å ødelegge mobilen i utgangspunktet.

Tips til alle, hold dere til helvete langt vekk fra TKP!

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Å, huff da.

Min erfaring er at de er langt kjappere enn andre verksteder og at de har god peil på Nokia og gjør tingene sine bra. Leit du har hatt dårlige erfaringer med dem, håper du var unntaket og ikke regelen.

Var det ingen som prøvde selv etter innlegget mitt rett over, angående å holde på skjermen? :p

Lenke til kommentar
Å, huff da.

Min erfaring er at de er langt kjappere enn andre verksteder og at de har god peil på Nokia og gjør tingene sine bra. Leit du har hatt dårlige erfaringer med dem, håper du var unntaket og ikke regelen.

Var det ingen som prøvde selv etter innlegget mitt rett over, angående å holde på skjermen? :p

Det er selvfølgelig kun mine erfaringer. Kan forresten legge til at de som jobber der er noen sabla kranglefanter som plent nekter å yte service..

Prøvde å holde på skjermen, men skjedde ingenting :) Hva var det som skulle ha skjedd?

Lenke til kommentar
Å, huff da.

Hva er det som skal skje? Hard reset?

Lenke til kommentar
Hvordan finner jeg Mac-adressen? Og hvordan legger jeg inn temaer jeg har lasta ned...

Du finner mac adressen ved å taste: *#62209526#

Jeg har hatt telefonen siden onsdag, rimelig fornøyd med den men har problemer med gps. Den har aldri mer enn en blinkende strek styrke på satelittikonet, og ved ett tilfelle så begynte telefonen på en uendelig syklus med restarter etter at jeg prøvde å bruke gpsen. Endte med at jeg måtte ta ut batteriet for å stoppe det. Noen andre som har hatt problemer med gpsen og løst det ?

Lenke til kommentar
Når jeg bytter tema så kan jeg ikke lese mens jeg skriver tekstmeldinger og sånt fordi teksten blir hvit. Ha rikke helt skjønt hva jeg skal gjøre for å fikse det, er litt lei medfølgende tema.

meny -> innstillinger -> telefon -> Berør.inntasting -> Skriftfarge

Kanskje det hjelper? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...