_KroSjefen_ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 men er det ikke bedre og RASKERE å bytte og kjøpe på nytt? Du har eit poeng der! men sjangsen får at eg får ein ny mobil med samme deffekten er jo der då liksom.. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det skulle da vært tatt på DOA uansett. Tar du det på angrefristen må du betale frakt tilbake til selger, og har du kjøpt i butikken på hjørnet har du ingen angrerett. DOA er ikke noe kunde har krav på, men noe leverandør tilbyr selger. Om selger velger å yte denne servicen til sine kunder er hans sak. Lenke til kommentar
Elezentros Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som har hørt noe nytt angående levering fra Tele2/Moobi?? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Slo av lyset her - og joda. Jeg har den sprekken i telefonen jeg også. Pokker... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvis dere velger å fikse er dere garantert en fungerende telefon Lenke til kommentar
lunas Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som har hørt noe nytt angående levering fra Tele2/Moobi?? Nei jeg har også bestillt fra Tele2. I dag porterte de meg uten at jeg har fått ny telefon. Min nåverende er låst til Telenor og jeg står per def uten telefon. Men selvfølgelig gjør jeg ikke det. Jeg prøver å få kontakt med både Tele2 og Moobi, men det er dårlige greier synes jeg. Skjønner ikke vitsen med å selge massevis av telefoner de ikke har og opplyse om forskjellige latterlige datoer som de uansett ikke kan holde.. Rimelig frustrert er jeg.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Slo av lyset her - og joda. Jeg har den sprekken i telefonen jeg også. Pokker... velkommen i klubben Eg har sendt mail til elprice og sender innatt telefonen til dei. Brukar angreretten og får att pengane. Så får eg sjå om eg kjøper ein ny. Vart ein kortvarig glede Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Da har endelig jeg også fått stiftet bekjentskap med den lille krabaten. Lekt med den i flere timer i dag og liker virkelig det jeg har sett. Ting som kunne virke ulogisk som dobbeltklikking og slikt er helt logisk og fint. Nokia er uten tvil markedets beste på inndata, og valgfriheten er stor. Noen ting kunne vært bedre, men ikke mye..! Ja, dette var kos Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ikke sikkert dette er deffekt! mange mobiler slipper bakgrunslys ut. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Denne sprekken dere snakker om,oppskriften på fix har dere jo fått her på forumet.Fikser jo lett det selv,eller har dere ikke teknisk innsikt? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 skal jo være noe inn der så er vel ikke en deffekt direkte? Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som har hørt noe nytt angående levering fra Tele2/Moobi?? Ringt til de flere ganger og de har sagt de skal få inn i morgen... men har ventet lenge på mobil fra tele2 før så jeg har ikke for høe forventninger... Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Noen som har hørt noe nytt angående levering fra Tele2/Moobi?? Nei jeg har også bestillt fra Tele2. I dag porterte de meg uten at jeg har fått ny telefon. Min nåverende er låst til Telenor og jeg står per def uten telefon. Men selvfølgelig gjør jeg ikke det. Jeg prøver å få kontakt med både Tele2 og Moobi, men det er dårlige greier synes jeg. Skjønner ikke vitsen med å selge massevis av telefoner de ikke har og opplyse om forskjellige latterlige datoer som de uansett ikke kan holde.. Rimelig frustrert er jeg.. HELT enig..! Ser de har fjernet den fra nettbutikk også.. de kan ikke selge noe de ikke har eller vet når de får Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Denne sprekken dere snakker om,oppskriften på fix har dere jo fått her på forumet.Fikser jo lett det selv,eller har dere ikke teknisk innsikt? Ikke alle som har det nei. Og om man fikser dette selv risikerer man også å miste garantien på apparatet. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det skulle da vært tatt på DOA uansett. Tar du det på angrefristen må du betale frakt tilbake til selger, og har du kjøpt i butikken på hjørnet har du ingen angrerett. DOA er ikke noe kunde har krav på, men noe leverandør tilbyr selger. Om selger velger å yte denne servicen til sine kunder er hans sak. Jeg sendte mail til Moobi hin dagen, om bestillingen min fra chess vel og merke, men antar det går for det samme. De sa at de skulle få den inn på lager 3. mars og ble sendt da eller den 4. Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Virker som om denne telefonen er veldig poppis..Eller er det bare Nokia som ikke klarer å levere nok... Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Denne sprekken dere snakker om,oppskriften på fix har dere jo fått her på forumet.Fikser jo lett det selv,eller har dere ikke teknisk innsikt? Ikke alle som har det nei. Og om man fikser dette selv risikerer man også å miste garantien på apparatet. Mister garantien?Hvorfor det?Tviler jeg sterkt på.... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Denne sprekken dere snakker om,oppskriften på fix har dere jo fått her på forumet.Fikser jo lett det selv,eller har dere ikke teknisk innsikt? Ikke alle som har det nei. Og om man fikser dette selv risikerer man også å miste garantien på apparatet. Mister garantien?Hvorfor det?Tviler jeg sterkt på.... Om man åpner/tukler ned hardware på telefonen og dette oppdages mister man retten til garantien. Reklamere kan man fortsatt, men også dette blir mye vanskeligere når det er påvist uautorisert åpning. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er jo ikke meningen at en skal begynne å modifisere på en helt ny tlf. Jeg tenker mitt når det er så mange som har feil ved sin tlf. Hva annet er det da de har slurvet med? Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Denne sprekken dere snakker om,oppskriften på fix har dere jo fått her på forumet.Fikser jo lett det selv,eller har dere ikke teknisk innsikt? Ikke alle som har det nei. Og om man fikser dette selv risikerer man også å miste garantien på apparatet. Mister garantien?Hvorfor det?Tviler jeg sterkt på.... Om man åpner/tukler ned hardware på telefonen og dette oppdages mister man retten til garantien. Reklamere kan man fortsatt, men også dette blir mye vanskeligere når det er påvist uautorisert åpning. Snakk om en liten skrue i hjørnet på telefonen,skru den ut og korte den litt inn.Ingen som ser att det er gjort noe med telefonen i det hele tatt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå