OscarMike1 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 http://siba.no/Products/Product.aspx?id=2168198 Siba har den inne til 3549 + frakt, eller 3770 i butikk. Ulåst uten abonnement. Jeg orket ikke alt styret med postgang og slikt, så jeg dro opp og kjøpte den. Differansen mellom butikk / webshop var 20,- kr. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 På skolen har vi trådløst nettverk der vi må skrive inn brukernavn og passord for å få tilgang. Er dette mulig å legge inn på nokia 5800 slik at den automatisk kobler på når jeg er på skolen? Slik det er nå får jeg kun lagt inn passord, og da får jeg ikke tilgang. Lenke til kommentar
krisbrox Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ville da tro det var mulig, men jeg har ikke fått mobilen enda. Fikk henteseddel idag, så da er det bare å hente den! :!: Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) På skolen har vi trådløst nettverk der vi må skrive inn brukernavn og passord for å få tilgang. Er dette mulig å legge inn på nokia 5800 slik at den automatisk kobler på når jeg er på skolen? Slik det er nå får jeg kun lagt inn passord, og da får jeg ikke tilgang. Burde gå fint, med mindre skolen kjører noen påloggingsskript, og da kan det bli litt vanskeligere. Men uansett, er det ikke bedre å gjøre det du skal på skolen ? Jadajada, mamma.... Er det jeg som er komplett evneveik eller er det ikke mulig å ta komplett backup til minnekort? Jeg finner det i allefall ikke. Har veldig lyst til å kalle deg evneveik, men skal ikke gjøre det... Meny - programmer - filbehandler - sikkerhetskopi - innhold i sikkerhetskopi = alt Valg, sikkerhetskopier nå. Nå vil den jobbe og legge sikkerhetskopien på minnekortet når du svarer ja.. Endret 18. februar 2009 av MasterS Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som har funnet innstillingen for å fjerne vibrasjon når man låser skjermen? Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som har funnet innstillingen for å fjerne vibrasjon når man låser skjermen? Det går nok generelt på feedback ved bruk av knapper/touch. Så tror ikke du får fjernet det på kun tastelås :S Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 På skolen har vi trådløst nettverk der vi må skrive inn brukernavn og passord for å få tilgang. Er dette mulig å legge inn på nokia 5800 slik at den automatisk kobler på når jeg er på skolen? Slik det er nå får jeg kun lagt inn passord, og da får jeg ikke tilgang. Burde gå fint, med mindre skolen kjører noen påloggingsskript, og da kan det bli litt vanskeligere. Men uansett, er det ikke bedre å gjøre det du skal på skolen ? Jadajada, mamma.... Noen tips til hvordan? Det som er greien når vi logger på med pc er følgende: Finner nettet, må velge legg til ekstra informasjon. Her skrives inn vår studentnummer og vårt passord som er forskjellig fra person til person. Problemet er at jeg ikke finner noen steder på nokiaen jeg kan legge dette inn, og dermed får jeg ikke logget på. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som har funnet innstillingen for å fjerne vibrasjon når man låser skjermen? Det går nok generelt på feedback ved bruk av knapper/touch. Så tror ikke du får fjernet det på kun tastelås :S OK. For nå vibrerer alt annet men ikke den. uten at jeg gjorde noe. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Er deal.no også en forbanna løgner side? Rart at de klarer å bruke 2 hele arbeidsdager på å pakke en telefon Edit: Telefonen ble innlevert postterminal for 2 minutter siden =D Endret 18. februar 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 På skolen har vi trådløst nettverk der vi må skrive inn brukernavn og passord for å få tilgang. Er dette mulig å legge inn på nokia 5800 slik at den automatisk kobler på når jeg er på skolen? Slik det er nå får jeg kun lagt inn passord, og da får jeg ikke tilgang. Skolen har sikkert en proxyserver, og uten at denne er angitt i oppsettet, virker det ikke. Jeg har ikke prøvd proxy med mobil selv, så jeg vet ikke hvordan man legger det inn. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Da fikk jeg mobilen i dag må si det var en konge mobil, ikke helt fått den i gang ordentlig.. men lastet inn noe kart og programmer å slikt, hadde ingen sprekk på min (Blue fra telenor) Eneste jeg syntes var litt snålt var at den bommet på min posisjon på kart programmet, istedenfor å vise hvor jeg var viste den et par kvartaler bort i gata. Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som har fått noen mobil fra tele2?? Evt når har dere bestillt ? De sa de skulle få inn den 20, men når jeg ringte de i går visste de ikke.. begynner å bli jævlig forbanna no..!! Please svar! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er det jeg som er komplett evneveik eller er det ikke mulig å ta komplett backup til minnekort? Jeg finner det i allefall ikke. Har veldig lyst til å kalle deg evneveik, men skal ikke gjøre det... Meny - programmer - filbehandler - sikkerhetskopi - innhold i sikkerhetskopi = alt Valg, sikkerhetskopier nå. Nå vil den jobbe og legge sikkerhetskopien på minnekortet når du svarer ja.. Peeeeent... Lenke til kommentar
Cory Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Heisann Nettopp fått mobilen min fra elkjøp Fantastisk mobil Men har fått ett problem nå.. Hvordan kopierer jeg kontaktene mine fra sim-kortet over til mobilminnet ? Første gang jeg skrudde på mobilen med simkortet i, ble jeg spurt om jeg ville kopiere over kontaktene til mobilen. Men da hadde jeg kun noen av kontaktene fra den gamle mobilen lagret på simkortet. Så nå har jeg altså kun et fåtall av numrene tilgjengelig på den nye mobilen. Har nå fått kopiert over alle nummrene til sim-kortet, men hvordan får jeg dem tilgjengelig på den nye nokia'en min ? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Kontakter -> innstillinger -> Kontakter i visning - > huk av sim kontakter -> Merk alle ->Kopier Tror det var sånn jeg gjorde det vertfall. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som har fått noen mobil fra tele2?? Evt når har dere bestillt ? De sa de skulle få inn den 20, men når jeg ringte de i går visste de ikke.. begynner å bli jævlig forbanna no..!! Please svar! Jepp. Fikk blå versjonen fra tele2. Bestilte dog 5 feb, fikk den levert 11 feb. Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som har fått noen mobil fra tele2?? Evt når har dere bestillt ? De sa de skulle få inn den 20, men når jeg ringte de i går visste de ikke.. begynner å bli jævlig forbanna no..!! Please svar! Jepp. Fikk blå versjonen fra tele2. Bestilte dog 5 feb, fikk den levert 11 feb. Misunnelig.. Jeg bestilte 08 feb og har ikke hørt noe fra de enda.. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg pakket nettopp opp min fra Elprice. Den er rød og den har ingen sprekker, riper eller "gliper". Batteriet som fulgte med var ferdigladet og Telenor har vært innpå og rotet, bl.a. forhåndslagret internett-profilen sin. Det synes jeg egentlig var veldig greit, så slipper jeg å bale med det. Med Nokia Software Updater får jeg beskjed om at "det foreligger ingen programoppdatering for denne telefonen." Kan det stemme? Det kom jo nylig ut en ny? Det står RM-356 og gjeldende "fastvare-versjon": 11.0.008. Stemmer dette? edit: Dette er min første Nokia på mange år, og min første S60-mobil. Når jeg kobler i USB til PC velger jeg PC-Suite profilen. Må jeg velge en annen profil for å få oppdatert FW/SW? Endret 18. februar 2009 av Steffenm Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som har funnet innstillingen for å fjerne vibrasjon når man låser skjermen? Det går nok generelt på feedback ved bruk av knapper/touch. Så tror ikke du får fjernet det på kun tastelås :S OK. For nå vibrerer alt annet men ikke den. uten at jeg gjorde noe. Hmmm det var jo merkelig. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg pakket nettopp opp min fra Elprice. Den er rød og den har ingen sprekker, riper eller "gliper". Batteriet som fulgte med var ferdigladet og Telenor har vært innpå og rotet, bl.a. forhåndslagret internett-profilen sin. Det synes jeg egentlig var veldig greit, så slipper jeg å bale med det. Med Nokia Software Updater får jeg beskjed om at "det foreligger ingen programoppdatering for denne telefonen." Kan det stemme? Det kom jo nylig ut en ny? Det står RM-356 og gjeldende "fastvare-versjon": 11.0.008. Stemmer dette? edit: Dette er min første Nokia på mange år, og min første S60-mobil. Når jeg kobler i USB til PC velger jeg PC-Suite profilen. Må jeg velge en annen profil for å få oppdatert FW/SW? Du velger PC-Suite-profilen til å oppgradere FW også. Men du må bruke programmet Nokia Software Updater til å oppdatere FW. Men nå har det seg slik at jeg ikke Bruker Nokia Ovi Suite, men Nokia PC Suite. Om Ovi har innebygget oppdateringsfunksjon, vet jeg ikke, men med PC Suite er det i alle fall et tilleggsprogram, som må installeres for seg. Mulig jeg hiver ut PC Suite og går for Ovi, men forrige gang jeg brukte OVI, tok maskinen en satans lang tid å starte opp. Så jeg får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå