Peders Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet om et Liverpool theme til denne tlf?=) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sitter med enorm spenning akkurat nå. Har bestilt fra chess 1.feb så er ganske langt fremme i køen tipper jeg, men de har jo søren meg ikke kommet med noen dato ennå. Ser jo at flere andre skjeder får inn telefonen og det plager meg å måtte vente. Først hadde de "forventes innen 6.02.09" på den rød modellen, den 6. ble det endret til ubekreftet. Og nå har de fått inn den blå modellen på nettbutikken, og på den står det "forventes innen 7.04.09" og det er jo sykt lenge til i forhold alle andre. Jeg sendte dem en mail forgje uke, men de kunne ikke bekrefte noe som helst. Noen andre som har bestilt fra chess? (beklager skrivefeil) Hvis du ikke gidder å vente mer på Chess, kanseller hele bestillingen, så er du fri til å prøve et annet sted. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noen som har vært på verksted med denne sprekken oppe i høyre hjørnet? har alle denne sprekken eller svikten? eller er det bare noen få? mitt eksemplar har det men vet ikke om jeg gidder og reise til butikken for å klage hvis sansynligheten for å få en ny som også har det er stor. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har sendt mail til nokia, så får vi se hva de sier hehe den andre fisken var jo litt kjip, fram og tilbake liksom Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Har sendt mail til nokia, så får vi se hva de sier hehe den andre fisken var jo litt kjip, fram og tilbake liksom Svar fra nokia: Hej Denniz, Du kan evt. laste ned noget software fra internettet med denne fisk, men det er ikke noget Nokia supporterer. prøv dette link: http://www.zedge.net/ Tak for din interesse i Nokia Care kundesupport. Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen. Med venlig hilsen, ***** Nokia Service Professional Danish Team Nokia Care Litt rart om de benytter denne men ikke har suport for det i en reklame?? Lenke til kommentar
Norminator Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Reklamen var vel for operativsystemet såvidt jeg kunne se, ikke for Nokia. Selv om Nokia ikke "supporterer" programmet så kan det altså brukes på mobilene deres med riktig OS om jeg ikke tar helt feil da. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Reklamen var vel for operativsystemet såvidt jeg kunne se, ikke for Nokia. Selv om Nokia ikke "supporterer" programmet så kan det altså brukes på mobilene deres med riktig OS om jeg ikke tar helt feil da. Jo det er greit, men operativsystemet er jo også en del av nokia? blir gærn av detta :S Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg er enig med deg at det burde være mulig å laste den ned siden den blir reklamert med telefonen. Men, er det mulig å bruke blitsen som en flashlight? Om det ikke er sånn fra før, finnes det apps som gjør dette mulig? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Er det noen forhandlere her som kan bekrefte/avkrefte at telefoner med den berømte sprekken ved påknappen går som DOA? Haster! NCC visste ikke. Endret 16. februar 2009 av strek Lenke til kommentar
lunas Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ser at Tele2 nå har fjærnet telefonen fra nettbutikken. Jeg har bestillt for leeeeeeeenge siden. Ingen telefon har kommet min vei enda. Synes de iallefall kan gi informasjon til oss som har bestillt. Lenke til kommentar
Peders Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Enn ting til. Når jeg holder inne menyknappen får jeg opp alle programmer som "kjører". På alle tidligere Nokia jeg har hatt har det vært en knapp (f.eks "c") som har gjort slik at jeg kan avslutte programmet. Jeg finner ikke det på denne? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Enn ting til. Når jeg holder inne menyknappen får jeg opp alle programmer som "kjører". På alle tidligere Nokia jeg har hatt har det vært en knapp (f.eks "c") som har gjort slik at jeg kan avslutte programmet. Jeg finner ikke det på denne? Hold fingeren på det programmet du vil lukke i et par sekunder. Lenke til kommentar
Norminator Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Skal prøve å samle opp litt og legge der. Om noen vil, så kan de registrere seg og legge inn selv også.. http://www.symbian-freak.com/downloads/fre...ndex_5th_ed.htm massevis av snacks der Lenke til kommentar
redoran86 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det noen forhandlere her som kan bekrefte/avkrefte at telefoner med den berømte sprekken ved påknappen går som DOA? Haster! NCC visste ikke. Nokia verkstedet fikser sprekken gratis hvertfall. Komplett behandler sprekken som DOA Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hentet min på postkontoret i dag. Elprice var kjappe med å sende avgårde, og så langt fungerer telefonen som en drøm. Det eneste jeg sliter med er å få pcen til å finne telefonen. Har avinnstallert alt av nokia software og drivere nå, og prøver å legge inn kun pc suite og software updater. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Elprice var kjappe med å sende avgårde Den var ny.. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Storkunde du da? Første gang jeg bestiller derfra ihvertfall, og de sendte den dagen etter, så kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd med det. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 eg bestilte min frå elprice den 9 februar, still waiting...kansje i morgo, men tviler.. Lenke til kommentar
Countessa Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei, idag fikk jeg min Nokia 5800 i posten. Jeg skrudde den bare på og alt fint, kunne motta meldinger, ringe, motta ring, gå på internett. men vist jeg sendre melding selv, misslykkest det. Hvordan kan det ha seg? Er det noe jeg må stille på? Hjeeeeeelp! Takk for alle svar!! Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Fikk mine 5 i dag, men registrerer at alle har en glippe mellom frontdekselet og ramma øverst i høyre hjørne? Telefonene er godt skrudd sammen, men det er lissom sånne småting som gjør meg skeptisk. Kan flere bekrefte dette mellomrommet? Regner med det er sånn på alle når alle jeg fikk var like. Ellers svært fornøyd med denne, beste S60 noen sinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå