Nuntun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) *sigh* Telefonen min er nå i sarpsborg , med tanke på at jeg bestilte tidlig sist uke (fra elprice) burde den vært kommet lengre til nå. Men blir ikke sint heller vet du, bare veldig veldig skuffet! 1 uke siden bestilling og den er fremdeles bare "INNLEVERT POSTTERMINAL" Endret 16. februar 2009 av The groke Lenke til kommentar
knk Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Samme her. Utrolig tregt ! Lenke til kommentar
Norminator Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 *sigh* Telefonen min er nå i sarpsborg , med tanke på at jeg bestilte tidlig sist uke (fra elprice) burde den vært kommet lengre til nå. Men blir ikke sint heller vet du, bare veldig veldig skuffet! 1 uke siden bestilling og den er fremdeles bare "INNLEVERT POSTTERMINAL" Ring postterminalen og hør hva som skjer bestilte min 5800 fra elkjøp i natt, de var de eneste som hadde den inne og nesten til lavest pris. Den gamle telefonen min sluttet å ta til seg strøm i går, så da måtte jeg bare slå til. Skulle egentlig vente til neste måned, menmen Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg kan nå bekrefte at min telefon som ble kjøpt Telenorlåst ikke er låst. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg kan nå bekrefte at min telefon som ble kjøpt Telenorlåst ikke er låst. Men hva hjelper nå det om du har bundet deg opp til et 12måneders abbonoment? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har sendt epost til nokia norge om neste oppdatering, men får ikke svar Så lurte på om det var noen hær som vet noe om når den er tilgjengelig i norge? evt. har spurt nokia norge?! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 *sigh* Telefonen min er nå i sarpsborg , med tanke på at jeg bestilte tidlig sist uke (fra elprice) burde den vært kommet lengre til nå. Men blir ikke sint heller vet du, bare veldig veldig skuffet! 1 uke siden bestilling og den er fremdeles bare "INNLEVERT POSTTERMINAL" På min står det "innlevert omlastingsterminal # kl.0913 i dag tidleg, noko som eg tipper er bergen. Då har eg den i morgo satser eg på. bestilte også frå elprice btw.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Min er og på omlastningsterminal nå. Bestilte fra Elprice på onsdag kveld. Håper på i morgen, men "frykter" det blir onsdag... Lenke til kommentar
knk Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Samme her. Utrolig tregt ! Nå endelig: 16.02.09 11.22 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har sendt epost til nokia norge om neste oppdatering, men får ikke svar Så lurte på om det var noen hær som vet noe om når den er tilgjengelig i norge? evt. har spurt nokia norge?! Skrev tidligere i denne tråden om samme. Har vært i kontakt med Netcom som jeg bruker, de viste ikke om det og hennviste til deltaservice. Kontakt med Deltaservice om det samme, de henviste til nokia helpdesk. Kontaktet nokia, de viste ikke om noen oppdatering og hennviste til Netcom. Vet ikke mer om det !! Lenke til kommentar
Rubenlo Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nå re det kommer til konvertering av diverse videoformater til 5800 er dette det beste jeg har funnet. Fungerer meget bra, og har et hav av muligheter. Og det er GRATIS! http://www.techiechips.com/convert-movies-...eos-nokia-5800/ Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Sitter med enorm spenning akkurat nå. Har bestilt fra chess 1.feb så er ganske langt fremme i køen tipper jeg, men de har jo søren meg ikke kommet med noen dato ennå. Ser jo at flere andre skjeder får inn telefonen og det plager meg å måtte vente. Først hadde de "forventes innen 6.02.09" på den rød modellen, den 6. ble det endret til ubekreftet. Og nå har de fått inn den blå modellen på nettbutikken, og på den står det "forventes innen 7.04.09" og det er jo sykt lenge til i forhold alle andre. Jeg sendte dem en mail forgje uke, men de kunne ikke bekrefte noe som helst. Noen andre som har bestilt fra chess? (beklager skrivefeil) Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Prøver å samle opp en del nedlastninger. Hvis det er noen som har tilskudd til "stammen" gi meg en tilbakemelding og jeg legger inn fortløpende. Kan kanskje utvides til : Games Apps Themes link Eller ? Endret 16. februar 2009 av MasterS Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Prøver å samle opp en del nedlastninger. Hvis det er noen som har tilskudd til "stammen" gi meg en tilbakemelding og jeg legger inn fortløpende. Kan kanskje utvides til : Games Apps Themes link Eller ? Veldig bra! Lenke til kommentar
Norminator Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Prøver å samle opp en del nedlastninger. Hvis det er noen som har tilskudd til "stammen" gi meg en tilbakemelding og jeg legger inn fortløpende. Kan kanskje utvides til : Games Apps Themes link Eller ? Veldig bra initiativ! Vet det ligger en god del linker rundt omkring i denne tråden som jeg har tenkt å lete opp når jeg får telefonen. Hadde vært kjekt å hatt de samlet på ett sted Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Skal prøve å samle opp litt og legge der. Om noen vil, så kan de registrere seg og legge inn selv også.. Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ingen som vet noe om mitt spørsmål? Lenke til kommentar
eirik5800 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ingen som vet noe om mitt spørsmål? Hva var ditt spørsmål?? Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Spørsmålet Siden ingen har svart, så tror jeg ingen har funnet ut noe heller. Til andre, det er samme type program som Beer til iphone. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Ikke sikkert den gullfisken faktisk eksisterer en gang, kan være laget kun for den reklamen. Send Nokia en mail og spørr edit: Fant denne.. ikke like fin men.. Og den er vel for 3rd edition, mulig den virker på 5800 også. Endret 16. februar 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå