Hedonism Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det blir mva på alt over 1000 kroner, samme om det står gift eller ei.http://www.toll.no/templates_TAD/Article.a...;epslanguage=NO Det er korrekt, men det var heller ikke spørsmålet. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vært på en annen finsk side som også selger Nokia 5800 og der står det levering uke 50. Altså denne uka. Får håpe det gjelder for http://www.verkkokauppa.com/ også. Har du linken til denne siden? Det virker som det står mye nyttig der Lenke til kommentar
osCie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 fikk dette som svar i dag : Hello, All phones that are sold in Finland have English, Finnish, Swedish, Norwegian, Danish and Icelandic as languages. så det var jo godt å høre Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vært på en annen finsk side som også selger Nokia 5800 og der står det levering uke 50. Altså denne uka. Får håpe det gjelder for http://www.verkkokauppa.com/ også. Har du linken til denne siden? Det virker som det står mye nyttig der Den nettbutikken jeg var på, har ikke så mye nyttig informasjon Men jeg er på dette forumet: http://forum2.mobile-review.com/forumdisplay.php?f=31 Her er det mye prat Lenke til kommentar
osCie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 nå har butikken i finland fått mobilen inn! åååå.. nå må jeg bare få samlet pengen til mobilen så blir det en 5800 på meg Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 nå har butikken i finland fått mobilen inn! åååå.. nå må jeg bare få samlet pengen til mobilen så blir det en 5800 på meg Shit! Jeg må få bestilt den i dag! Lenke til kommentar
stue Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Siden er på finsk. Sliter med å skjønne bæret. Lenke til kommentar
osCie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) ta kontakt med de på kundeservice på dette mail [email protected] så ordner de det manuelt. @geirbergmann : jeg renger med å bestille selv i løpet av uka. håper de ikke går tomt, at den kommer rask hit :!: Endret 9. desember 2008 av osCie Lenke til kommentar
3121 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bruk google for å oversette siden; http://translate.google.com/translate?u=ht...sl=fi&tl=no Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da skal jeg ta kontakt med en på kundeservice hos de i morgen og kjøpe tlf De har 500 stk på lager, så det blir vel ikke solgt ut med en gang får vi håpe. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da skal jeg ta kontakt med en på kundeservice hos de i morgen og kjøpe tlf De har 500 stk på lager, så det blir vel ikke solgt ut med en gang får vi håpe. Kom med en test her da de første som får telefonen. Gleder meg.... Lenke til kommentar
TorePupper Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Da skal jeg ta kontakt med en på kundeservice hos de i morgen og kjøpe tlf De har 500 stk på lager, så det blir vel ikke solgt ut med en gang får vi håpe. Med dagens kurs blir prisen på tlf. 3240,- + frakt fra denne nettbutikken. Men hva blir den totale prisen for å få den i hånden hjemme? Og hvordan ordnes fratrekk av avgifter og moms i Norge? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Har den i løpet av neste uke tenker jeg. Endret 9. desember 2008 av geirbergmann Lenke til kommentar
osCie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 tror du det går så fort nå i juletider? håper det, så du kan si fra hvordan mobilen er. håper å få bestilt selv snart, så jeg får min julegave i tide Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 tror du det går så fort nå i juletider? håper det, så du kan si fra hvordan mobilen er. håper å få bestilt selv snart, så jeg får min julegave i tide Han sa ihvertfall at det skulle ta 5 dager med Priority shipping Så får satse på at det stemmer Lenke til kommentar
osCie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hvilken farge bestilte du forresten? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Får ikke bestilt før i morgen, vet ikke helt hvilken farge jeg skal ta egentlig Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg dobbeltsjekket i et annet forum om noen fra Finland kjente til nettstedet. Jeg fikk dette svaret: "one of the biggest electronics (devices/gadgets/games/etc) reseller in Finland and also the cheapest" Det var betryggende! Lenke til kommentar
osCie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 ja det var det faktisk. nå er jeg hvertfall klar til å bestille hehe.. dette blir en bra jul Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Er det altså en forhandler som opplyser om 500+ 5800XM på lager? Akkurat den delen hadde gjort meg litt skeptisk. Deres penger, deres forsiktighet, men husk at mange ser sin mulighet til å tjene penger når folk går til utlandet for å handle eksotiske varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå