havfal Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Så på TV2 Hjelper deg nå, test av Touch mobiler, Nokiaen "vår" kom egentlig dårlig ut, kommer mer om testen på mobilen.no sine sider etterhvert. Joa, men Tele2 Hjelper deg er vel ikke det man fester mest lit til når det gjelder mobiltester. Det skal være sikkert. Jeg ble nesten flau på testens vegne. Gleder meg til hele testen kommer ut. Likte spesielt godt at HTC HD fikk pluss for super-3G, mens hverken iPhone eller 5800 fikk det. Endret 6. februar 2009 av strek Lenke til kommentar
ulven77 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Snakket med Tele2 nettbutikk. Sa at de hadde 40-50 stk 5800 på lager som skulle sendes ut. Dette skulle selvfølgelig gjøres i ordrerekkefølge. Venta ny forsendelse neste uke. Så da blir det ikke tlf på meg før til neste helg eller no. Begynner faktisk å bli litt utålmodig.... Endret 6. februar 2009 av ulven77 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så på TV2 Hjelper deg nå, test av Touch mobiler, Nokiaen "vår" kom egentlig dårlig ut, kommer mer om testen på mobilen.no sine sider etterhvert. Joa, men Tele2 Hjelper deg er vel ikke det man fester mest lit til når det gjelder mobiltester. Det skal være sikkert. Jeg ble nesten flau på testens vegne. Gleder meg til hele testen kommer ut. Så også denne testen der Htc Hd vant(forøvrig en tlefon jeg aldri ville kjøpt) Når det er sagt var Nokia 5800 like stygg å se på som det ene bildet som verserer her en ellerannen plass Jeg tenker på denne røde plasten som ser ut til å ha blitt overkjørt med tanks.....grusomt Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Leste test på mobilen.no,står at divx ikke støttes på denne men finnes det ikke noe program åpner for det? Fikk jo fortsatt terningkast 5 på den testen. Også skjønner jeg ikke åssen samsung f480 fikk terningkast 5 når den ble regelrett slakta av amobil. Mobilen.no er ikke helt å stole på men de har nok rett at touch hd er den beste touchmobilen. Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Gah, jeg har enda ikke fått telefonen min. Men den har da endelig kommet seg ut av Oslo. 06.02.09 09.27 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S Det er bedriftspakke, vil det si at den blir sendt videre med en gang, eller blir den ikke sendt før i morgen? Kristiansand er 1 time herfra med bil. Endret 6. februar 2009 av LienK Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gratulerer med dagen folkens Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hm, trodde denne skulle koste rundt 2500kr ved lansering? Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hm, trodde denne skulle koste rundt 2500kr ved lansering? Den gjør desverre ikke det her i Norge Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men er ikke mange av de norske testresultatene basert på antagelsen om lav pris (2500-3000)? Lenke til kommentar
HerrBamse Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gah, jeg har enda ikke fått telefonen min. Men den har da endelig kommet seg ut av Oslo. 06.02.09 09.27 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 4606 KRISTIANSAND S Det er bedriftspakke, vil det si at den blir sendt videre med en gang, eller blir den ikke sendt før i morgen? Kristiansand er 1 time herfra med bil. Bestilte ikke du fra Finland noen dager før meg? Jeg fikk min i går :-) Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men er ikke mange av de norske testresultatene basert på antagelsen om lav pris (2500-3000)? Det ville vært veldig rart, ettersom prisen har vært kjent temmelig lenge nå. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det var snakk om en pris mellom 2500 og 3000 tidligere ja. Men prisen som er på telefonen nå har vært kjekt veldig lenge, så tester som er kommet de siste månedene har vertfall ikke lagt spesiell vekt på en lavere pris. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 så prisen vil en stund fremover ligge i overkant av 3500, og ikke i underkant av 3000 slik amobil sin test sier? Lenke til kommentar
Rubenlo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Klart Svar i Sandvika er butikken sin det! Fikk telefonen sendt fra lageret med budbil, og ringte meg opp nå nettopp. "kom og hent telefonen din." Så da er det bare å tusle over brua og hente den da. Fantastisk service! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 så prisen vil en stund fremover ligge i overkant av 3500, og ikke i underkant av 3000 slik amobil sin test sier? Stemmer, og grunnen til denne er svak kronekurs mot euro og dollar. Den faller nok nedover etterhvert. Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 litt kjipt dette, chess har helt til i dag reklamert med at den kom inn i dag, nå står det bare ubekreftet leveringsdato:( Det var ikke det jeg trengte før helgen.. Lenke til kommentar
Rubenlo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå sitter meg med min nye 5800 i hånda. Jeg blir nok aldri voksen. Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nokia har visst problemer med og få laget nok røde telefoner, så midlertidig har de stoppet utsendelsene av de røde til butikker i norge får jeg opplyst av Chess vet ikke om det stemmer da men. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg bestilte meg blå jeg. Rødt blir for knasj for min smak. Gleder meg uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå