Deem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 De selger telefoner med binding, men har ikke sett 5800 XM med binding på sidene deres. Jeg er tviler også på at noen elkjøp butikker har den klar til salg i morgen uansett, men tror jeg tar en titt for moroskyld. Lenke til kommentar
krisbrox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg kommer ihvertfall i lykkerus hvis jeg får kjøpt den i morgen! =D Hadde ikke blitt overraska hvis elkjøp hadde den, selv om de ikke har den med binding på nettet. Jeg har aldri helt stolt på internettsiden demmes. Endret 5. februar 2009 av kr_mafia Lenke til kommentar
lunas Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tele 2 viser status på den blå med et lager på 35! Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tele 2 viser status på den blå med et lager på 35! Da er vel telefonene vel allerede i kveld begynt og rulle inn på lagrene til oppratørene, så spørs det hvor fort de får de ut:P Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I morgen blir en morsom forumdag Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da kan jeg jo faktisk håpe på at min blir sendt i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg snakket med Chess tidligere i dag og de sa at de kom inn i morgen, og at den ut i fra når de kom til dem ville bli sendt i morgen, lørdag. Lenke til kommentar
Pauls1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som vet om telenor sin nettbutikk kommer med den røde versjonen. Fant bare den blå :S Lenke til kommentar
devious Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Tele 2 viser status på den blå med et lager på 35! 30 stk igjen nå. Tror det blir mindre utover kvelden. Endret 5. februar 2009 av devious Lenke til kommentar
HerrBamse Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sitter og prater i min 5800 nå. Fungerer uuuuudmerket Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Isj, får den ikke inn før neste uke .. Lenke til kommentar
Pauls1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som har prøvd både LG KC910 Renoir og Nokia 5800, angånde touch-skjermen. Jeg Prøvde LG'en i dag og den hadde en veldig bra touch-skjerm med vibrering nå du trykket (Som 5800 også har) Gleder deg til jeg får kloa i 5800... ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
reika929 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 har elkjøp fått inn mobilen i butikken nå? noen som har kjøpt den der i dag? står ikke det på nettsiden deres... Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Elkjøp selger de med telenor bindng ja Lenke til kommentar
reika929 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Elkjøp selger de med telenor bindng ja får de inn over hele landet da eller? hvor har du kjøpt den? Endret 5. februar 2009 av reika929 Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Virker som om Djuice har 15 på lager NÅ! Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så på TV2 Hjelper deg nå, test av Touch mobiler, Nokiaen "vår" kom egentlig dårlig ut, kommer mer om testen på mobilen.no sine sider etterhvert. Lenke til kommentar
krisbrox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 gledesdreper! Hva var det som var dårlig med den? =O Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) gledesdreper! Hva var det som var dårlig med den? =O Treig meny,dårleg kamera og drøy pris... Noko eg ikkje skjønnar sidan det virkar som ein veldig responsiv telefon utifrå alle ytube videoane.. Endret 5. februar 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 gledesdreper! Hva var det som var dårlig med den? =O Treig meny,dårleg kamera og drøy pris... Noko eg ikkje skjønnar sidan det virkar som ein veldig responsiv telefon utifrå alle ytube videoane.. Enig med deg, forstår heller ikke at prisen var så drøy siden alle andre nettaviser som har testet den mener du får ekstremt mye for pengene. Det er jo en telefon fullspekket med teknologi vi snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå