-Shark- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som vet når elkjøp får den inn? Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som vet når elkjøp får den inn? Slutten av februar står det på deres nettsider, men det er stor sansynelig de får den 16.februar siden dette er den bekreftede datoen fra nokia. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bumper vel elegant mitt eget spørsmål. http://dailymobile.se/2009/02/02/nokia-spo...okia-n97-s60v5/ Takker så mye. Lenke til kommentar
stalet Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 På nettbutikken til Telenor står det ingenting om minnekort følger med, men derimot får man tilbud om å kjøpe det som tilbehør. Komplett informerer heller ikke om det medfølger minnekort, mens Amentio derimot sender med 8GB. Er det ikke slik at det følger med minnekort hos alle butikker tro? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sier ikke at det ikke stemmer, men hvor er kilden på at Nokia har offisiell dato i Norge? Dette ville så vidt jeg vet vært første gang for Nokia i Norge med slikt. Lenke til kommentar
HerrBamse Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 På nettbutikken til Telenor står det ingenting om minnekort følger med, men derimot får man tilbud om å kjøpe det som tilbehør. Komplett informerer heller ikke om det medfølger minnekort, mens Amentio derimot sender med 8GB. Er det ikke slik at det følger med minnekort hos alle butikker tro? 8gb minnekort følger ihvertfall med i pakken jeg får fra Finland. Utifra det jeg har sett rundtomkring er det standard fra Nokia Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 På nettbutikken til Telenor står det ingenting om minnekort følger med, men derimot får man tilbud om å kjøpe det som tilbehør. Komplett informerer heller ikke om det medfølger minnekort, mens Amentio derimot sender med 8GB. Er det ikke slik at det følger med minnekort hos alle butikker tro? I følge Nokia.no følger 8 GB microSD-kort med, står også at det kan økes til 16 GB. Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sier ikke at det ikke stemmer, men hvor er kilden på at Nokia har offisiell dato i Norge? Dette ville så vidt jeg vet vært første gang for Nokia i Norge med slikt. Ok, ikke nokia selv, men PR-byrået i norge har bekreftet det i alle fall ovenfor Amobil. http://www.amobil.no/artikler/til_norge_i_februar/67443 Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hm, snodig snodig. Tyder jo altså meget på at den skal komme hele 10 dager før. Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja Chess bekreftet tidligere i dag at de fikk telefonen den 6.februar, datoen var kommet fra Nokia, og det var svært usannsynlig at den skulle komme senere. Så 10 dager før kommer den nok til de fleste nettbutikker, men det er jo bare helt fantastisk for oss... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har snakket med nettbutikken til tele2 og de står på tidlig i uke 7. Kan forresten melde om at de får inn 1400 telefoner i første omgang og at det i går ettermiddag var blitt bestilt 1490 stk. Det betyr at de som bestiller nå må vente til neste pulje. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg skal kjøpe denne telefonen, virker virkelig lovende. Noen som har erfaring med kundeservice med telefoner hos elkjøp? Lenke til kommentar
reika929 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 telenor bekrefter dato 09.02.2009, vil den komme så mye senere som 16. hos elektroforhandlerene , som Elkjøp, Expert, Lefdal, Telehuset osv.? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 telenor bekrefter dato 09.02.2009, vil den komme så mye senere som 16. hos elektroforhandlerene , som Elkjøp, Expert, Lefdal, Telehuset osv.? Det har vært veldig mye fram og tilbake med disse datoene. Det siste jeg har hørt er at de telenorlåste telefonen kommer på lager i morgen, men de som øsnker er ulåst telefon må vente en uke ekstra eller så. Hva som stemmer aner jeg ikke fordi leverandøren min oppererer med ubekreftet 20.02.09. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg skal kjøpe denne telefonen, virker virkelig lovende. Noen som har erfaring med kundeservice med telefoner hos elkjøp? Nei, men jeg har hørt at kundeservicen generelt er dårlig. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg skal kjøpe denne telefonen, virker virkelig lovende. Noen som har erfaring med kundeservice med telefoner hos elkjøp? Nei, men jeg har hørt at kundeservicen generelt er dårlig. Tror ikke kundeservicen er mye dårligere på Elkjøp enn hos andre kjeder. Grunnnen til at man hører mer fra Elkjøp er fordi de er så utrolig store, og selger _veldig_ mye. Da sier det seg selv at de får større andel klager. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Noen som vet hvilke batterier den bruker? Tenkte jeg skulle kjøpe et ekstra til jeg skal på fjellet. Ønsker helst et orginalt å ikke noe uoriginale shit som enn kan dø av *Edit* Om noen har link og pris hadde det vært flott! Endret 5. februar 2009 av The groke Lenke til kommentar
Deem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) EDIT: Fant batteri nå, Spaceworld har på lager og en fornuftig pris: http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...le&profile= Alternativ som er kjekt: Nokia Extra Power DC-8, bare å fylle på med AA batterier når man er i knipe eller skal på tur Endret 5. februar 2009 av Deem Lenke til kommentar
krisbrox Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Men betyr det at jeg kan rusle inn på elkjøp i morgen, og trippe lykkelig ut med en nokia 5800 med telenorbinding? Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Men betyr det at jeg kan rusle inn på elkjøp i morgen, og trippe lykkelig ut med en nokia 5800 med telenorbinding? Selger elkjøp dem med binding til f.eks telenor da? Står ingenting om det på nettsidene deres. Hadde vært utrolig kjekt å fått den i morgen da! Med det abbonomentet jeg ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå