Nuntun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ifølge internettsiden der jeg kan spore pakken, har den nå forlatt Finland Dere som har kjøpt tlf fra Verkkokauppa, hva er det som følger med? Stativet? http://www.tube5800.com/20-reasons-why-nok...iphone/#more-52 Haha likte den linken! Men merker godt at de har gått hardt inn på hva 5800 er god på, å trykket hardest på iphones svake punkter Er ikke noe snakk om opperativsystem, touch, eller brukervennligheten.. Men uansett, gleder meg bare enda mer nå! Håper bare noen kommer ut med den svarte! Er det mulig å kjøpe den svarte fra Finland? Lenke til kommentar
drewko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Dei butikkane eg har snakka med seier at det er berre den røde og blå som kjem no. Eg har no sett ei "jukseutgåve" av tlf og den var fin. Var ikkje så stor og "tjukk" som eg trudde.Gler meg Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 "Jukseutgave", ja. Jeg spurte tidligere i tråden om noen som vet om noen butikker som har fått inn slike "dummies", altså "jukseutgaver". Hvor så du den, drewko? Lenke til kommentar
drewko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 "Jukseutgave", ja. Jeg spurte tidligere i tråden om noen som vet om noen butikker som har fått inn slike "dummies", altså "jukseutgaver". Hvor så du den, drewko? Mobildata hadde fått ein-såg den idag. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Amentio har senket prisen på telefon uten binding. Koster nå kr 3.290,- http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:2319574 Lenke til kommentar
Mobilgal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Pixmania ser ut til å ha telefonen på lager (link) Trist at de tar ca kr 1000,- mer for telefonen enn andre forhandlere kommer til å gjøre Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er verdt å vente til den kommer til Norge nå tror jeg. Er ikke mange dagene igjen, så det tar vel cirka like lang tid å bestille den fra utlandet.. Lenke til kommentar
lunas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nja du har den nok uansett før om du bestiller fra Finland, men ser ikke vitsen. Ta det med ro:) Koster jo uansett rundt 3700 kr etter hva jeg regnet nå. Ser også at det selges deksler til denne. Både rød og blå. Mulig det kommer svarte etterhvert og da er det jo bare å bytte. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ser også at det selges deksler til denne. Både rød og blå. Mulig det kommer svarte etterhvert og da er det jo bare å bytte. Link? =) Hadde vært fint å ha muligheten til å bytte om jeg blir lei rødfargen. Lenke til kommentar
lunas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Linker kommer din vei;) Blå http://www.mytrendyphone.no/shop/nokia-580...sel-13225p.html Rød http://www.mytrendyphone.no/shop/nokia-580...sel-13227p.html Lenke til kommentar
Deem Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dårlig erfaring med de siden jeg ble tollet 200 kr for en vare som kostet 250 >_>... Selv om de har norsk nettbutikk er ikke norsk toll inkludert og det er lett å gå på en smell! Lenke til kommentar
lunas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Ja det har du jammen rett i... Tok en liten prat med dem på deres chat og det var en heller drøy samtale og hvilket tilbud de kom med;) Kasper Olsen: hejKasper Olsen: hvad kan jeg hjælpe med ? you: hei you: om jeg bestiller fra dere, hvor sendes varen fra? Kasper Olsen: varen sendes fra danmark, siden vår lager er her you: ok men må jeg da betale norsk mva osv på varen? Kasper Olsen: nei Kasper Olsen: ordre som koster over 200kr kan være tollpliktige Kasper Olsen: altså prøv å bestille varer under 200kr Kasper Olsen: men om du ikke kan gjøre det Kasper Olsen: skriv til meg her og jeg vil ordne prisen Kasper Olsen: at det ser ut som varer koster under 200 kr Endret 29. januar 2009 av lunas Lenke til kommentar
Deem Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Når jeg spurte om det var mulig var det ikke det, surt for meg Lenke til kommentar
lunas Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Veldig ok for meg at de kan gjøre noe slikt, men synes det er litt drøyt at de tilbyr meg dette uoppfordret. Men en annen ting jeg lurer litt på er hvorfor telefonen er så mye billiger i England. Da med refferanse til Play.com som selger denne for 2300 kr! Hmm Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Grunnen vet jeg ikke. Men vi må vel betale norsk mva på den om vi bestiller fra play.com? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Først er det verdt å nevne at play.com ikke sender elektronikk utenfor UK, og ja du må betale toll i tillegg. Lenke til kommentar
lunas Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja men er da heller ikke det som er poenget mitt... Jeg lurer på hvorfor britene slipper unna med en så billig pris som rett over 2000. Under en 1000 billigere enn oss her på berget når den kommer i butikken.. Jeg vet at Play ikke sender, men hadde uansett ikke vært snakk om toll, kun mva og postens gebyr. Og hadde man da fått telefonen uten engelsk mva som er 17,5% så hadde det blitt en hyggelig pris... Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Netcom har endret leveringsdato til "ubekreftet". Noen som har noe nytt her? Endret 30. januar 2009 av Eircag Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Netcom har endret leveringsdato til "ubekreftet". Noen som har noe nytt her? Nå har vel nokia selv bekreftet at mobilen kommer den 16.februar. Lenke til kommentar
kimroar Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Netcom har endret leveringsdato til "ubekreftet". Noen som har noe nytt her? Nå har vel nokia selv bekreftet at mobilen kommer den 16.februar. Telenor har bekreftet at de skal ha denne telefonen inne i nettbutikken senest 9. februar, utsending til de som har bestillt skal visstnok starte umiddelbart.. Prisen er feks 1499 med FriHet, som gir en totalpris ca 4000 inkl abb. og telefon første året. Etter hva jeg kan forstå, greit tilbud for de som er fornøyd med telenor. Herved bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå