Nuntun Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hmm, fremdeles lenge å vente da. Men det bilde Amobil bruker der , er det virkelig slik den røde ser ut? Trodde den var svartere, men med en kraftigere rød stripe på siden.. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg tror at den blir så rød på bildene på grunn av mye blitz, folk sier at den er mindre rød enn på bilder så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Bra! Til dere som kansje har sette både den røde og den blå.. Hvilken farge likte dere best? Personlig likter jeg best den blå, foruten den svarte selvfølgelig Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da var denne bestilt fra Finland Klarte ikke vente de tre ukene før den er å få kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hva blir prisen ink alt(telefon,mva,frakt,o.l) når du bestiller fra Finland? Frakten blir jo forskjellig i forhold til hvor i landet det er, men det gir en grei indikasjon på hva den blir uansett. Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 The price of the phone is 285,98€ + shipping (21,20€ economy (10 days)or 31,10€ priority (5 days)). You do not pay any Finnish taxes on thephone, but when you recieve the phone you will have to pay the Norwegian tax. Tror det ble rundt 3300 kroner. Lenke til kommentar
drewko Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da var denne bestilt fra Finland Klarte ikke vente de tre ukene før den er å få kjøpt i Norge. Får du den i "norsk" utgåve då? Og kva om noko "ryker" på den? Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hatt dennne 5 - 6 døgn nå og er vanvittig fornøyd:) Hadden denne hatt 5 mp camera så hadde den vært perfekt Testet noen hundre mobiler siste 10 åra men denne er helt klart blandt de gøyeste som er testet noen gang løp og kjøp gutter! Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Til alle som har latt seg imponere (altså alle som har prøvd/sett den:)). Husk at dette er bare en smakebit. Dette er bare starten på Nokias massive satsing på trykkskjerm. Vi har all grunn til å glede oss, når allerede starten er så fantastisk..! Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hatt dennne 5 - 6 døgn nå og er vanvittig fornøyd:) Hadden denne hatt 5 mp camera så hadde den vært perfekt Testet noen hundre mobiler siste 10 åra men denne er helt klart blandt de gøyeste som er testet noen gang løp og kjøp gutter "og jenter" ! Funker jo flott for jenter denne telefonen også Hvor lenge holder sånn ca batteriet? Men normalt nye bruk.. Å er det noen som vet hvor god antennen er i telefonen? Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da var denne bestilt fra Finland Klarte ikke vente de tre ukene før den er å få kjøpt i Norge. Får du den i "norsk" utgåve då? Og kva om noko "ryker" på den? "The phone has Norwegian as a language you can choose and the phone will work without a problem in you country and in your countrys cellular network. The warranty is valid for 24 months for phones bought in the EU and also Iceland, Norway, Switzerland and Turkey." Lenke til kommentar
drewko Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Da var denne bestilt fra Finland Klarte ikke vente de tre ukene før den er å få kjøpt i Norge. Får du den i "norsk" utgåve då? Og kva om noko "ryker" på den? "The phone has Norwegian as a language you can choose and the phone will work without a problem in you country and in your countrys cellular network. The warranty is valid for 24 months for phones bought in the EU and also Iceland, Norway, Switzerland and Turkey." Flott! Tusen takk! Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Pakken min er nå registrert på den finske postsiden, så jeg kan følge med på hvor den er. Ligger til sortering i Finland , klarer nesten ikke vente :!: Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hmmm.. Er det andre en www.mshop.no som har priser på telefonen inkludert abbonomenter for øyeblikket? Ser at Telenor/Djuice har den nå! Bekreftet 09.02.2009! Endret 27. januar 2009 av The groke Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Tror jeg så netcom med 06.02.09 Jeg har spurt om dette tidligere, men det var da få som hadde telefonen. Så jeg prøver på nytt. En av tingene jeg har blitt "avhengig" av med iPhone, er trådet sms. Noen som har funnet et godt program som gir denne muligheten med nokiaen? Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Da var denne bestilt fra Finland Klarte ikke vente de tre ukene før den er å få kjøpt i Norge. Hva er linken til stedet du kjøpte den? Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 En av tingene jeg har blitt "avhengig" av med iPhone, er trådet sms.Noen som har funnet et godt program som gir denne muligheten med nokiaen? http://betalabs.nokia.com/betas/view/conversation Vet dog ikke hvor bra det ser ut i S60 v5. Tror nok uansett et mer lekkert program for nøyaktig dette er noe som bør komme relativt kjapt. Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Da var denne bestilt fra Finland Klarte ikke vente de tre ukene før den er å få kjøpt i Norge. Hva er linken til stedet du kjøpte den? http://www.verkkokauppa.com Men du klarer nok ikke bestille derfra med mindre du kan finsk. Send heller mail til [email protected] først, så ringer du han på +358103095544 for å gi kredittkortopplysningene dine. Hvis av en eller annen grunn kan finsk, eller kjenner noen som kan guide deg gjennom siden, er det bare å bestille derfra. Men da må du sende mail til han, og gi ordrenummeret ditt, så han kan fjerne den finske momsen og endre land til Norge. Ettersom de ikke egentlig leverer til Norge. Lenke til kommentar
drewko Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Euronics, XS-data og Mobildata-alle har bekrefta tlf inn 06.02. Det er jo berre ei veke til. Euronics skulle ha 2800,00 for tlf med bedriftsabb, så eg kjem nok litt "billig" unna det Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Ifølge internettsiden der jeg kan spore pakken, har den nå forlatt Finland Dere som har kjøpt tlf fra Verkkokauppa, hva er det som følger med? Stativet? http://www.tube5800.com/20-reasons-why-nok...iphone/#more-52 Endret 28. januar 2009 av LienK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå