havfal Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ser ikke at det er nevnt her... Brightpoint har _bekreftet_ 6. februar på begge farger. Høres rart ut. Er dette den første datoen de bekrefter? Rett og slett pussig om de skal få den to-tre uker før alle andre. Har ikke brukt Brightpoint på lenge, og husker ikke loginen min :-P Lenke til kommentar
TorePupper Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvordan fungerer egentlig varslingen fra nokia.no? Husker at jeg ba om varsling på 5800 i november eller når det var. Har fått min telefon fra Finland, så jeg venter ikke på den i Norge. Likevel lurer jeg på hvilken verdi det er i en slik varsling. Trodde at det var slik at jeg fikk en mail med en gang man visste når telefonen ble tilgjengelig? eller sender de ikke ut mail før telefonen er fysisk i butikk? I så fall er det jo helt ubrukelig. Vitsen må jo være at man ved å melde seg på en slik tjeneste får vite når telefonen skal komme så tidlig som mulig. Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) ToresPupper: Varslingen fra Nokia.no er ikke mye å skryte av. Omtrent som når amobil skriver "X er nå i butikken". Sjelden særlig nøyaktig. Strek: Det er datoen de har på alle 5800-varelinjene, med unntak av NetCom låst som ikke har dato enda. Så jeg vil anta at det er ganske spikret; Nokia 5800 XM er i norske nettbutikker senest 7. feb Edit: Kanskje ikke så spikra likevel, ref datatings post.. Endret 24. januar 2009 av genser Lenke til kommentar
Deem Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hurra! Selv om jeg hadde foretrukket å ha den nå ... Sikker på at dette har blitt spurt om før, men om høyttaler feilen kommer på mobilen min. Går feilen med høyttaleren på garantien? Vet hvordan jeg kan fikse det selv, men vil ikke bryte garantien Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ser ikke at det er nevnt her... Brightpoint har _bekreftet_ 6. februar på begge farger. Høres rart ut. Er dette den første datoen de bekrefter? Rett og slett pussig om de skal få den to-tre uker før alle andre. Har ikke brukt Brightpoint på lenge, og husker ikke loginen min :-P Kan da godt tenkes at den ikke holder mål. Er isåfall ikke første gang en bekreftet dato blir flyttet på. Det er vel mer sjelden at de leverer til tida. Ser at Telefast har midten/slutten av februar som dato nå, så jeg ville ikke satt pengene mine på at den dukket opp i starten av måneden. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hurra! Selv om jeg hadde foretrukket å ha den nå ... Sikker på at dette har blitt spurt om før, men om høyttaler feilen kommer på mobilen min. Går feilen med høyttaleren på garantien? Vet hvordan jeg kan fikse det selv, men vil ikke bryte garantien Så lenge feilen er å regne som en produksjonsfeil, noe det høyst sannsynlig er, går det på garanti/reklamasjon. Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hurra! Selv om jeg hadde foretrukket å ha den nå ... Sikker på at dette har blitt spurt om før, men om høyttaler feilen kommer på mobilen min. Går feilen med høyttaleren på garantien? Vet hvordan jeg kan fikse det selv, men vil ikke bryte garantien Så lenge feilen er å regne som en produksjonsfeil, noe det høyst sannsynlig er, går det på garanti/reklamasjon. Hvorfor vente flere uker når man kan vente noen dager. Som tidligere skrevet her. Prosessen med bestilling fra Finland gikk som en drøm. Det er bare å ta en telefon så er det gjort! Løp og kjøp gutter/jenter. Dette er en kjempe telefon! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Pundet er nå rekordlavt! 9,4kr! mobilen koster 239.99 pund på play.com. det vil si ca 2300kr! LINK gratis frakt også Lenke til kommentar
henke007 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 play.com sender dessverre ikke mobiler til adresser utenfor UK Lenke til kommentar
Thel Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Husk at du må betale norsk mva, du skal vel kunne få trekt fra Britisk MVA, men er usikker på hva den er på, men har en følese av at totalsummen ikke blir så billig alt i alt! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 hmm..det var da synd. får vente til norsk lansering med norske blodpriser då.. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor vente flere uker når man kan vente noen dager. Som tidligere skrevet her. Prosessen med bestilling fra Finland gikk som en drøm. Det er bare å ta en telefon så er det gjort! Løp og kjøp gutter/jenter. Dette er en kjempe telefon! Får ikke bestilt med abonnement og jeg får ikke reklamasjonsrett på den som her i Norge. Holdt på å bestille den derifra, men ombestemte meg og valgte å leve noen uker til uten den til den kom hit. Noen som har telefonen som har prøvd nye themes til den? Har lastet ned noen til når jeg får telefonen, men er litt utålmodig og lurer på hvilken folk synes er best. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Har ikke fått testet de enda men Aston Martin themen virker utrolig bra! Helst med telefonen i start i tillegg. Gleder meg utrolig mye, å håper at prisene blir presset ytterligere lengre ned når vi nærmer oss utgivelsesdatoen.. Billigste uten abbonoment er vel fremdeles fra Cdon.no ( 3499 kr).Eller med abbonoment blir det Djuise Complete til 3397 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Billigste uten binding (som jeg har funnet) er Amentio, kr 3.467,- Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Driver fortsatt og vurderer denne tlfen, selv om den har dårlig kamera. Finnes det noe programvare for å lage egne temaer til denne? Husker at noe av det første jeg gjorde med min SE k750i, var å lage et eget tema. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Klart det finnes Ta en tur til forum.nokia.com - mest sannsynligvis der du finner det. Men vær forberedt på at det er litt mer avansert enn temaer til K750i Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Denne var litt stilig: Nokia Handwriting Calculator Application Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 /me wants! Det virket utrolig stilligt! Eneste så mangler nå er telefonen Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Klart det finnes Ta en tur til forum.nokia.com - mest sannsynligvis der du finner det. Men vær forberedt på at det er litt mer avansert enn temaer til K750i Hehe. Er det sikkert, ja. Er det forresten noen butikker/kjeder som har fått inn dummies av telefonen enda? Eller pleier de å komme samtidig, eller etter? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 16. februar: http://www.amobil.no/artikler/til_norge_i_februar/67443 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå