geirbergmann Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Merkelig sak i dag..Uvanlig stille på telefonen. Så jeg prøver å ringe meg selv fra en annen telefon, men kommer ikke igjennom. Restart av telefonen så er alt som det skal igjen. Håper ikke dette blir en gjenganger. Har opplevd det samme tidligere. Samme med sms. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
mortenhs123 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Trekker Mail for Exchange fryktelig mye strøm i topptiden eller er ikke batteriet spesilt drøyt? Ladet mobilen i hele natt, har hatt Mail for Exchange "alltid på" i dag, uten å egentlig bruke telefonen til noe.. En kort samtale og ca 15 min med musikk. Nå har jeg 2 prikker igjen på batteriet. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ser du kan få forhånds bestillt denne nå, men bare i blå og rød. Kommer den svarte utgaven til Norge? HVOR? Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ser du kan få forhånds bestillt denne nå, men bare i blå og rød. Kommer den svarte utgaven til Norge? HVOR? Se prisguiden mange forskjellige tilbud blandt annet komplett, og netshop. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Du finner den også andre plasser mhogseth F.eks Ser at Netshop og CDON har fått denne i lista nå! Sistnevnte med en pris på 3499;) Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Du finner den også andre plasser mhogseth F.eks Ser at Netshop og CDON har fått denne i lista nå! Sistnevnte med en pris på 3499;) ja skrev da blant annet:) Lenke til kommentar
reika929 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 lurte litt på om noen har hørt noe hva prisen 5800 blir med videreføring av abo.? vet det selvfølgelig kommer ann på hva slags abo du har, men jeg f.eks har nonstop. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Elkjop.no(Elkjøp) har også lagt telefonen ut for forhåndssalg. Prisen her er 3599,- uten et abonnement.. Virker som om Cdon fremdeles er billigest ;D Blir spennende å se hva prisene med et abonnement blir.. Lenke til kommentar
lunas Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Var innom Nokia Store på Oslo City i går og an mente på at den kommer midten av feb eller slutten. Så er jo en stund til enda liksom! Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Var innom Nokia Store på Oslo City i går og an mente på at den kommer midten av feb eller slutten. Så er jo en stund til enda liksom! Helt som forventet med andre ord. Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Elkjop.no(Elkjøp) har også lagt telefonen ut for forhåndssalg. Prisen her er 3599,- uten et abonnement.. Virker som om Cdon fremdeles er billigest ;D Blir spennende å se hva prisene med et abonnement blir.. Hva menes egentlig med forhåndssalg? Går det an å bestille den nå, og få den i posten om noen dager? Det sto i hvert fall at de hadde den på lager i nettbutikken, men det er vel kanskje en feil siden de fleste ikke får den før uti februar. Lenke til kommentar
TorePupper Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva menes egentlig med forhåndssalg? Du kan forhåndsbestille fra nettbutikk, men får den ikke før nettbutikken får den. Tenkt tilfelle: Nettbutikken får inn 50 telefoner en gitt dato. De som har forhåndsbestilt stiller først i køen og får tilsendt telefonen så fort som mulig. De telefonene som evnt er igjen blir lagt ut for salg for "nye" bestillinger. Lenke til kommentar
drewko Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 lurte litt på om noen har hørt noe hva prisen 5800 blir med videreføring av abo.?vet det selvfølgelig kommer ann på hva slags abo du har, men jeg f.eks har nonstop. eg sjekka med mobildata, dei sa tlf kom 1. feb og mitt abb(bedrift) ville komme på 3200. Lenke til kommentar
krisbrox Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ser telefonen har kommet ut på spaceworld sin nettside, merkelig nok ikke til en spaceprice. Låst til telenor (frihet trur jeg) koster den kun 1449kr og det ser ut til at den er i svart. http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...e=&profile= Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Den prisen var faktisk ikke så galen. Men på frihet abo. står det at totalutgiften inkl. etablering og abo i 12mnd kommer den på 5025,- Blir ikke det feil med tanke på at Frihet koster 0,- i måneden om du binder deg for 12 måneder? Så betaler du bare for det du bruker? Teoretisk sett koster jo ikke telefonen mer enn 1449 + 200kroner for etablering? Kansje du slipper å betale for etablering om du allerede er telenor kunde også? Lenke til kommentar
GeirOveRilla Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Den prisen var faktisk ikke så galen. Men på frihet abo. står det at totalutgiften inkl. etablering og abo i 12mnd kommer den på 5025,-Blir ikke det feil med tanke på at Frihet koster 0,- i måneden om du binder deg for 12 måneder? Så betaler du bare for det du bruker? Teoretisk sett koster jo ikke telefonen mer enn 1449 + 200kroner for etablering? Kansje du slipper å betale for etablering om du allerede er telenor kunde også? Ved kjøp av telefon med telenor frihet kommer det 199,- i tilegg per mnd slik jeg har forstått det! Lenke til kommentar
drewko Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 3500kr hjå CDON?? Er tlf operatørlåst der? Og eg skulle få den for 3200,- med å videreføre mitt bedriftsabb i 18mnd??? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 3500kr hjå CDON?? Er tlf operatørlåst der? Og eg skulle få den for 3200,- med å videreføre mitt bedriftsabb i 18mnd??? Skulle til å si det: Den prisen du fikk fra mobildata ver ikke veldig god. Men man må jo betale litt ekstra om han handler i butikk kontra nett. Lenke til kommentar
drewko Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 3500kr hjå CDON?? Er tlf operatørlåst der? Og eg skulle få den for 3200,- med å videreføre mitt bedriftsabb i 18mnd??? Skulle til å si det: Den prisen du fikk fra mobildata ver ikke veldig god. Men man må jo betale litt ekstra om han handler i butikk kontra nett. Og tlf er åpen hjå CDON? Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 3500kr hjå CDON?? Er tlf operatørlåst der? Og eg skulle få den for 3200,- med å videreføre mitt bedriftsabb i 18mnd??? Skulle til å si det: Den prisen du fikk fra mobildata ver ikke veldig god. Men man må jo betale litt ekstra om han handler i butikk kontra nett. Og tlf er åpen hjå CDON? Bediftsabo fra Telenor gir knapt avslag i pris om dagen Da er det noe de ikke helt har forstått i det selskapet Bl a hvem som genererer mest trafikk i nettet.......nemlig bedriftskundene Makan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå