Datasmurf Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ja. Gudene vet hvorfor den gjør det, men den gjør det. Så stadig vekk må jeg inn og skru det av. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det rare er at den gjorde ikkje det før, men har byrja å gjere det i det siste. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Nå har jeg Nokia n8, og vil kvitte meg med min gamle 5800. Hvordan tømmer jeg telefonminnet fullstendig, slik at neste eier ikke snoker? Minnekortet skal jeg beholde selv. Jeg snakker kun om telefonminnet. Jeg så dette forslaget et annet sted: *#7370# som gjenoppretter fabrikkinnstillingene. Finnes noe bedre? Er dette grundig nok? Endret 19. juni 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 hvordan skrur jeg av mobile "bredbåndet" ? jeg vil bare kjøre wifi og vil ikke riske store mobilregning på surfing med mobilt nett:P Lenke til kommentar
qwert Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Meny->Settings->Connectivity->Destinations. Slett eller flytt aksesspunkt for pakkedata vekk fra destinasjonene "Internet" og "WAP Services". Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Er det fleire som har opplevd at du ikkje høyrer at ein får melding eller merkar at du har fått før du er inne på meldingane? Edit: Var berre å slå av telefonen, men det enkle er ofte det beste seier dei Edit 2: Den har byrja å fuske att :/ Endret 28. juni 2011 av melbyes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå