FlyingPenguin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er det mogleg å kople seg på internett over bluetooth på denne telefonen? Ja, med nokia pc suite (eller hva det nå heter). Kvar på PC Suite er det du går inn på da? Har den nyaste versjonen og skjønar ikkje kvar eg skal trykke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg får ikke brukt PC Suite til annet enn å kopiere over bilder lenger i disse dager. OVI har tatt helt av. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Satan så vanskelig det skulle være å sette sammen telefonen igjen etter bytte av lcd-display. Noen med en god guide? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg får ikke brukt PC Suite til annet enn å kopiere over bilder lenger i disse dager. OVI har tatt helt av. Hvorfor hopper du ikke over på OVI suite da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg har gjort det, men jeg liker det ikke i det hele tatt. På samme måte som jeg ikke liker den "nye" Music-saken. Likte mye bedre den til PC Suite, men man tager hva man haver etc. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er det mogleg å kople seg på internett over bluetooth på denne telefonen? Ja, med nokia pc suite (eller hva det nå heter). Kvar på PC Suite er det du går inn på da? Har den nyaste versjonen og skjønar ikkje kvar eg skal trykke. Bruker ikke nokia lenger så har ikke programmet forran meg, men mener å husker at du kunne velge mellom bluetooth, ir, og usb når du velger mobilen som modem? så sant du ikke har klikket for *ikke vis dette vinduet igjen* boksen. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Er det slik med andre at du knapt kan høyre folk når det er støy rundt deg? For min del kan eg ikkje det, må vere heilt stille rundt meg om eg skal høyre dei eg snakkar med tydeleg 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Satt opp lyden med knappen på siden da? 1 Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Satt opp lyden med knappen på siden da? Den skrur eg alltid opp når eg skal prate med nokon, men det hjelper fortsatt ikkje. Det er nesten slik at eg vurderar ein annan telefon på grunn av dette, for eg er nøgd med 5800'n Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Satt opp lyden med knappen på siden da? Den skrur eg alltid opp når eg skal prate med nokon, men det hjelper fortsatt ikkje. Det er nesten slik at eg vurderar ein annan telefon på grunn av dette, for eg er nøgd med 5800'n På min mors 5800 ble samtale høytaleren sprengt etter et halvt år, hun sendte den aldri inn dog. Skal du ha en annen mobil så kommer det mye spennede fremover, spesielt med Tegra 2 prosessorer. PSP-mobilen f.eks. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Min 5800 skal straks pensjoneres, og vil tilbringe pensjonisttilværelsen i bilen som GPS. Litt usikker på hvor god den vil være i offline modus (jeg gidder ikke kjøre tvillingsim), men satser på at den er god nok, selv om adressesøking nok kan bli litt haltende. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Min 5800 skal straks pensjoneres, og vil tilbringe pensjonisttilværelsen i bilen som GPS. Litt usikker på hvor god den vil være i offline modus (jeg gidder ikke kjøre tvillingsim), men satser på at den er god nok, selv om adressesøking nok kan bli litt haltende. Det same tenkte eg at eg skulle gjere med min, om eg kjøper meg ny mobil. Men er det altså berre min samtalelyden er eit problem på? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 var det ikke slik at det var et problem på de tidligste modellene? Noe med høyttalerelementet som ikke var helt på topp? Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 var det ikke slik at det var et problem på de tidligste modellene? Noe med høyttalerelementet som ikke var helt på topp? Kva er det ein eventuelt kan gjere med det da? Sende den inn å kreve at det blir fiksa? Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Usikker, men hvis jeg ikke husker helt feil var det noen som importerte sine fra Asia eller noe, fikk feil, og fikset de selv ved å bytte høyttalerelementet. Skal være noe om det i denne tråden. Edit: to sek med søk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1012920&view=findpost&p=15105537 Endret 7. februar 2011 av PapaDon Lenke til kommentar
G Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) EDIT: Fant svarene på det jeg lurte på selv. Endret 29. april 2011 av G Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Gah! Blir så oppgitt! Jeg får ikke til å synke ting fra mobilen, verken med OVI eller PC Suite. det går til noen og 90 prosent, og så henger det seg og jeg får en melding om at det ikke gikk og at jeg må restarte mobil og PC. Noe jeg da også har gjort, gjentatte ganger. Begynner å irritere meg kraftig. Jeg vil ha over bildene og filmene, slik at jeg kan resette den og håpe at den lar meg surfe på nett, høre på musikk og spille spill på den uten at den skrur seg av helt random. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Kan du ikke bruke filbehandler for å overføre bildene dine, i stedet for syncing med spesialprogram? Evt. bruke minnekortet? Endret 29. mai 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Hmm, kan jo prøve. Har ikke alltid vært like heldig med akkurat det tidligere, men ... Har ikke kortleser her, så minnekortet kan jeg ikke fjerne og loke med sånn sett. Ikke at jeg har noen fungerende kortleser som tar den type kort noen steder uansett. edit: Prøvde å åpne enheten i Windows, men fikk ikke opp noe. -_- Får heller ikke til å synke med Outlook. Endret 29. mai 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Er det nokon andre som har det problemet med at telefonen koplar seg opp på telenor sitt nett heile tida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå