PapaDon Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44243 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Never Mind! 2 svarte teipbiter gjorde susen..holdt seg på plass under alle 8 milla i dag, både opp&ned bakker og i spurten : P Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hvordan i himmelens navn får jeg skrudd av alarmen uten å sette den på slumre? Når alarmen går så uansett hvilken knapp jeg trykker på så går den inn i slumre modus og jeg må inn i klokkemenyen for å avslutte alarmen. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Det kommer opp en rød linje som står STOPP eller SLÅ AV på. Dra med fingeren mot høyre. Lenke til kommentar
Firmus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Er det noen som vet om man kan få kalenderoppføringer på startskjermen når man har kontaktlinje? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Noen som kan si meg hva slags batteri denne telefonen bruker? Batteriet mitt varer ikke mer enn 3-4 timer før det må lades opp på nytt. Dette uten annen bruk enn at den ligger på skrivebordet mitt uten wifi, 3g, bluetooth eller noe annet. Svært frustrerende. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_5800 BL-5J http://old.prisguide.no/product.php?product_id=112198&cat_id=208 Jeg var/er fortsatt svært fornøyd med batteriet i denne telefonen, holdt gjerne opp til 1 uke om gangen. Btw, smurf, du er smart nok til å finne ut av slikt selv ^^ Endret 27. november 2010 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Yeah, men jeg er også lat og det er så kaldt at hjerneaktiviteten min har gått kraftig ned. Jeg har aldri opplevd et batteri til noe som helst av MP3-spillere, mobiler eller laptoper holder i mer enn 18 timer. o_O Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Har muligens en sammenheng med at mitt mobiltelefonbruk begrenser seg med være i underkant av 50kr per måned. Og at bruken ellers har vært ganske begrenset. Endret 27. november 2010 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Må si at jeg er fortsatt fornøyd med telefonen. Dette er den telefonen jeg har hatt lengst. Er det noe nyere versjon enn v 51.0.006 ? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Må si at jeg er fortsatt fornøyd med telefonen. Dette er den telefonen jeg har hatt lengst. Er det noe nyere versjon enn v 51.0.006 ? Nope, ikke enda i alle fall, hvis de i det hele tatt planlegger å legge ut nyere versjoner av fw på denne telefonene, den begynner å bli litt gammel. edit:v52 skal ha kommet ut, men min telefon har ikke fått mulighet til å oppdatere. Kommer vel en stund etterpå for oss med Norsk produktkode(eller hva enn de kaller det) Endret 22. desember 2010 av xaco Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Håper den oppdateringen order problemet med at musikkspilleren krasjer hele tiden.. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Håper den fikser problemet med at telefonen kræsjer straks man gjør noe annet enn å la den ligge i ro på bordet. Og at intelligensen på batteriet blir litt bedre. Jojo- batteri, der standby tid ikke er i sammenheng med noen ting. Er egentlig fornøyd nok med 5800, men den er noe inn i granskauen ustabil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Min fungerer pr. I dag utmerket som vekkerklokke Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Flere som opplever at kartprogrammet kræsjer få sekunder etter at du starter det? Hele telefonen restarter. Har oppdatert til nyeste softwareversjon, og jeg har også slettet kartprogrammet og reinstallert det. Til ingen nytte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har nylig oppdatert til v52, uten at jeg er sikker på hva jeg oppdaterte til. Noen som kan gi meg noen hint? Nettet mitt her er maks ustabilt og lar meg aksessere forumet, men ikke google. :S Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Pokker steike! Jeg tok en fullstendig reset på telefonen for å bli kvitt problemet med at kartprogrammet klikker. Etter at jeg gjenopprettet sikkerhetskopien fra minnekortet, nekter flere av app'ene å starte. De var heldigvis gratis, og kan lett reinstalleres., Unntatt en app, nemlig JoikuSpot Premium, kjøpt via OVI store. Må jeg betale for den en gang til, eller husker OVI at jeg har betalt? Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er det mogleg å kople seg på internett over bluetooth på denne telefonen? Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har nylig oppdatert til v52, uten at jeg er sikker på hva jeg oppdaterte til. Noen som kan gi meg noen hint? Nettet mitt her er maks ustabilt og lar meg aksessere forumet, men ikke google. :S Trykk *#0000# på telefonen. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er det mogleg å kople seg på internett over bluetooth på denne telefonen? Ja, med nokia pc suite (eller hva det nå heter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå