Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter mer med telefonen min nå: Får ikke åpne bilde mappen i galleriet, men når jeg gjør det er det bare 3 bilder der (filbehandleren viser alle,) selv om jeg har mange bilder. I går la jeg over et musikkalbum, men telefonen nekter å oppdatere biblioteket, den bare står og oppdaterer uten å bli ferdig. Musikken kan likevel spilles av fra filbehandleren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om det kommer flere oppdateringer til telefonen?

Ikke at eg har noe å klage på da :p

Bortsett fra dobbelt klikking i menyene.

Rart egentlig å bruke den igjen. Etter å ha hatt en N900 siden februar :p

Men men, venter på penger til ny snart :D Samsung here i come :D

Lenke til kommentar

Hei! Jeg får fortsatt nyhets meldinger fra Nokia, om blant annet nye oppdateringer og lignende. Har vel meldt meg av dette både på ovi og hos nokia. Så lurer på hvordan jeg får fjernet det.

Jeg har HTC Desire nå, så har null bruk for det.

Lenke til kommentar

Nå er batteriet mitt gått til helvete.

Jeg lader det opp til fullt og tar ut laderen.

7-8 timer senere (maks), så har mobilen blekket. Jeg lader telefonen 3-4 ganger i døgnet. o_O

Ble batteritiden svekket gradvis eller plutselig? Hvis det siste; prøv å ta ut batteriet et par minutter. Har opplevd at 5800 har hengt seg opp i "strømslukermodus", en tilstand som har overlevd reboot via av-og-på-knappen. Evt. ta en hard reset for å bli kvitt hva enn det er av buggy programvare/innstilling som forårsaker tilstanden hvis problemet kommer tilbake.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Farvel 5800, hallo Galaxy S! Har hatt telefonen omtrent ett og et halvt år, og må si jeg har vært rimelig fornøyd. Volumet på telefonen har vært konge og den har fungert helt greit ellers. Men føler det er tid får en storoppdatering av ny telefon, og går for en telefon i en litt annen klasse :)

Lenke til kommentar

Nå er batteriet mitt gått til helvete.

Jeg lader det opp til fullt og tar ut laderen.

7-8 timer senere (maks), så har mobilen blekket. Jeg lader telefonen 3-4 ganger i døgnet. o_O

Ble batteritiden svekket gradvis eller plutselig? Hvis det siste; prøv å ta ut batteriet et par minutter. Har opplevd at 5800 har hengt seg opp i "strømslukermodus", en tilstand som har overlevd reboot via av-og-på-knappen. Evt. ta en hard reset for å bli kvitt hva enn det er av buggy programvare/innstilling som forårsaker tilstanden hvis problemet kommer tilbake.

Dessverre er det nok gradvis. Fra et par døgn, til et døgn, til 12 timer, til nåværende 7-8 timer.

Lenke til kommentar

Det blir nok til at jeg erstatter min 5800 med N8. Eneste problemet med min 5800 er at den har litt vanskelig for å reagere når jeg snur mobilen for å komme i landskapsmodus. Må gi den et lite klaps for å får den til å reagere.

Rent bortsett fra at den virker litt gammelmodig i forhold til en iPod Touch jeg har...

Det frister litt med en iPhone eller en av de bedre Android modellene. Men kameraet, gratis GPS navigering og det at Nokiaen er relativt gunstig priset kan være avgjørende for mitt valg. Jeg har problemer med å finne noe jeg har bruk for som N8 ikke har.

Lenke til kommentar

Nokia har hvertfall en utrolig bra tjeneste med Ovi Maps syns jeg. Det sammen med Sports Tracker binder meg litt til Nokia for tiden. Enda ikke aktuelt å bytte telefonen, men dog. Android frister, men håper at MeeGo er kommet i gang innen den tid så det er et reelt alternativ :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...