Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har et problem med min 5800. Skal laste ned ny programvare til telefonen, men når jeg kobler den til dataen med usb'en så kommer det bare at telefonen er tilkoblet i en ikke-kompatibel USB modus. Har prøvd alle de fire forskjellige (PC suite, medieoverføring, masselagring og bildeoverføring).HJELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Savner den gode lyden fra høgtallerene til 5800, her kan ikkje Desire måle seg faktisk :p Vegrer meg faktisk for å bruke høgtalerene i en telefonsamtale f.eks ;)

 

Helt enig med deg! Gikk fra 5800 til Desire selv, og lyden i høyttalerne på 5800 er ganske bra, ikke så mange mobiler som er på det nivået. Desire er mer så som så..

Savner også Nokia Maps, samt Sportstracker som er bedre enn de alternativer jeg har funnet til Android. Pluss batteritiden.

 

Det jeg ikke savner er det evinnelige klusset med applikasjoner som ikke vil fungere/installeres, signaturfeil, treghet, ikke optimalt UI.. Satser på at N8 er et steg i riktig retning for Nokia.

 

:)

 

Jeg har både HTC Desire, Hero og Nokia 5800.

 

Det som er synd med 5800 er at Nokia brukte omtrent et år på å få telefonen noenlunde oppegående med hensyn til den resistive skjermen. Tenker blant annet på scrollefunksjonen.

 

5800 er gammeldags, mye på grunn av operativsystemet, men den fungerer! Har man brukt Desire og Hero, vil man nok ikke bort fra flere startskjermer, med widgets og snarveier, i stedet for å bla som faen i menyene. Dessuten er det praktisk å kunne slå av og på wi-fi, mobildata, gps osv på en enkel måte.

 

Men det er flere ting jeg savner fra Nokias S60-telefoner også. Jeg har hatt svært mange nokiatelefoner opp gjennom åra.

 

Skal bli spennende å se N8 når den kommer i butikk, men det er ennå en stund til.

Lenke til kommentar

Irriterende. I løpet av de siste dagene, har batteriet mitt begynt å bli helt på tryne.

Jeg må lade det helt fullt to ganger i døgnet, det lader seg ut fantastisk fort, selv om jeg ikke bruker verken wifi, bt, spiller musikk eller gjør noe annet enn å ha den på og skrive noen meldinger og ringe litt. Forferdelig irriterende.

Lenke til kommentar

Det kan også være noe bakgrunnsgreier som ikke vises i programbehandleren. Noe kan også overleve en omstart. Prøv å slå av telefonen og ta ut batteriet ett sekund og se om problemet forsvinner da. Om det kommer tilbake eller vedvarer kan det være på tide med en reset.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Har et problem med min 5800. Skal laste ned ny programvare til telefonen, men når jeg kobler den til dataen med usb'en så kommer det bare at telefonen er tilkoblet i en ikke-kompatibel USB modus. Har prøvd alle de fire forskjellige (PC suite, medieoverføring, masselagring og bildeoverføring).HJELP!

 

Prøvd å oppdatere MTB drivere, eventuelt re-installert PC Suit programmet?

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar

Flere som har tlf som skjermbildet rister på når man skrur av tastelåsen?

 

Har også et problem med at jeg ikke får varsel om SMS lenger. Verken melding på skjermen eller lyd eller noe. Må helt inn i innboks for å se at det ligger en ny melding der.. Noen som har vært borti liknende?

 

Er inne i min siste time med 5800 nå, går over til SE x10 mini pro, men må si at 5800 har gjort nytten sin en en ikke-kresen kar når det kommer til mobil.

Endret av ing-cognito
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...