Datasmurf Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Åh, huh. Vel, irriterende none the less. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Et problem som jeg har hat i flere måneder er at når folk ringer til meg, selv om jeg har dem lagret for jeg ikke opp hvem som ringer, bare telefonnummeret... jeg får denne feilen om jeg har samme tlfnr lagret to ganger. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Svaret her er antakelig at nummeret også er lagret på SIM-kortet. Slett nummeret på SIM-kortet, så tenker jeg det ordner seg. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Merkelig at man må slette kontakter fra simkortet for å få opp hvem som ringer... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg opplever også at telefonnumre som er lagret, ikke vises som navn, kun nummer. Plagsomt.. En annen ting er at siden jeg oppgraderte OTA for noen måneder siden, så virker ikke stemmegjenkjenning skikkelig. Hvis jeg holder nede den grønne knappen en stund, og så sier Ove, så gir den meg Klokke. Navn fra SINM-kortet finner den ikke. Kun applikasjoner. Noen løsning? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Et problem som jeg har hat i flere måneder er at når folk ringer til meg, selv om jeg har dem lagret for jeg ikke opp hvem som ringer, bare telefonnummeret... jeg får denne feilen om jeg har samme tlfnr lagret to ganger. Hadde det problemet jeg også, i tillegg kunne mobilen finne på å ringe en helt annen person en det den egentlig skulle, men bare hvis numra var litt like. Løsningen ble å bytte mobilen! ikke vært noe tull med HTC Legend. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvor er det man laster ned V50 updaten til telefonen? Oppdaterer man via PC suite eller hva? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Gå inn i tlf-lista, trykk" Valg", velg "SIM-numre". Der er lista med tlfnr på SIM-kortet. Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Fikk en link av en kompis igår. Installerte og har prøvd den nå i en dag, funker fjell! Sjekk her! Det er altså en app som erstatta hovedmeny og meny. Raskere og stiligere! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Virker stilig, men er bare trial jo. Hva skjer når prøvetiden går ut? Eller har du fullversjonen? Hvordan får vi tak i den i så fall? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Etter at jeg oppdaterte, får jeg ikke til å ta telefonen når noen ringer eller trykke av alarmer / notiser på skjermen, jeg er nødt til å trykke på knappene nederst / skru de av manuelt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Sikkert ett dumt spørmål, men fører du fingen i retning pilen viser når det ringer f.eks ? Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Virker stilig, men er bare trial jo. Hva skjer når prøvetiden går ut? Eller har du fullversjonen? Hvordan får vi tak i den i så fall? Uhm. Ja, det er trial. Rett under 'download trial' står der 'purchase' - 30 dollar. Er jo bare å teste om du liker den. Vil tro at når trial er over, kommer en melding om det, og du må avinstallere. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Sikkert ett dumt spørmål, men fører du fingen i retning pilen viser når det ringer f.eks ? Nei jeg bruker den grønne knappen. Men gjør det med alarmen. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Virker stilig, men er bare trial jo. Hva skjer når prøvetiden går ut? Eller har du fullversjonen? Hvordan får vi tak i den i så fall? Uhm. Ja, det er trial. Rett under 'download trial' står der 'purchase' - 30 dollar. Er jo bare å teste om du liker den. Vil tro at når trial er over, kommer en melding om det, og du må avinstallere. Jeg vil igjen minne om gratisalternativet gDesk. Ikke like mange effekter som SPB mobile shell, men mange nok:) Lenke til kommentar
G Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nokia secret codes: A handy guide Forskjellene mellom soft-reset og hard-reset, hva måtte det være? Slettes alt brukeren har lagt til og tuklet med på begge variantene? Kreves det en av reset-variantene etter oppdatering til ver. 50.x.x.x av firmware? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Prøver å finne ut åssen jeg kan lagre ovi maps kart på mobilen, hver gang jeg skal bruke GPS'en så laster den ned kart fra internett og det er unødvendige kostnader Lenke til kommentar
xaco Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Prøver å finne ut åssen jeg kan lagre ovi maps kart på mobilen, hver gang jeg skal bruke GPS'en så laster den ned kart fra internett og det er unødvendige kostnader Ovi Suite. Så let litt rundt etter Maps. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Last ned ovi suit til pc og gå på gps/kartdelen for å laste ned kart og stemme Edit; dam, var et par sekunder etter xaco.. xD Endret 13. juni 2010 av ole_marius Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Min 5800 fikk nesten 1 år på baken, og var en trofast følgesvenn i året som var Fikk meg en HTC Desire for litt over en uke siden. Tenker eg beholder min som backup telefon evt. alternativ musikkspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå